24 April 2013

Jessica u Beogradu

izvor/source

Prošle nedelje je Jessica Vartoughian u saradnji sa kompanijom Aluna, zastupnikom Jessica proizvoda za naše tržište, održala majstorski čas, trodnevni kurs tokom kojeg su 24 kozmetičara iz Srbije, Bosne i Crne Gore imala priliku da se upoznaju sa Jessica sistemom nege noktiju, sa transplantacijom prirodnog nokta, GELeration trajnim lakovima, kao i sa pedikirom na Jessica način. Imala sam zadovoljstvo da me predstavnici Alune pozovu na konferenciju za štampu, ali sam zapravo dobila mnogo više nego što sam očekivala - desetak minuta jedan na jedan sa gospođom Džesikom. Malo je reći da sam bila krajnje nepripremljena za takav obrt događaja te se nadam da mi nećete zameriti što sam propustila da je pitam toliko toga.


Last week Jessica Vartoughian and Aluna company held a three-day master class, where 24 beauticians from Serbia, Bosnia and Montenegro had an opportunity to learn about Jessica nail care system, natural nail transplantation, GELeration soak off pollishes, as well as Jessica pedicure system. I had the pleasure to be invited to the press conference by Aluna's representative, but I actually got way more - five-ten minutes with Jessica one on one. I was extremely unprepared for this turn of events and I hope you will forgive me all the things I failed to ask her.

Effects The Touch
Ruff & Ready - Chills Down Your Spine - Gives Me Goosbumps - Excite Me - Touch It - White Hot

I pre nego što sam stigla do gospođe Džesike, Boba iz Alune me je uputila u novitete u ponudi kompanije Jessica koji su stigli i kod nas, kao i sadržaj kursa koji je bio u toku. Imala sam priliku da saznam nešto o liniji proizvoda Flash Fusion 2.5.2, specijalno napravljenih za nokte na nogama. U pitanju je samosušeći lak čvrste, staklaste strukture. Takođe su bili izloženi novi lakovi iz linije Effects The Touch - šest teksturisanih lakova. Na žalost, bile su izložene samo bočice i stalak, ali ne i uzorci na rozetnama. Ovo je tek druga od šest predviđenih kolekcija za ovu godinu. Džesika je bila veoma tajnovita i nije mi otkrila da li će u preostale četiri biti teksturisanih lakova, ali mi je rekla da nas posle ove i prolećne pastelne kolekcije očekuju letnja, jesenja i praznična kolekcija, kao i kolekcija posvećena borbi protiv raka dojke. Kao izvršni direktor velikog preduzeća, gospođa Džesika ne učestvuje u celom procesu stvaranja nove kolekcije. Postoje ljudi koji su plaćeni da posećuju modne revije i da prate modne trendove, kao i ljudi iz marketinga koji smišljaju nazive lakova, ali konačna odluka je na Džesiki. Na pitanje da li će u ponudu uključiti i moje voljene magnetne lakove, Džesika odmahuje rukom i kaže da je to petominutno čudo i da je njegovo vreme već prošlo te da se time neće zamarati. Veliku važnost posvećuju sastavu proizvoda. Jessica lakovi su 3-free i ne testiraju se na životinjama, što znam da je mnogima veoma važno.


Even before I had a chance to meet Mrs Jessica, Boba from Aluna showed me some of the latest Jessica products and she lay out the elements of the class. I had the chance to learn about Flash Fusion 2.5.2, line of self-curing toe-polish. The new line of polishes called Effects The Touch was on display. This is a collection of six textured polishes. Unfortunately, I could only see the bottles and display, swatch wheel was unpainted. This is only the second of six collections planned for this year. Jessica was secretive and didn't tell me if other collections will contain textured polishes, but she shared that, apart from this collection and the spring pale colours, there will be summer, fall, holiday and breast cancer awareness collections. Being a CEO of a large international company, Jessica doesn't take very active role in creative process as far as new collections are concerned. She has people who are paid to go to prêt-à-porter shows as well as marketing people whose job is to come up with themes and names. She is the one who makes the final decision, though. When asked if they will include magnetic polishes, my favourites, she say that it's a three-month wonder and that it is already passé. One of more important things is the ingredients list. Jessica polishes are big 3-free and aren't tested on animals, which I know is very important to many.


Jessica lakove i proizvode za negu možete nabaviti u Aluni, a tamo možete iskusiti i ceo jednočasovni Jessica tretman nege noktiju.


24 comments:

  1. These look very interesting, can't wait to see swatches...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm sorry, there won't be any swatches. I didn't get any samples, and the colours really aren't my cup of tea so I won't be buying them.

      Delete
  2. Replies
    1. Šta treba da učinimo da tebe primeti OPI?

      Delete
  3. jao, baš mi je drago da su te pozvali! nadam se da ćeš uspeti i neku saradnju da ostvariš!

    ReplyDelete
  4. Joj bravo Cajka!! Odlicne slicice si napravila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sličicama nisam zadovoljna, ali boje su makar verne.

      Delete
  5. Uuuu, super, bas mi je drago zbog tebe, nisam ni znala da postoji Dzesika, ko sto nekad nisam znala da postoji Esi ;) nadam se da su ti dali neke semplice :D
    Lepo sto su izbacili ove teksturisane lakove, mada ja nekako volim onu njihovu okruglu bocicu. Jel se znaju MP cene?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji i veoma je impresivna osoba :D Raspitaću se za cene.

      Delete
  6. Aaa divno, bas mi je drago zbog tebe! :) Hvala ti puno sto si naglasila sa sastav i cruelty free. Mnogo znaci <3 :*

    ReplyDelete
  7. Sto kaze Prase- ponosni smo! :) Drago mi je sto si bila tamo. Bas lepo od njih sto su te pozvali. Zaintrigirala si me sa tim specijalnim lakom za nokte na nogama. Steta sto nije bilo ove teksturne kolekcije na rozetnama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj za noge se odmah suši i omogućava ti da se odmah obuješ, ali je suviše čvrst da bi mogao da ide na nokte na rukama, kako su mi rekli.

      Delete
  8. Baš mi je drago i ponosna sam! Naše prozorče u Jessica svet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ću imati još prilike da izveštavam :D

      Delete
  9. Baš divno!!!!
    (hvala Džesiki što kaže da su magnetni polako postali prošlost, utešila me što ja nisam kupila hahahah... Dok se ja setim, postade demode :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paaa, to je samo jedno mišljenje :D

      Delete
    2. Zezam te malo, pošto znam da ih voliš :))

      Delete
    3. Znam, znam. Toliko ih volim da svakoga želim da ubedim da treba da ima barem jedan :D

      Delete
  10. Baš mi je drago što si bila :) Meni definitivno treba taj lak za nokte na nogama jer sam nestrpljiva i uglavnom sve pokvarim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, veruj mi. Zato radije idem na pedikir. Tamo mi lepše namažu nokte.

      Delete
  11. wow, fenomenalan event i verujem jos bolje iskustvo :) izuzetno mi je drago sto su te primetili i sto si imala cast da pricas sa Dzesikom licno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila mi je velika čast da me tek tako pozovu.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...