20 August 2013

L'Oreal Top Coat Matte


Kupih ovaj matirajući nadlak, a nikako da ga isprobam. Volim izgled zamatiranih lakova, a nekako svaki put zaboravim da zamatiram svoje manikire. Zato sam kada smo imali Kiko petak odlučila da uradim nešto što ranije nisam - da zamatiram magnetni lak. Taman sam za to upotrebila baš L'Oreal Top Coat Matte. Za bazu sam upotrebila Kiko Verdone, a magnet koji sam koristila je China Glaze Magnetix II. Kako je Verdone em sjajan, em metalik lak, na njemu se dobro vidi matirajući efekat. Nadlak je dosta izbledeo boju laka, ali to se dalo očekivati od matirajućeg nadlaka koji daje ovako snažan matirajući efekat. Začuđujuće mi je dugo trajao bez prosijavanja.


I bought this matte top coat and somehow didn't get round to trying it before. I love the look of matte polishes and I always forget to mattify mine. That's why when we had a Kiko-themed Friday I decided to do something I haven't done before - mattify a magnetic polish. For it I used L'Oreal Top Coat Matte top coat. I used Kiko Verdone as base colour and China Glaze Magnetix II magnet. As Verdone is both glossy and metallic the matte effect is quite apparent. The top coat did fade the colour quite a lot, but that is to be expected of matte top coat that is this strong. It lasted surprisingly long without becoming shiny.


Poput Color Riche lakova i L'Oreal Top Coat Matte ima 5 ml i košta oko 500 dinara. Mada je kao matirajući nadlak dobar, ne mogu nikako opravdati ovaj odnos cene i količine proizvoda. Na sniženju ga već vredi kupiti, što sam ja i učinila. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj L'Oreal Top Coat Matte nadlaka.


Like Color Riche polishes, L'Oreal Top Coat Matte comes in 5 ml bottle and costs about 5€. While this is a good matte top coat, I can't justify the price to amount of product ratio. I suggest you look for it when it is on sales or some sort of special offer, which is what I did. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and a coat of L'Oreal Top Coat Matte.


Ovde možete videti nezamatiran Verdone, ali na suncu, tako da slike nisu baš zgodne za poređenje sa ovima na kojima je zamatiran. Za to je predlažem da pogledate moj inicijalni članak o Kiko Verdone.


You can see unmattified Verdone, but these photos were taken in direct sunshine and aren't very good for comparison of the mattified and unmattified looks. For better reference photos I suggest you check out my original post about Kiko Verdone.


28 comments:

  1. Jedva čekam teksturisane na tematskom, da namažem moj kiko :D No, to nema veze sa temom posta...
    Sviđa mi se manikir, liči na nindža kornjače (i koferče, i koferče).
    Baš sam se zabrinula juče da si se "ohladila" od magnetnih :D I isto juče sam pomislila da nemam mat lak (od magnetnih sam odustala) i da ga želim... Mislim da je FlorMar matirajući isto dobar, pa ako ga nađem, biće moj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene je podsetio na TMNT. Nisam se ohladila od magnetnih, uzela sam Kiko magnet koji još nije isproban, samo treba da odabrem lak na kome ću da ga isprobam.
      Što se matirajućeg laka tiče, Flormar je veoma dobar, ali i Miss Sporty je dobar. Moje mišljenje o uvozniku Flormara je poznato i ja mu ne bih davala pare. Miss Sporty je sasvim okej, nije skup i ima da se nađe u DMu.

      Delete
    2. Nisam znala da i oni imaju, onda cu uzeti njihov, hvala za preporuku!

      Delete
    3. Uzmi ga slobodno, ali dobro ga promućkaj pred svaku upotrebu. Ne vidi se u bočici, ali kao da se malo slegne od stajanja. To je slučaj sa svim matirajućim lakovima koje imam i uvek zaboravim da to napomenem. Valjda zato što sve osim TSa mućkam pre upotrebe.

      Delete
    4. Uh, ja uvek zaboravim da muckam, cak i ono na cemu pise da treba :D Trudicu se da zapamtim :))

      Delete
    5. Ove obavezno moraš da mućkaš.

      Delete
  2. It looks like a very effective matte top coat - and by the way that polish is pretty either way :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. The top coat is very good, very effective.

      Delete
  3. Bjutiful!

    Po meni, realna cena im je kad su snizeni.

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Ja sam ovaj uzela upola cene, odnosno na akciji 2 za 1.

      Delete
  4. Kako je lep Kiko, a i magnet je super.
    Lepše mi izgleda zamatiran.

    ReplyDelete
  5. Super je mat efekat ali i original lak, šara me podseća na kroko šaru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Podseća malo i na kroko, ali meni je prva asocijacija bila TMNT.

      Delete
  6. Prvo moram da ti pohvalim fotografije, savršene su! Nokti čista 10-ka. A ovaj Loreal bih, iskreno, kupila bez obzira na cenu, mada ga stvarno preteraše :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo na pohvalama. Uvek je lepo čuti tako lepe reči na račun sopstvenih noktiju od nekoga sa noktima poput tvojih.

      Delete
  7. The mattified version looks so cool with the magnetic patterns! Love it! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  8. Videla sam pre neki dan da je na snizenju. Zaista su nerealnu skupi ovako.

    ReplyDelete
  9. Moram priznati da odlicno izgleda sa mat premazom preko. Ovaj ga je bas fino matirao.

    ReplyDelete
  10. Baš je lep Verdone! Više mi se sviđa šara u prvom postu, doduše.
    L'oreal ga je baš dobro zamatirao, ali mi lepši bez TC-a.
    Testirala sam OPIjev i dosta posvetli lak. To mi se ne sviđa kod ovih jačih proizvoda.
    Ja imam neki S-he sa blažim efektom, ali i kratkotrajnijim. Poslednji put mi se prosijao drugog dana.
    Počeo je da se sleže već posle prve upotrebe i treba ga snažno protresti da se izjednači.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman ja nemam ni taj s.he ni OPI (ni Essie, ni China Glaze ni...). Ovaj isto dosta posvetli lak, ali na ovakvom laku to jiej rpoblem. Na krem lakovima mislim da jeste problem i tada bih pre odabrala Karaju.

      Delete
  11. Ni ja se nikad ne setim da zamatiram manikir a naravno ziva nisam bila dok ga nisam nabavila. :D Odlican matirajuci efekat a Verdone je savrsen! Jel bolji od Essence-a?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Essence magnetnih? Jeste od starih, a u klasi je sa novima. Novi Essence magnetni lakovi su sasvim dobri.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...