26 October 2012

Urban Decay Wrecked


Pre nekog vremena mi je divna Kristal sa foruma Ana.rs ponudila neke svoje lakiće na poklon, što sam ja naravno veoma rado prihvatila, a nedavno sam ih i preuzela (o radosti što sam posle više godina zapravo upoznala Kristal da ne govorim). Među njima je bio Urban Decay Wrecked i njega mažem sada za bordo tematski petak. Urban Decay proizvodi se kod nas mogu nabaviti u Sephora parfimerijama.

Some time ago dear Kristal from Ana.rs forum offered to give me some of her polishes, which I gladly accepted and several days ago I received them (not to mention my joy for actually meeting Kristal for the first time after knowing her from forum for several years). Among those polishes is Urban Decay Wrecked and I used it for today's burgundy/maroon-themed Friday.


Wrecked je jedan od šest lakova koje je Urban Decay izbacio u prazničnom setu prošle godine, dakle više se ne može nabaviti u redovnoj prodaji. Stoga se ne bih previše zadržavala na odlikama ovog laka. Samo ću reći da je u pitanju mini (5 ml), da je četkica dugačka i da mi se to veoma dopada i da je u pitanju lak kome se boja menja od tamne višnje iz jednog sloja do tamne bordo iz tri sloja.

Wrecked is one of six polishes from Urban Decay Holiday 2011 Nail Kit, so it is no longer available in stores or on their website. That's why I won't waste words on characteristics of this polish. I'll just mention that it is a mini (5 ml), that I love its long brush and that it is a polish whose colour can be built up from dark cherry red (one coat) to dark maroon (three coats).


Slike su snimljene pri dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak. Nokte sam morala skroz skratiti jer mi je jedan pukao do živca.

Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat. Nubs are due to one of my nails breaking below the VNL.


8 comments:

  1. Prelep je,lepi su ti nokti i ovako :D

    ReplyDelete
  2. divan je, meni je baš zanimljivo ime brenda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaaa. Kristal mi je objasnila kako im je ideja bila baš da po nazivu i ponudi budu suprotnost tipičnim cvetićima, leptirićima i lepotinjama koje normalno postoje u kozmetici.

      Delete
  3. Drastična promjena dužine. Moram priznati da su lijepi i ovako.
    A lak je fantastičan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Lak me je oduševio bojom i veoma mi je žao što se UD lakovi ne mogu nabaviti van tematskih setova.
      Nokti će porasti. Ipak više volim kada su dugački.

      Delete
  4. Bas lepa boja. Ide uz tebe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja sam se oduševila kada sam ga namazala.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...