23 November 2012

Golden Rose With Protein 232


Za sivi tematski petak sam odabrala Golden Rose With Protein 232. Ovo je jedan od lakova koje sam kupila prilično impulsivno i onda zaključila da mi se ne dopada, ali nisam htela da ga prosledim dok ga ne isprobam. Osnovna boja je srednje-siva, puna šimera, jedva primetnih svetlih ljuspica i upadljivih sitnih srebrnih šljokica. Povremeno se vidi i plavi i ružičasti odsjaj za koji ne mogu da utvrdim da li dolazi od šimera ili šljokica. Čini mi se da bi ovaj lak mogao biti svetliji rođak China Glaze Immortal. Prozračan je pa sam morala da namažem tri sloja. Maže se glatko i bez ikakavih problema. Šljokice su jedva osetne pod prstom. Iako je površina relativno glatka, možda nije loše namazati nekakav nadlak da se sve izravna.

For grey-themed Friday I picked Golden Rose With Protein 232. This is one of the polishes I bought on a whim and decided I didn't like it, but I didn't want to pass it on without trying it on. The base colour is medium grey filled with shimmer, barely visible light flakies and very prominent small silver glitter. There is an occasional flash of pink and blue, but I couldn't determine if it came from the glitter or shimmer. It seems to me that this polish could be a lighter cousin of China Glaze Immortal. It is a bit sheer so I had to apply three coats of polish. Tee application was smooth and without any trouble. The surface is rather smooth, the glitter is barely palpable. You might want to apply top coat to even it out.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak. Dopada mi se kako mi stoji te ću ga zadržati u kolekciji.

All photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat. I like how it looks on me so I'll keep it.


6 comments:

  1. hehe, volim ta predomišljanja. misliš da ti ne stoji, probaš i svidi ti se! baš je neobičan i lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesecima sam mislila kako sam bacila pare, ali eto, izađe na dobro.

      Delete
  2. Stvarno ti lepo stoji, i treba da ga zadrzis ;) dosta je neuobicajena boja, nisam ga ranije spazila u GR asortimanu.

    ReplyDelete
  3. Divan je lak, imam ga i ja! :) Jako lepo ti stoji...

    ReplyDelete
  4. Hvala :) Već sam počela da se pitam da li je još neko video ovaj lak jer svi spominju kako ga prvi put vide, a nema ni slika na netu.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...