20 June 2013

Eveline sredstvo za uklanjanje zanoktica

izvor/source

Kako sam stalno u potrazi za dobrim sredstvom za uklanjanje zanoktica, isprobala sam i Eveline za meke i zdrave zanoktice. Kalijum hidroksid mu se nalazi na trećem mestu u spisku sastojaka i očekivala sam da će mu dejstvo biti bolje nego kod Aurinog sredstva. Posle dva meseca redovne upotrebe (barem jednom nedeljno) mislim da mirne duše mogu reći da im je dejstvo jednako. Ovo je gelasto sredstvo u tubici koje se prema uputstvu drži 30 sekundi. Potom zanoktice treba potisnuti drvenim štapićem. Nisam impresionirana dejstvom, mada je sve bolje od mojih prirodno grubih zanoktica. Eveline deluje brže od Aure. Ne dopada mi se pakovanje jer ne mogu da vidim koliko je proizvoda ostalo i lako je istisnuti previše sredstva. Ovo sredstvo se ne može naći u DMu (ne znam zašto samo ovo nisu ubacili u ponudu), ali ga ima u Pharmacity apotekama. Tubica od 12 ml košta 250 dinara.


Being on a constant lookout for good cuticle remover, I tried Eveline for soft and healthy cuticles. Potassium Hydroxide is in the third place of the ingredients list and I expected it to be more effective than Aura cuticle remover. After two months of regular use of this product at least once a week I can say that I don't see any difference in their effect. This is a gel that should be applied around cuticles and left for 30 seconds. Cuticles should be pushed gently with a manicure stick afterwards. I'm not impressed with the result, but anything is better than my naturally rough cuticles. Eveline is more efficient than Aura. What I don't like about this product is the packaging - it is easy to get too much product out and you can't see how much is left in the tube.


Sastav/Ingredients: Aqua/Water, Glycerin, Potassium Hydroxide, Carbomer, Potassium Sorbate, CL77891, Persea Gratissima (Avocado) Oil.


18 comments:

  1. Super stvarcica,moracu da probam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš manje zahtevne zanoktice, samo napred.

      Delete
  2. I ja sam u potrazi za nekim dobrim proizvodom. Ovo nisam probala a ni neću pošto kažeš da nije ništa posebno. Pokušaću da nađem nešto bolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Problem je što kod nas nema mnogo sredstava za uklanjanje zanotica. Meni je Mavala sledeća na spisku.

      Delete
  3. Ja sam ga kupila u prodavnici na uglu Maksima Gorkog i Đorđa Vajferta na Vračaru, gde ima sve za nokte od Eveline, mislim da je za 10-tak dinara skuplje. Instant deluje, lako potisnem zanoktice posle njega, mada sam možda držala i ceo minut jer nikad nisam merila tačno 30 sec. Ne znam kakvo je na duže staze, pošto sam ga prosledila sestri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek zaboravim na tu prodavnicu. Valjda zato što me put nikako ne vodi na tu stranu.

      Delete
  4. Sad mi je drago sto ga nisam kupila. Ocekivala sam vise, jer stvarno volim Eveline liniju za negu noktiju i sve sto sam do sada uzimala mi se pokazalo odlicno za taj novac. Ovo preskacem...

    Hvala ti na recenziji, Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što sam mogla da budem od pomoći, ali žao mi je što nemam trenutno da preporučim neko sredstvao za uklanjanje zanoktica.

      Delete
  5. Pa rezultat i nije tako loš!
    Moj HG proizvod za ovo je Afroditin gel za uklanjanje kožice oko noktiju! Svakako probaj potražiti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezultat ije loš, ali je daleko od onog na šta me je Trind navikao.
      Hvala na preporuci, potražiću taj Afroditin proizvod.

      Delete
    2. Trind nisam probala pa ne mogu suditi jel bolji ili lošiji od Afrodite, ali ona daje zbilja odlične rezultate. Svaki puta se iznova divim kako mi kožica izgleda nakon tretmana :)

      Delete
    3. Baš ću potražiti taj Afroditin.

      Delete
  6. Citala sam puno o ovom sredstvu za uklanjanje zanoktica...
    Ja u te svrhe koristim Lush Lemony Flutter Cuticle Butter, kao i ulje za negu i omeksavanje kutikula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu baš ista stvar. I LF i ulja su sredstva za negu zanoktica, za hidrataciju, sprečavanje njihovog pucanja, ali meni se zanoktice baš mnogo prave i potrebno mi je nešto čime bih ih uklonila, a da nije nožić.

      Delete
  7. Nemam problem sa zanokticama, sreća, ponekad samo u zimskom periodu, i to jer su mi ruke zahtevne što se tiče hidratacije. Znam samo da je devičansko kokosovo ulje lek za zanoktice, kupuje se u teglici u zdravoj ishrani, to utrljavaš i glava ne boli, čak i usporava njihov rast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi to ulje preživelo u mojoj kući pored tate i brata :D

      Delete
  8. Preko godinu dana koristim onaj moj OPI i zadovoljna sam, ekonomično je i deluje mi.
    Pošto nisi oduševljena, ovo sredstvo preskačem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sumnjam da je dobar, ali meni ti sa AHA ne pomažu :( samo oni koji sadrže KOH deluju na mene.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...