27 September 2013

Essence Colour & go 165 Here's My Number


Na redu je lak kome sam se najviše radovala u novoj ponudi Colour & go lakova. Essence lakovi ne sadrže DBP, toluen, formalinski rezin i kamfor. Imaju 8 ml i koštaju 219 dinara. Mogu se nabaviti u DM i Lilly drogerijama, kao i u Mauricius parfimerijama.


It's time for the polish I was looking forward to the most of these. Essence polishes are big 5-free (don't contain formaldehyde, dibutyl phthalate (DBP), toluene, formaldehyde resin and camphor). They come in 8 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Kada su počele da se pojavljuju najave novih Essence proizvoda i kada sam videla crni svetlucavi teksturac mislila sam da će biti poput Golden Rose Holiday 60 i nisam uopšte bila zainteresovana za njega. Onda sam videla prve fotografije i znala sam da mora biti moj. Za razliku od većine crnih teksturaca koji imaju srebrne šljokice, Here's My Number ima sitne srebrne i veće holo šljokice. Ima i crne šljokice, ali one su jedva primetne. Takođe sam lak nije crn već grafitno siv. Poput Me & My Lover ima sjaj koji mu daje vlažan izgled, ne suši se potpuno mat. Na poredbenoj slici na kraju članka možete videti da je svetlucaviji od Golden Rose Holiday 60 i da je tamniji od China Glaze Some Like It Haute. Some Like It Haute ima i krupnije holo šljokice.


When previews of new Essence products started to show up and when I saw a sparkly black textured polish among them I first thought it would be like Golden Rose Holiday 60 and I gave it no second thought. Then the swatches started to appear and I knew I had to have it. Unlike most black textured polishes with silver glitter, Here's My Number has tiny silver and larger holo glitter. It has black glitter too, but that one is barely visible. Also, the polish isn't black but graphite grey. Like Me & My Lover it has sheen that gives it wet look, it doesn't dry completely matte. In the comparison photo at the end of the post you can see how it is more sparkly than Golden Rose Holiday 60 and that it is darker than China Glaze Some Like It Haute. Some Like It Haute has larger holo glitter.


Pigmentacija i brzina sušenja su slabe strane ovog laka. Ja sam mazala dva sloja, ali mogla sam komotno da namažem i treći jer se vidi da nije ujednačena boja na svim noktima. Brzina sušenja je kao kod Me & My Lover - sporija nego što očekujem od teksturisanog laka. No kako je lak zaista poseban i drugačiji, vredi potruditi se oko njega. Veoma je postojan. Tri dana mi je stajao nepromenjen. Četvrtog dana sam imala manji nesrećan slučaj i poveće parče laka mi se odvalilo sa nokta i ovaj slučaj me je podsetio zašto retko poliram nokte.


Pigmentation and drying time are weaknesses of this polish. I applied two coats, but it could do with another one. You can see the colour isn't even on all my nails. Drying time is the same as Me & My Lover - it dries slower than I expect textured polish to. But since it is a really special and unusual polish, it is well worth the wait. It is long wearing. I have had it on my nails for full three days without any change. On day four I had a minor mishap and a chunk of polish fell off my nail, which reminded me why I seldom buff my nails.


Prve četiri slike su snimljene na direktnom suncu, druge četiri u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


The first four photos were taken in direct sunlight, the other four in shade. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


Golden Rose Holiday 60 - Essence Colour & go 165 Here's My Number - China Glaze Some Like It Haute - Essence Colour & go 165 Here's My Number


35 comments:

  1. Good Now I have your number, I can call you haha :)
    That's a great comparison, the CG is the most different, but the other 2 are very alike!

    ReplyDelete
  2. Lep lak, te plave sljokice ga cine posebnim. :)
    Steta sto nije bolja formula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam da se udubljujem da bih ustanovila da li su šljoke plave jer su baš upadljive, ali su zapravo holo sa jakim plavim odsjajem.

      Delete
  3. prelep je, ali teksturac od tri sloja me ipak ne privlači, treba to osušiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala da ubrzam sušenje kapima. Možda bi pomogle.

      Delete
  4. Još uvek nemam ni jedan texturac, jer mi se do sada ni jedan nije svideo, i taman se oduševim ovim, kad ono 3 sloja minimum :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugi put kada sam ga nosila bila su mi dovoljna dva sloja, ali sam morala da ga mažem deblje.

      Delete
  5. Kakav je za skidanje zbog sljokica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skida se kao i drugi teksturci. Dovoljno je da držiš vaticu malo duže nego što bi za običan lak.

      Delete
  6. Stvarno cu pokleknuti... A na prvu loptu mi se nisu dopali teksturci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj im šansu. Samo imaj na umu da se ovaj duže suši od većine drugih teksturaca.

      Delete
  7. Lijep je. Samo svaki put kad vidim Some Like it Haute, raspametim se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš li da ga još nisam nosila? Nekako mi ne stiže na red, a tako je prelep.

      Delete
  8. ajme, ajme, ajme, savršen je ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  9. Mnogo je lep, možda čak i najlepši iz cele kolekcije.

    ReplyDelete
  10. Ko bi rekao da cu ovo misliti: volela bih da je svetliji, samo zbog malih crnih sljokica, ovako se tek nazire da ima i njih! Ne dopada mi se sto tako slabo pokriva, bas se vide celava mesta i na malom prstu je kao zavesa. Sve u svemu, za sad me crveni vise privlaci.

    Some Like It Haute je predivan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na slikama je ta prozračnost primetnija nego na noktima. Na noktima se videlo da nije sve pokrio samo na malom prstu.

      Delete
  11. Prelep je, mnogo mi se dopadaju ovakvi lakovi u poslednje vreme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da li i ti jedva čekaš da se dokopaš Emotions?

      Delete
  12. Misliš na OPI Emotions? Predomislila si se?

    Jel i ovaj Essence sendić? Meni po slikama deluje kao nešto između ni tamo ni vamo. Inače mi se nijansa baš sviđa i ja vidim i neke plave šljokice (možda mi se priviđa, ali vidim).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mislim na OPI Emotions. Videla sam svočeve i shvatila da ima i veće šljokice, da nije običan.

      Ovaj je teksturac, sasvim klasičan po tom pitanju. Plave šljokice nisu plave već holo, ali konstantno su bljeskale plavo kada sam slikala.

      Delete
  13. Jao kakav je, kao iz snova. Definitivno ide na listu za kupovinu =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek me raduje kada neko poćeli da kupi ono što predstavim na blogu.

      Delete
  14. Predivan je, bas kao i Some like it haute *nisam ni znala da ga imas! <3*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je prvi CG i još mi stoji neisproban (idem u ćošak da se stidim).

      Delete
  15. na moju policu još nije stigao... ali mi se čini da mu se neću odupirati još dugo, krasan je :D

    ReplyDelete
  16. That's totally gorgeous, I have to say! I love how sparkly it is, and the holo glitters are really pretty against the dark gray base. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's perfect because it is sparkly, but not too in your face.

      Delete
  17. Ako vec mogu da biram na ovim slikama, bolji mi je GR jer mi se cini da mu je formula najlepsa :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...