02 June 2013

Maj

a Rafflecopter giveaway

Prvo i osnovno, dobitnice nagradne igre su sticajem okolnosti obe koleginice blogerke - Bojana i Erin. Čestitam obema. Ostalima se zahvaljujem na učešću. Nadam se da ću u dogledno vreme organizovati još neku nagradnu igru.

First and foremost, the winners of my giveaway are, as it turned out both fellow bloggers, Bojana and Erin. Congratulations to both of you. I'd like to thank to others who participated. I hope I'll have another giveaway in the foreseeable future.


Znate da sam početkom meseca bila u Nizozemskoj. Osim divnih knjiga, fotografija i uspomena, kući sam donela i gomilu proizvoda za nokte - deo za nagradnu igru i deo za sebe. Veoma mi je važno bilo da uzmem Essence BTGN Top Sealer jer ga kod nas više nema. Zamalo da uzmem i sve Essence magnete, ali sam se ipak odlučila samo za pamučne rukavice i pločicu za pečatiranje sa motivom mačke. Zamalo da propustim posebnu ponudu u Kruidvatu jer sam u radno vreme uglavnom obilazila muzeje. Ipak sam uspela da uzmem L'Oreal Confetti i Matte nadlakove po ceni samo jednog. Rezervna bočica Fantasy Fire je bila prirodan izbor, kao i NYX Girls Dorothy. Od jesenas sam željno iščekivala da Miss Sporty Metal Flip i Rimmel Metal Rush lakovi stignu kod nas. Nisu stigli, a u Nizozemskoj ih ima u svakom Etosu (samo nigde nisam našla celu kolekciju na jednom mestu). Uzela sam Metal Flip 040.

You know I was in the Netherlands at the beginning of the month. I brought home lovely books, photos and memories as well as some nail products - some for the giveaway and a some for myself. It was important to me to get Essence BTGN Top Sealer because it is my favourite top coat and is no longer available in Serbia. I almost got all of the Essence magnets, but I bought cotton gloves and stamping plate with image of a cat instead. I nearly missed special nail polish offer at Kruidvat because I was visiting museums at the stores' working hours. I did manage to get L'Oreal Confetti and Matte top coats for the price of just one. Backup bottle of Fantasy Fire was a natural choice, as was NYX Girls Dorothy. I've been waiting for Miss Sporty Metal Flip and Rimmel Metal Rush polishes to arrive in Serbia. They are available in every Etos store in the Netherlands (but I couldn't find the entire collection in one place). I only got Metal Flip 040.<



Ostalo što sam uzela je sitno - Sephora nadlak, rezervna bočica Fierce Cherry pošto se lak više ne proizvodi (svi Rimmel Lycra Pro su povučeni iz proizvodnje i zamenjeni Salon Pro lakovima), dva Depend laka, sada dostupnih i kod nas zahvaljujući firmi Mauricius (uvezli su i Miss Sporty Metal Flip lakove) i Essie Sole Mate koji sam konačno prelomila da uzmem kada ga je Jelena ponovo ponudila na prodaju. Stigla mi je i nova tura proizvoda sa KkCenterHk - folije za transfer i nitne, kao i prva tura proizvoda za recenziju sa Born Pretty Store.

The other new stuff I got this month are Sephora top coat, a backup bottle of Fierce Cherry because it has been discontinued (the entire Lycra Pro line is now replaced with Salon Pro line), two Depend polishes (now available in Serbia too) and Essie Sole Mate I finally decided to buy after Jelena offered it again for sale. I received new products from KkCenterHk - transfer foils and studs, and I received some products for review from Born Pretty Store.




28 comments:

  1. Super izbor, jedva čekam recenzije!

    ReplyDelete
  2. Ovaj NYX mi je deluje baš divno...

    ReplyDelete
  3. i ja čekam nyx!
    znači, ima sefora toppera kod nas? odmah uzimam čim dođem!
    a favoriti iz meseca su mi cvetaste nitne i onaj indie plavac!

    hvala i čestitke na blogorođendanu još jednom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stigli su Seforčići, stigli. Kada sam ja bila bilo ih je baš dosta.

      Delete
  4. Congratulations to the winners - and what a lot of lovely stuff!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, yes. This was a month very rich in polish :D

      Delete
  5. Odlični noviteti.
    Čestitke dobitnicama!

    ReplyDelete
  6. Lepo si se ponovila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, kada bih uvek mogla tako lepo da dopunjavam kolekciju.

      Delete
  7. cestitke dobitnicama i divni noviteti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Jedva čekam da vam pokažem neke od njih.

      Delete
  8. Cestitam dobitnicama! :) Drago mi je sto je jedna nagrada otisla kod nase Ufbre. Noviteti su ti fenomenalni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago da je jedna nagrada otišla forumašici.
      Hvala ti na recenziji Sephora zezalice. Mnogo se radujem što sam konačno mogla da nađem zamenu za Black Spotted.

      Delete
  9. Baš divne stvarčice si kupila, jedva čekam recenzije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Baš je sutra na redu crveni Depend.

      Delete
  10. Cestitke dobitnicama :D
    Svidjaju mi se noviteti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. Nadam se da će ti se svideti i pojedinačno kada ih budem predstavljala.

      Delete
  11. I od mene cestitke dobitnicama :)

    bas si lepo kupovala, uspesan mesec. Jel sam dobro shvatila da si Depend lakice kupila kod nas?

    ReplyDelete
  12. Pu!

    Steta sto kod nas nema tih metal flip nijansi, otkinula sam na Auroru Borealis *__*

    Ako smem da podelim odusevljenje sa tobom vezano za GR novi lak u nijansi 42. To je neka plavetnosrebrnkasta nijansa koja se jako lepo nanosi i ok susi. Ako budes raspolozena za takve kombinacije, ovu od srca preporucujem. Malo imam lakova favorita (standardnu postavu), jer ih cesto menjam i volim da ih kupujem u svim bojama i nijansama :D
    A ovaj je usao u taj krug top 10 :)

    Pozdrav, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, draga, sa mnom uvek možeš da podeliš oduševljenje nekim novim lakom.
      Inače, metal flip lakova ima sada i kod nas - u Mauricijusu i DMu.

      Delete
    2. Aaaaaa! :***
      E sad si me bas obradovala :)))

      Hvala ti mnogo, uzecu je prvom prilikom, a za favorite cu te sigurno obavestavati :)))

      Delete
    3. Da znaš da sam juče baš videla da ima sva tri Metal Flip laka u DMu i to su bili puni rafovi. U Mauricijusu su 225 dinara, nisam videla koliko su u DMu.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...