17 November 2012

OPI Unripened


Nedavno sam na poklon dobila tri OPI Go Goth bebe. Sanguine sam već predstavila, a u međuvremenu sam nabavila punu verziju Royal Rajah Ruby i zaista su isti. Sada je na redu Unripened. Kada se pojavio 2010. ovaj lak je bio hit, a to je i dalje jer potražnja za njim ne jenjava, a teško ga je naći bilo u mini varijanti bilo punu bočicu.


I recently got a gift of three OPI Go Goth minis. I already showed you Sanguine and in the meantime I got a full size Royal Rajah Ruby and they look same. Now it's time for Unripened. It was a favourite when OPI put it on the market and it is still sought after, but very hard to find both in mini and full size bottle.


Unripened je zaista veoma lep lak i njegova popularnost me ne čudi. S druge strane, nisam njime oduševljena onoliko koliko većina drugih devojaka jeste. Crnu bazu i rezeda-ljubičasti duohrom šimer imam u obliku Flormar Supershine Miracle Colors U33. U Unripened su sjajne čestice ređe i usled toga se duohrom efekat mnogo slabije vidi, ali zato sam lak ima posebnu dubinu. Mislim da ga treba nositi leti ili po sunčanom vremenu kada njegova lepota može doći do punog izražaja. Nije za ovo sivo, tmurno vreme. Pri veštačkom osvetljenju u mojoj kući deluje teget poput Nightline ili crno i to je velika zamerka koju imam na neke OPI tamne šimere - izgledaju crno sem na direktnom jakom svetlu.


Unripened is a truly beautiful polish and I'm not surprised by its popularity. That being said, I'm not as thrilled by it as most of the other girls are. I have teal-purple duochrome in black base in the form of Flormar Supershine Miracle Colors U33. The glass flecks in Unripened are scattered and sparse and the duochrome effect is far less noticeable, but the polish has special depth. I think it should be worn in summer or in sunshine, when its beauty can come to life. It isn't for this grey, murky weather. Under artificial light in my home it looks dark navy like Nightline or it looks black and that is my biggest complaint about some of the OPI's dark shimmers - they look black unless under direct bright light.


Ne verujem da mnogo znači da pišem kakva je struktura laka, koliko se lako ili teško maže i druge osobine jer lak nije više u ponudi, a i do mene je došao kao polovan pa ne znam koliko je prethodna upotreba uticala na formulu. Samo bih rekla da bi bilo bolje da sam ga mazala preko tamne baze. Ovako su mi bila potrebna tri sloja da postignem kakvu-takvu ujednačenost. To je, naravno, usporilo sušenje.


I think it wouldn't mean a lot for me to write about the application and formula of this polish because it is no longer available, and the one I got is a second-hand one so I have no idea how much previous use(s) affected the formula. I'd just say that it would be better if I applied it over dark base. This way I needed three coats to achieve sorta even coverage. This, naturally, slowed down the drying process.


Prve tri slike su snimljene na dnevnom svetlu, ostale na direktnom veštačkom svetlu. Imam tri sloja laka. Na slikama na veštačkom svetlu imam i nadlak.


First three photos were taken in daylight, the others in direct artificial light. I have three coats of polish. In pics taken in artificial light I have top coat too.


22 comments:

  1. Replies
    1. Ne dešava se često, ali lepše izgleda na slikama nego uživo.

      Delete
  2. Replies
    1. It is rather pretty, but left me underwhelmed.

      Delete
  3. Prvo da ti pohvalim duzinu noktiju i oblik! Odlicno izgledaju!
    A lak je mnogo lep.. Jedno od tvojih najlepsih izdanja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja nisam preterano oduševljena (u Sanguine recimo nisam mogla da prestanem da zveram), ali mi je drago da ti se dopada.

      Delete
    2. Meni je idealan za hladnije, ali suncane dane.. :)

      Delete
    3. Svakako je za sunčane dane. Inače izgleda nja.

      Delete
  4. predivan je, a svakako bolji za leto. ja se ne sećam da mi je trebalo tri sloja, ali moguće jer su tvoji nokti duži a četkica mala. divno si ga uhvatila.

    ReplyDelete
  5. Prelep je. Odlicno si uhvatila sve sto treba :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. I'm sad to say that it looks better in photos than in real life :(

      Delete
  7. Divno, sviđa mi se ta dubina kod njega, a opet kod Opija ona unutrašnja vatra koja je u bočici zna da izostane na noktima.

    ReplyDelete
  8. Lep je, ali mislim da je ta silna pomama vise zbog limitiranosti izdanja nego zbog samog laka. Nemam Unripened ali imam Jessica Casablanca, koji moze da se nadje kod nas a po netu kazu da je identican OPIju. Isto mi sa njim treba 3 sloja, u bocici izgleda predivno ali na noktu tek trecinu toga, ne vidi se trunka ljubicaste, skroz nekako dodje 'flat' meni se dopada i tako ali opet nije bas ono sto bi se ocekivalo pogledom na bocicu, vecinom je kao obican tamnoplavi lak, ko sto kazes. I da, bolje je mazati ga preko tamne baze, ustedis lak i zivce. Izvinjavam se za roman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim je moguće da je popularan zato što je HTF. Prelep je u bočici, ali na noktu ne toliko. Gledam sada tvoje sličice te Džesike i zaista deluju isto. Nije da ću pojuriti da je kupim, ali dobro je znati da postoji djup. Hvala ti na tom obaveštenju.

      Delete
  9. Meni se bas dopada! Mada se ja uvek razocaram ako ispod laka treba neki drugi lak kao baza. Nokti su ti super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledaj to iz mogu ugla, to je jedan lošiji crni lak koji mogu da korisno upotrebim :D
      Hvala.

      Delete
  10. koliko se sjećam ovaj je na brzinu doživio kultni status i na ebayu su ga cijenili nekih 40ak dolara... pa sam se ja zadovoljila nečim sličnim - wet'n wild 'blue jitters' :D
    bitno se snaći ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da se moemo snaći i naći nešto slično (ja imam Jessica Casablanca). Taj WnW mi deluje manje crno, više me podseća na OPI Ink.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...