14 October 2012

Sunrise


Kako je poslednjih dana vreme veoma tmurno, malo sunca nije na odmet. Dodala sam na jučerašnji lak malo narandžaste. Koristila sam Maybelline mini Colorama Urban Orange i sunđer. Mnogo mi se dopada tapkanje sunđerom i jedva čekam gradijent kao temu za tematski petak.

With the weather bein rather gloomy these days, a bit of sunshine is in order. I added a bit of orange to my yesterday's mani. I sponged on Maybelline mini Colorama Urban Orange. I like sponging and I can't wait gradient to be the theme for Themed Friday.


Slikano na dnevnom svetlu. Imam Golden Rose Quick Dry nadlak.

Photos taken in daylight. I have Golden Rose Quick Dry top coat.


9 comments:

  1. Baš sam htjela nekog da pitam, kakav je taj Golden Rose Quick Dry nadlak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisala sam o njemu ovde http://cajkinekandze.blogspot.com/2012/09/astor-fashn-studio-110-i-golden-rose.html
      Nije loš, ali ostavlja prugice.

      Delete
    2. A bila sam sigurna da sam pažljivo pročitala sve tvoje postove. Hvala. :)

      Delete
    3. Hvala tebi na interesovanju.

      Delete
  2. uuuu, odlično ti je ispalo, super kombinacija..

    ReplyDelete
  3. Da, definitivno se moraju necim zaciniti ovi hladni tmurni dani... ;) odlicno ide gradijent na tu duzinu noktiju, a boje su se uklopile savrseno

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...