21 June 2012

Don Juan LK 191

Don Juan LK191 - senka

Ovaj lak (i još jedan Don Juan Graffi Top) sam uzela za drugi dizajn za Don Juan Graffi Top takmičenje, ali sam zakasnila jer sam mislila da se predlozi primaju do 30-og, a ne do 20-og juna. Do 30. juna traje glasanje, a glasati možete ovde i ovde.

I've bought this polish (along another Don Juan Graffi Top) for my second entry for Don Juan Graffi Top contest, but I came late because I thought that I can enter till June 30th instead of 20th. You can vote till June 30th here and here.

Don Juan LK 191 - sunce

Posle dugog lomljenja između 181 i 191, izabrala sam ljubičasti lak jer mi je crveni delovao suviše toplo za mene. Prvi utisak koji se stiče po otvaranju bočice Don Juan laka je jak miris. Ne baš u klasi Lori Anne, ali opet jači od, recimo, Essence lakova. Naravno, spisak sastojaka se ne može naći. Lak je tamno plavetno-purpuran sa veoma finim svetlijim šimerom i nešto ređim zlatnim, plavim i ružičastim česticama. Na debljim slojevima se vide tregovi mazanja, ali na tanjim ne. Mazao se nešto ravnomernije od Gvozdena, ali i dalje prilično nejednako. Namazala sam tri sloja kako bih dobila ujednačenu boju.

Don Juan LK 191 - sunce

After a long choosing between LK 181 and LK 191, I picked the purple one because the red one seemed to be too warm for my taste. The first impression after opening the bottle of Don Juan polish is a strong smell. Not as foul as Lori Anne, but stronger than Essence, for instance. Of course, ingredients are nowhere to be found. The polish is dark bluish-purple with very fine lighter shimmer and specks of gold, blue and pink. Thicker coats may show brush strokes, but thinner ones don't. The application was more even than the LK 172, but still quite uneven. I had to put three coats to get full coverage.


6 comments:

  1. Sad si me podsetila, i ja imam ovaj lak kupila sam ga poodavno a jos ga nisam probala. Mnogo lepo izgleda na tvojim noktima, steta to za mazanje, 2 njihova koja sam isprobala su mi bila sasvim ok, cak ni taj miris nisam primetila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Vidim da su mnogi zadovoljni DJ lakovima, hvale ih pa sam im i ja dala šansu. Možda su krem bolji od ovih sa šimerom.

      Delete
  2. Na jesen ce biti moj! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da sam mislila na tebe i Sonju dok sam ga mazala. Silno želim da vidim ovo i na vašim noktima.

      Delete
  3. Stvarno je mnogo lep! :)
    Odlicno ti stoje ljubicasti lakovi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Tebe krivim što sam uopšte počela da uzimam ljubičaste, da znaš ;)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...