07 February 2013

Essence Colour & go 122 Chic Reloaded


Ako se sećate, u tekstu o Where is the party? sam na neviđeno spomenula kako je taj lak zamenjen impresivnijim multihromom i nisam preterala. Sam lak sam zahvaljujući dojavi nabavila čim je stigao u Beograd, u septembru, ali drugi lakovi su mi bili pre njega na redu za mazanje, a potom sam čekala lepo vreme da namažem i uslikam ovu prelepotinju. Konačno nas je pre neki dan obasjalo sunce te vam predstavljam jedini od novih Essence Colour & go koji mi je privukao pažnju. Essence lakovi ne sadrže DBP, toluen, formalinski rezin i kamfor. Novi Colour & go lakovi sadrže 10 ml i imaju široku, pljosnatu četkicu zaobljenog vrha. Koštaju 209 dinara i mogu se nabaviti u DM i Lilly drogerijama, kao i u Mauricius parfimerijama.


If you remember, I mentioned in my post about Where is the party? how that polish had been discontinued and replaced with a more impressive multichrome polish before I'd even seen it and, boy, was I right. I got the polish the day it first arrived in stores in Belgrade (thanks to a tip-off from a fellow polishaholic), which was in September, but I had other polishes lined up for trying and afterwards I had to wait for clear day to try and photograph this gorgeousness. I finally present you the only new Essence Colour & go polish that caught my attention. Essence polishes are big 5-free. They come in 10 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Zahvaljujući spomenutoj četkici lak se maže maltene sam. Veoma je pigmentovan i možda bi mogao proći kao jednoslojac. Ako se maže više slojeva, treba sačekati da se svaki osuši jer se u suprotnom mogu pojaviti mehurići. Suši se pristojnom brzinom. Uopšte nisam stavila brzosušeći nadlak i obavljala sam dnevne poslove sasvim normalno, bez posledica po lak. Ono što mi se kod nove bočice ne dopada je veoma dugačak grlić. Već vidim koliko će nezgodno biti pri sledećem mazanju doći do laka. Dobra strana nove bočice je što na grliću i poklopcu postoje izbočina i udubljenje koji kliknu kada je poklopac zavrnut do kraja.


Thanks to the mentioned brush the polish went on almost by itself. It is highly pigmented and could perhaps pass as a one-coater. If you apply more than one coat, you should wait for every coat to fully dry, otherwise you can get bubbling all over nails. The drying time is quite decent. I didn't apply quick dry top coat and I went on with my daily work without any consequences for the polish. What I don't like about the new bottle is its long neck. I can already see how hard it will be to reach the polish next time. Good side of the new bottle is that there is a groove on the cap that clicks with the jut on the bottle neck, thus showing that the bottle is fully closed.


Što se boje tiče, ovo je jedan od najzanimljivijih lakova koje imam i koje sam imala priliku da uživo vidim. U pitanju je multihrom kod kojeg su dominantne tamno-ljubičasta i tamno-zelena, a vide se i petrolej-plava s jedne i zlatno-žuta sa druge strane. Na žalost na slikama nisam uspela da uhvatim najbolje nijansu zelene. Uživo je poput Aura On The Edge. Sve se boje jasno vide na noktima, mada se zlatna najbolje vidi pri žutom svetlu - bilo veštačkom bilo na direktnom suncu. Da nije sasvim običan lak jasno je i pri veoma slaboj veštačkoj svetlosti. U šimeru se vide potezi četkice, ali nisu toliko upadljivi da bi predstavljali problem.


As for the colour, this is one of the most interesting polishes I own and that I had the chance to see. This is a multichrome that shifts from teal to forest green to purple to gold. Unfortunately I was unable to capture the shade of green in my photos. It is very much like Aura On The Edge. All four colours are clearly visible on the nail, though the golden shade is best seen under yellow light - either direct sunlight or artificial yellow light. It is clear that this isn't some ordinary polish even under very low light. Its finish is frosty, but the brush strokes aren't that visible to present a problem.





Prvih šest slika je snimljeno na dnevnom svetlu, preostale četiri na direktnom veštačkom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

First six photos were taken in daylight, other four in direct artificial light. I have two coats of polish and no top coat.


21 comments:

  1. It's a very interesting polish, beautiful...!

    ReplyDelete
  2. Divan lak. Imam ga, mada sam ga do sada mazala samo jednom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ga sada namazah prvi put. Ipak vredi da bude nošen češće.

      Delete
  3. It's a very beautiful polish! I love it on you! :)

    ReplyDelete
  4. divan je, ali već negde napisah da sam u poslednjoj trećini bočice i već je malo mučenje juriti lak!
    odlično ti stoji, volim takve lakove na dugim noktima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavljam da su to muke Tantalove dok dođeš do laka.
      Hvala.

      Delete
  5. Svidjaju mi se ovi "duo-chrome" lakovi, skroz su interesantni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu. Vredi posvetiti im malo više pažnje :D

      Delete
  6. Odlicni svocevi. Moram priznati da mi se lak mnogo vise dopada sad kad sam ga videla na tvojim noktima nego u radnji. Ipak mi se malo vise dopada Where is the party zbog zelene boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi, na noktima je ovaj znatno zeleniji nego što izgleda na mojim slikama.

      Delete
    2. U radnji deluje znatno tamnije nego sto jeste, i ne tako zanimljivo, ozivi na noktima; preovladjuje zelena boja ali se preliva u jos nekoliko, potpuno je nestvaran i jedinstven lak.

      Delete
  7. Kakva lepa boja, bas je kao naftna mrlja, u svim nijansama. Odlicno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mislim da si ga odlično opisala ovim "naftna mrlja". Zaista jeste takav.

      Delete
  8. Drago mi je sto spominjes WITP ali u pravu si, ovaj je impresivniji ;)

    ReplyDelete
  9. Odlicne fotografije si napravila.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...