22 February 2013

Golden Rose Jolly Jewels 102


S obzirom na to koliko smo željno iščekivali da se Jolly Jewels kolekcija pojavi kod nas i da je kada se pojavila stekla veliku popularnost, na Ani smo za danas ugovorili Jolly Jewels tematski petak. Jolly Jewels je najnovije čedo kompanije Golden Rose i veoma mi je drago što su izbacili kolekciju koja zapravo predstavlja nešto novo umesto da iznova prepakuju iste, uglavnom klasične boje koje ima maltene svaki proizvođač lakova. Ovog puta su se potrudili i napravili liniju od sedamnaest lakova koji više od svega podsećaju na, nama uglavnom nedostupne, indie lakove. Neki od lakova su duplikati drugih lakova (101 deluje kao odlična zamena za China Glaze Luxe & Lush, 103 za a England She Walks in Beauty, 115 za China Glaze It's a Trap-eze i bilo koji indie lak na osnovu kog je ovaj napravljen), neki nisu, neki su toperi, a neki se mogu mazati samostalno. Svi su spakovani u četvrtaste bočice poput Rich Color linije, ali imaju običnu četkicu. U Srbiji koštaju oko 250 dinara i mogu se naći na uobičajenim mestima na kojima ima Golden Rose lakova. Ja sam svoje uzela u parfimeriji Kristabell.

izvor/source

We were so anxious for Jolly Jewels collection to arrive to Serbia and once they were here they became so popular that we gave them their own themed Friday at Ana.rs. Jolly Jewels is the newest line of polishes from Turkish company Golden Rose and I am very pleased to see they finally placed something new on the market instead of just repackaging same old, mostly classic shades likes of which almost every nail polish manufacturer has. This time they put some effort and gave us seventeen polishes that very much resemble stuff indie polish manufacturers offer. Some of the shades are dupes for existing polishes (101 seems like a great substitute for China Glaze Luxe & Lush, 103 for a England She Walks in Beauty, 115 for China Glaze It's a Trap-eze and every indie polish that one was made after),some aren't, some are toppers and some are meant to be worn by themselves. They all come in 11.8 ml bottles and have regular brush.


Poslednji od tri Jolly Jewels laka koji sam uzela nosi dosadan naziv 102. Ovo su srebrne šestougaone šljokice u tri veličine sa srebrnim šimerom u bezbojnoj bazi. Šljokice i šimer su toliko gusti da iz dva sloja sasvim pokrivaju nokat. Ukoliko neko mesto ostane nepokriveno šljokicama, lako se daju rasporediti sa drugih delova nokta gde je potrebno. Treba paziti na vrovima noktiju da neka šljokica ne ostane da štrči. Očekivala sam da će lak biti dosta rapaviji na dodir. Ovaj lak je manje rapav i od 110 i od 116, ali podjednako proždire nadlak. Stavila sam samo jedan sloj Seche Vite i on se veoma brzo slegao. Ovaj se lak maže najlakše od tri Jolly Jewels koja imam i veoma se brzo suši.


The last one of three Jolly Jewels polishes has a boring name 102. It is made of silver hex glitter in three sizes and large silver shimmer in clear base. There is so much of glitter and shimmer that two coats give full coverage. If there's a bald spot, glitter can easily be moved around to cover it. Care should be taken that there is no glitter sticking out from the free edge of the nail. I expected the polish to be more gritty to touch. It is less rough than 110 and 116, but is still a top coat eater. I only used one coat of Seche Vite and it settled rather quickly. The application of 102 was the smoothest of the three Jolly Jewels I have and it dried quite fast.

Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


34 comments:

  1. Ja nemam niti jedan od ovih. Super izgleda, ali prosla me je novogodisnja euforija sljokica. :)

    ReplyDelete
  2. fenomenalan! uklapa se sa ovim sneznim danom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nisam planirala da ih uklapam, ali tako je ispalo.

      Delete
  3. Jaooo, divan je! Moracu opet da se do Kristabell-e prosetam. Poslednji put kada sam bila, nisu bili bas snabdeveni ovim lakovima, jer je potraznja za njima zaista velika. Ja sam uzela dve nijanse, i nameravam jos dve da uzmem i smiricu se. :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam prekjuče i imali su prilično pun stalak JJ lakova, tako da možde imaju ta preostala dva koja tražiš.

      Delete
  4. Ja imam crni i crveni,odlicni sljokicavi, bas sam zadovoljna, ali kao sto neko rece i mene prosla novogodisnja euforija :)

    ReplyDelete
  5. Imam taj lakić, predivan je.
    Izgleda kao pravo srebro na noktima.
    Znaš li da je Jolly Jewels kolekcija dobila još 5 članova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.goldenrose.pl/fh530-m9biw7it.jpg
      Eto ih, zadnjih 5 :) Još uvijek nema swatcheva na netu, vidjela sam samo slike bočica ponegdje.

      Delete
    2. Hvala, našla sam kod Bugara na FB slike 6 novih.

      Delete
  6. Da li ti imas neki zivot osim lakova za nokte? ili ti je najveca preokupacija u zivotu koji je finiš laka i oblik šljokica? To je nesto sto je usputno svakoj zeni, a tebi je to svrha zivota.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na pitanju, život van laka za nokte imam. Čine ga studije jezika, izrada nakita, amatersko bavljenje gemologijom i druženje sa malim ali probranim krugom ljudi. Sve to radim ne krijući svoje ime

      Delete
  7. Divan! Takvih lakova meni nikad dosta. ;)

    ReplyDelete
  8. Prvo mi nije bio na spisku, a sad znam da bih se pokajala da ga nisam kupila. Super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Znam da me ti razumeš jer ih imaš skoro sve (ili beše ipak sve?)

      Delete
    2. Kako ne razumijem. :) Nemam sve, četiri mi se nisu svidjela.

      Delete
    3. Dakle imaš tri četvrtine :D Još kad stignu ovi novi...

      Delete
  9. Imam ih 5 i ovaj mi je mozda najdrazi (a nisam planirala da mi bude :D ) i slazem se sa svim sto si napisala, a meni je pravi Winter Wonderland lak :)
    I takodje se slazem sa tobom po pitanju sljokica, prosto nema tu neke sezonske euforije, to je vise ljubav za sva vremena :)
    Pozdrav, Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično si to rekla - ljubav za sva vremena.
      Hvala što si svratila.

      Delete
  10. Za ovaj sam se premisljala da li da ga kupim, nemam nista skroz srebrno, a da je tako krupan glitter :) Prelepo ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Potraži ovaj jer je na noktima kao platina. Neverovatno sija.

      Delete
  11. Izgleda kao folija :) Tebi odlicno pristaje. Nije za mene, pa ga nisam ni kupila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Da, baš je folijast i dobro je što ga nisi uzela ako en voliš taj efekat.

      Delete
  12. Ovi lakovi su super... imam 3 :) 105, 106 i 116 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepo, lepo. 106 deluje posebno zanimljivo.

      Delete
    2. Da. I jeste bas zanimljiv :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...