22 August 2013

Teksturisani skittle

 

S vremena na vreme se ekipa lakoholičarki sa Ane skupi na piću, družimo se i isprobavamo lakove. Društvo se skupilo nedavno (više o ovom druženju možete pročitati kod Jelene) i tada sam uspela da uporedim Zoya Dahlia i Golden Rose Holiday 60 (Dahlia je nešto tamnija i ima manje srebrnih šljokica), OPI Is That Silva i Depend Magnetic 6005 (isti su, ali Silva bolje reaguje na magnet) i sada znam da zaista moram nabaviti My Vampire is Buff jer mi se mnogo dopada kako mi stoji, a maže se kao san. Takođe sam iskoristila priliku da isprobam lakove kakve inače ne bih i toliko mi se dopalo kako izgledaju da sam došla kući sa ovim teksturisanim skittle manikirom. Lakovi su redom od palca ka malom prstu: Golden Rose Holiday 54, OPI Magazine Cover Mouse, OPI Solitaire, OPI Jinx, OPI Vesper. Neočekivano mi se dopala Jinx, a ni Mišica sa naslovnice mi nije mrska.


From time to time a group of polishaholics from Ana gathers for drinks, to socialize and try out polishes. We met recently (you can read more about it at Jelena's Wonderful Colors) and I took the opportunity to compare Zoya Dahlia i Golden Rose Holiday 60 (Dahlia is somewhat darker and has less silver glitter), OPI Is That Silva i Depend Magnetic 6005 (they are the same, but Silva is easier to magnetize) and now I'm sure I have to get My Vampire is Buff because I love the way it looks on me, and it goes on like a dream. I also took the opportunity to try some polishes I normally wouldn't and I loved the way they turned out I actually went home with this textured skittle mani. From thumb to pinkie, the polishes are: Golden Rose Holiday 54, OPI Magazine Cover Mouse, OPI Solitaire, OPI Jinx, OPI Vesper. I quite unexpectedly liked Jinx, and I didn't mind Magazine Cover Mouse either.


44 comments:

  1. Svi su jako lepi. Baš mi se dopada boja GR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. GR je Sofijin i ne znam zašto sam namazala samo jedan sloj, ali dobro izgleda i tako.

      Delete
    2. Zapravo, dala si mi ideju da bih mogla nekad da ga namazem u jednom sloju preko nekog svetlog laka.

      Odlicno je ispao slucajni skittle.
      Jinx je bio zvezda veceri.

      Delete
    3. Baš me zanima kako bi izgledao namazan preko nekog drugog laka.

      Delete
  2. Divni su svi. Ali Misica i Jinx, su prelepi <3 Solitaire ti odlicno stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti i hvala ti što si mi omogućila da ih probam. Uzela sam djupove i za Jinx (što znaš) i za MCM. Ne znam koji da mažem sutra :(

      Delete
  3. Dvno ti stoji Solitaire a Vampirka ne propustaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Vampirka moram uzeti. Mislim da će biti i odlična podloga za pečatiranje.

      Delete
  4. Divno izgleda, najzanimljiviji su mi Golden Rose Holiday 54 i OPI Magazine Cover Mouse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mišicu nemam, ali imam djup i mislim da ću njega sutra mazati za tematski petak, što znači da ću ga ovde okačiti u subotu.

      Delete
  5. Magazine cover i solitaire su mi najinteresantniji, mada je svaki na svoj nacin lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Jesu svi zanimljivi na svoj način, a i kvalitetni su.

      Delete
  6. Jako mi se dopadaju OPI Magazine Cover Mouse i OPI Solitaire ;) Zelim ih oba u svojoj kolekciji <3

    Imam OPI Jinx i obozavam ga ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MCM je prekrasan. Jinx se čak i meni mnogo dopala. Toliko o njenoj fantastičnosti :D

      Delete
  7. Pozdrav najveci za pivopiju koja god da je od vas! :D

    Razmisljam i ja o GR 54 duze vreme, ali mi je 60 ispred njega ;)

    Prava ste sekta :D

    Alekta* (hahahah, rimuje se)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta misliš ko je pivopija?

      Sekta - Alekta, ne da se rimuje nego nekako i ide zajedno ;) Sigurna sam da su postojale sekte posvećene svakoj Eriniji.

      Delete
    2. A jesu bile face, sto jes' jes' :)

      Nadam se da si ti :D
      O, da li si ti? :D

      Delete
    3. Ijao, pa sad si jos veci covek, da ne kazem zena u mojim ocima! :D

      Zelim vam jos mnogo ovako lepih druzenja :)

      Delete
    4. Hvala ti. Ja bih volela da imamo neki redovan termin za sastajanje, ali to je teško izvesti.

      Delete
  8. Prva fotka, kretaivni krš je genijalana :) A najviše mi se dopada GR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebalo je da vidiš drugi sto kako je bio zatrpan :D

      Delete
  9. Jinx favorit!

    Pogledaj i Zoyu Jacqueline, navodno je slicna Buff-u, a jeftinija je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala sam je u USu, ali nešto mi se čini žućom od Vampirka.

      Delete
  10. Lijepi su svi, ali Solitaire ti sjajno stoji...

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Hvala ti. Nije uopšte bio planiran. Smao sam htela da isprobam Bondice i desila se situacija :D

      Delete
  12. It must be super fun to meet with nail polish friends like that - and I love your textured skittle :)

    ReplyDelete
  13. Cute skittle! You chose some really pretty colors to put together! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. This was actually quite unintended mani as I only wanted to try some of the OPI Bond girls.

      Delete
  14. OPI Magazine Cover Mouse- Preeeedivan je.

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. I moja boja, ali sam lak je krajnje nezanimljiv :(

      Delete
  16. MFIB je gotovo identican kao ona moja Zoya, Jacqueline, da znas ako ne nadjes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam, hvala i tebi na preporuci. Prosto bih zbog cene dala prednost Zoji.

      Delete
  17. Replies
    1. Ja ne mogu tako lako da izdvojim favorite jer svi su mi prelepi. Jinx mi je svakako ukrala srca.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...