21 August 2012

Essie Smokin' Hot

Essie - Smokin' Hot - dnevno svetlo

Ovo je moj prvi i, za sada, jedini Essie, ali nadam se da to neće dugo biti slučaj jer ih imam nekoliko na listi želja. Ne mnogo jer Essie ima uglavnom suviše svetle, nežne i/ili neutralne boje za moj ukus.
Essie lakovi se kod nas mogu nabaviti preko subotičke firme Nail Line, koja je i uvoznik, ali čula sam da naručivanje od njih preko interneta i preko telefona teče veoma glatko. Essie lakovi su spakovani u bočice od 15 ml i koštaju 695 dinara. Essie lakovi ne sadrže formalin, toluen i dibutilftalat.

This is my first and, for now, only Essie, but I hope that the latter won't be the case for long because I have several more on my wish list. Not many because Essie mostly has too light, gentle and/or neutral shades for my liking. Essie polishes come in 15 ml bottles and are big 3-free.

Essie - Smokin' Hot - dnevno svetlo

Boja mu je veoma upečatljiva i zanimljiva tamna siva sa ljubičastom notom. Na dnevnom svetlu deluje sivlje, na veštačkom ljubičastije, a na pri nekim osvetljenjima čak plavetno-sivo, slično Miss Sporty 425, ali je mnogo topliji od njega. Sjaj mu je prilično visok. Boja je prelepa i drugačija od ostatka moje kolekcije, ali nisam zaljubljena u nju. Na svu sreću ne čini da mi ruke izgledaju ni suviše crveno ni modro ni mrtvo što sam se plašila da bi mi se moglo desiti sa ovakvom nijansom sive.

The colour is striking and most interesting dark purplish grey. In daylight it looks more grey, in artificial light more purple and in some lighting even bluish grey, similar to Miss Sporty 425, but it is a lot warmer than Miss Sporty. The gloss is quite high. The colour is gorgeous and so different form the rest of my collection, but I'm not in love with it. Fortunately it doesn't make my hands look too red, blue or dead, which I was afraid might happen to me with this shade of grey.

Essie - Smokin' Hot - direktno sunce

Mazanje je teklo bez problema - bez grudvica, mehurića ili povlačenja laka, ali imam utisak da je ovaj lak suviše redak da bi se na dugim noktima nosio u dva sloja. Prvi sloj je bio veoma neujednačen, a sa dva sam još imala ćelava mesta. Sa tri sloja sam dobila potpunu ujednačenost boje i nepropusnost svetla. Plašila sam se da će mi tanka četkica predstavljati problem, ali se pokazala kao veoma zgodna i jednostavna za rukovanje. Lak se suši veoma brzo, tako da maznje tri sloja nije problem.

The application was smooth, without clumping, bubbling or dragging of polish, but I have a feeling that the formula is too thin for this polish to be worn in two coats on longer nails. The first coat was very patchy and I had several bald spots with the second one. I did get full coverage and opacity in three coats. I was afraid that the thin brush will be difficult for me to manage, but it turned out to be very easy and convenient to use. The polish dried very fast so the application of three coats wasn't a problem.

Essie - Smokin' Hot - senka

Na svim slikama imam tri sloja laka i nemam nadlak.

I have three coats of polish and no top coat. The first two pictures were taken outdoors in daylight, the third one in direct sunlight and the last two in shade.

Essie - Smokin' Hot - senka



20 comments:

  1. Super ti stoji, moraću i ja da ga šmeknem na sajmu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. On se valjda sasvim lako nalazi pa neće biti problem da pribaviš svoj primerak.

      Delete
  2. Ceka te nagradica kod mene na blogu,pogledaj :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nisam od onih koji igraju te igre, ali jesam zahvalna na pažnji.

      Delete
  3. Oh, boja je prelepa kao i tvoji nokti. Boja mi je zanimljiva, ne moze se, sto i ti sama kazes, tacno da se definise... Essie lak licno mogu da kupim na sajmu jer su tada akcije. Jedino mi se kod tog laka ne svidja intenzitet boje koju pruza, tek posle treceg premaza se vidi boja, a i cetkica ostavlja neke linije koje se tek posle ne vide.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo. Nemam iskustva sa njihovim lakovima, a znam da su silno hvaljeni.

      Delete
    2. No More Film zaslužuje da mu se spomenik podigne, ali kamo sreće da su im svi takvi...

      Delete
    3. Šteta što mi taj nije na listi želja :(

      Delete
  4. Super boja, volim takve nijanse i imam ih podosta, cudi me da mi ovaj nije zapao za oko do sad. Essie po meni imaju jako cudnu formulu, nisu bas problematicni ali za njih definitivno treba poseban tretman, mada mi nijedan do sad nije bio troslojac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi tebi ni ovaj bio troslojac jer su ti nokti kratki, ali meni je bio prozračan na izraslom delu pa sam morala to da pokrijem.

      Delete
  5. Nikako da odlučim da li mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  6. Meni se bas svidja :) Skroz mi je interesantna boja!

    ReplyDelete
  7. Oh kakva promena - jako mi se dopada kako ti stoji! Daj mu malo vremena! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Mislim da će mi se više sviđati po tmurnom vremenu.

      Delete
  8. I meni je danas stigao, pomogla mi je jedna divna devojka oko nabavke. Jedva cekam da ga probam. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi će sigurno divno stajati. Jedva čekam da vidim tvoje sličice i pročitam utiske.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...