27 June 2013

Ja na Charlottes-Nails blogu

Charlotte sa Charlottes-Nails bloga je pokrenula seriju članaka u kojima će pustiti blogere iz celog sveta koji pišu o noktima, lakovima za nokte i oslikavanju noktiju da se predstave njenim čitaocima. Danas možete pročitati nešto o mojoj malenkosti.

http://charlottes-nails.blogspot.co.uk/2013/06/international-nail-league-week-1.html

Charlotte of Charlottes-Nails blog started a new feature on her blog - she'll let international nail bloggers to present themselves to her readers. Today you can read something about yours truly.

6 comments:

  1. Bravo Cajo, baš lepo! I hvala na pominjanju :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo mi je žao što nisam imala prostora za sve blogove koje volim i pratim.

      Delete
  2. bravo, i hvala za listu. super što si splatter izabrala, mnogo je dobar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Posle sam mislila da je možda trebalo da stavim Galaxy, ali za Splatter su mi nokti bili lepši.

      Delete
  3. Upravo procitala (ne kasnim puno ovog puta :D ). Odlican tekst, mnogo lepo :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...