17 May 2013

Aura Nail Beauty 708 Hot & Chili


Missy sa Gnarly Nails bloga (kraljica mat manikira) pre neki dan je oglasila da unosi neke izmene na svoj blog. Između ostalog će uvesti redovnu rubriku u kojoj će ponovo raditi manikire koje je radila kada je tek počela da bloguje. Mislim da je to odličan način da se vidi koliko je neko napredovao. Danas za tematski petak mažemo Aurine lakove i, pošto nemam nijedan njihov neisproban lak, odlučila sam da namažem jedan od svojih omiljenih Aura lakova - Hot & Chili. Kako je izgledalo prvo predstavljanje možete videti ovde. Strašno, zar ne? Ova lepota zaslužuje lepše slike na lepšim noktima.


Missy of Gnarly Nails (the queen of matte manis) announced some changes on her blog several days ago. One of them is introducing a Back in Time category where she'll revisit some of her old manis from when she started blogging. That is a great way to show how much one has improved over time. For this Friday we wear Aura polishes and since I don't have an untried Aura polish, I decided to wear one of my favourites - Hot & Chili. You can see how it looked the first time here. Awful, isn't it? This gorgeousness deserves better photos on prettier nails.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.




39 comments:

  1. Dios mio, KAKVE SLIKE! Pocrnela ti je rucica, i lak stoji bozanstveno! Znam ga od pre, i tad mi je bio prelep na tebi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu mi pocrnele ručice nego možda zato što je slikano u sumrak tako deluje.

      Delete
  2. Wow, it's like it's glowing, it's beautiful - reminds me of Butter London Knees Up, A-England Perceval and China Glaze Red Pearl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It does look like brighter version of Perceval, now you've mentioned it.

      Delete
  3. Uh, što je dobar! Sad se pitam kako je moguće da nemam nijednu metalik nijansu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda zato što su retke dobre metalik nijanse koje nisu baš u boji metala i plavoj?

      Delete
  4. boja je fantastična, obožavam ove crvene :d

    a ja sam na par postova zamenila sličice, kad mi se činilo da su bolje od prvobitnih, ali ih nisam stavljala u novi post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam negde dodavala nove sličice (U34 recimo).

      Delete
  5. Ova crvena sa`ranjuje koliko je dobra!

    ReplyDelete
  6. Koliko si napredovala!! :D
    Odlicne slike ovog puta.. Svaka cast.. :)

    O laku ne znam sta da mislim.. :D Svidja mi se kako tebi stoji, ali mislim da nije za mene.. Ako je metalik crveni, onda bolje da je tamnija varijanta, bar mi se tako cini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće, moguće. Ovo je moj omiljeni (i čini mi se trenutno jedini) jarko crveni lak, ostali su zagasitiji ili tamniji, tako da svakako ima nečega u tome što kažeš.

      Delete
  7. Ima i za mene nade :D Šalim se, vidi se napredak, ali ni one stare fotke nisu loše... Imam i ja ovaj lak, sad sam baš ponosna na sebe :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za svakoga ima nade, a posebno za vlasnice ove lepote :D

      Delete
  8. Odlično izgleda, sviđa mi se kako ti stoji :)

    ReplyDelete
  9. joj kako je lijep,predivan i odlično ti stoji.sve više žalim što nema aure kod nas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mislim da su se malo izbezobrazili sa novim cenama, a nove kolekcije im nisu preterano zanimljive, tako da bih se usudila reći da ne propuštaš ništa značajno.

      Delete
  10. Zaista razlika u krajnje pozitivnom kontekstu. Sad mi se jede neka meksicka hrana, to mi je asocijacija kad sam pogledala naslov, a i nokte. Fenomenalno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Dugo nisam jela meksičku klopu. Nekih 13 godina.

      Delete
  11. Lak to stoji boli glava! Zaista se vidi velika promena kad se porede nove i stare fotke. Ove nove su vrhunske! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Još da imam dobro osvetljenje, gde bi mi bio kraj?

      Delete
    2. Eeee to nam je svima problem. Nije to fotkanje bas tako lako kao sto drugi misle... ;)

      Delete
  12. Kako ti divno stoji,odusevljena sam kako si uspela da ga uslikas...

    ReplyDelete
  13. Savrseno i prelep lak. Mislim da su mnoge od nas vidno napredovale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sve to zbog generalno dobre atmosfere na forumu i povremene konstruktivne kritike ;)

      Delete
  14. Kakva divna boja! Znam da sigurno imam stosta slicno, ali ipak patim sto nemam i ovog lepotana. Nisu me se dojmile te boje dok je ovaj lakic bio u ponudi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja zamalo da ga zaobiđem jer mi je delovao suviše jarko (znaš da ja više volim tamnije nijanse), ali drago mi je što sam ga ipak uzela. Toliko da je ovo zapravo jedan od retkih lakova koje imam u rezervi ;)

      Delete
  15. Flormar 365 mu je prilično sličan. Uradila sam poređenje ovde http://cajkinekandze.blogspot.com/2012/06/poreenje-aura-nail-beauty-hot-chili-i.html

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...