06 August 2013

Game of Thrones mani


Pre nekog vremena sam išla na A Song of Ice and Fire/Game of Thrones tematsku rođendansku proslavu. Nije bila maskarada, ali trebalo je da dođemo u bojama kuće koju predstavljamo. Moja malenkost je išla kao Blekfajer.

I went to an A Song of Ice and Fire/Game of Thrones themed birthday party some time ago. It wasn't a fancy dress party, but we were required to wear colours of the house we represented. Yours truly went as a representative of house Blackfyre.


Boje koje sam koristila su Depend 091 i Golden Rose With Protein 287. Šablon je sa Ryongyan M27 pločice kupljene kod Kineza. Matirajući nadlak je Miss Sporty Check Matte.

Polishes I used are Depend 091 and Golden Rose With Protein 287. The image is from Ryongyan M27 stamping plate. The mattifying top coat is Miss Sporty Check Matte.


Slavljenici sam pravila mormontski plišani manikir. Koristila sam Miss Sporty 080 i Classics Charming 68 kao bazne boje i baršunasti prah koji sam dobila za rođendan. Slika je njena jer ja nisam nosila aparat.

The celebrator wore a velvet mani in colours of house Mormont. For her mani I used Miss Sporty 080 and Classics Charming 68 for base and flocking powder I got for my birthday. Photo is hers. I didn't have my camera with me.


Za istu prigodu sam ortaku napravila targarjenski "manikir". Nekom prilikom ću vam predstaviti crteže koje sam radila na njegovim noktima. Za ovu priliku sam koristila isti šablon kao za svoj manikir, Don Juan OC229 kao bazu i Don Juan OC232 za pečatiranje.

I did a Targaryen "mani" to a guy friend for the same occasion. Someday I'll show you other nail art I did on him. I stamped the same image as for my own mani. I used Don Juan OC229 for base and Don Juan OC232 for stamping.



23 comments:

  1. Nedostaju mi likovi.. :( Ko ce docekati sledecu knjigu.. :(
    Videla sam ti taj manikir na fb-u, bas mi se dopao. :) A i Lady Mormont i Lanister su super. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreća u mojoj nesreći je da od obavezne literature nemam vremena za čitanje iz uživanja.

      Delete
  2. Oh I simply love that red and black mani - sooo beautiful!!

    ReplyDelete
  3. Matirana varijanta je fantasticna.<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mat izgleda odlično preko šljokičavih lakova.

      Delete
  4. Baš lepo izgleda :) Super kombinacija boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Boje je odredio Džordž Martin, tako da ne mogu da prihvatim pohvalu za kombinacije boja.

      Delete
  5. Jao kako su dobra sva tri manikira!
    Tvoj matirani je fenomenalan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Moram češće i da pečatiram i da matiram :D

      Delete
  6. Videla sam ovaj manikir jos na fb i odusevila se, bas se dobro uklapa ovaj mat efekat.. Sjajno je, uostalom kao i GoT :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nikako da ga okačim ovde jer su mi svočevi nekako važniji od crtkanja i pečatiranja. No, došao je napokon red i na ovo.

      Delete
  7. I LOVE GAME OF THRONES. This is so cool. I should try something like this out when season 4 finally starts again :)

    writingwhimsy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should. I think I'll try to do more GoT nail art.

      Delete
  8. Izgleda da samo ja ne gledam GOT :-D

    Iako sam neobavestena, moram napisati da mi je zmaj genijalan!

    Da li da uzmem Miss sporty za matiranje ili S-he? :)


    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. S.he nemam pa ne znam kakav je, ali Miss Sporty je dobar, a jeftiniji od S.he tako da bih uzela njega da sam na tvom mestu i uzela bih ga danas u Mauricijusu na Slaviji ili u subotu u Mauricijusu na Terazijama ili Zelenjaku.

      Delete
  9. Great mani! The red/black color combo is fantastic and I love the matte top coat you added. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I'm pleased with how it turned out.

      Delete
  10. Crveno sa crnim je najbolja kombinacija...Bas si to mocno odradila :)

    ReplyDelete
  11. odlično, sećam se priče o rođendanu. ipak sam ja više mormont nego blekfajer, tako da mi je slavljenica fantastična, mada ni zmaj ne zaostaje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krivo mi je što nisam imala neki pečat ili nalepnicu i za nju. Ovako se ne vidi ta mormontska veza ukoliko ne znaš o čemu se radi.

      Delete
  12. Wonderful idea!
    -Marian-

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...