15 September 2013

Zoya Envy


Jeste li spremni za jednu jesenju boju? Envy je prigodno nazvana zelena krema iz Dare kolekcije za jesen 2009. godine koja me je podsetila na jedan predivan prsten koji dugo nisam nosila. Lak mi se toliko dopao da sam ga nosila dva puta tokom nedelju dana, što se zaista dešava retko. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Pixie Dust lakovi koštaju 700 dinara, a svi ostali 560 dinara. Možete ih nabaviti u Ultra Sunu. Ultra Sun šalje širom Srbije, a ima i distributere u Nišu i Čačku.


Are you ready for a true autumn colour? Envy is quite aptly named green creme from Dare collection for autumn 2009. It reminded me of a gorgeous ring I haven't worn for quite some time. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Envy (ZP490) je na sajtu opisana kao zacrnjena zelena sa suptilnim žutim podtonom i jedva vidljivim šimerom i mislim da je to odličan opis. Ovo je prilično zagasita tamno zelena. Voskasti sjaj i boja koja nije ujednačena već je nekako zrnasta sasvim podsećaju na žad. Kad kažem da je boja zrnasta ne mislim da je neka tekstura osetna pod prstima već da se čini kao da je sačinjena od čestica tamne boje koje nisu sasvim umešane u svetliju bazu. To se vidi pri prvom sloju, kasnije se boja izjednači. Spomenuti šimer je zaista jedva vidljiv (ja sam ga videla tek pod jakom neonskom lampom).


On the official website Envy (ZP490) is described as deep blackened green with subtle yellow undertones and barely-perceptible shimmer and I think this is an excellent description. It is quite muted dark green. The waxy finish and the colour that is sort of grainy remind me of jade. It seems as if the colour consists of dark particles suspended in lighter base. It is visible on the first coat, afterwards the colour gets fairly even. Aforementioned shimmer is truly barely visible (I had only seen it under strong neon spotlight).


Mazanje je išlo bez ikakvih problema. Lak nije mnogo gust i dva tanka sloja su dovoljna za punu pokrivenost, mada ne i za sasvim ravnomernu boju, ali ta neujednačenost je primetna samo na slikama. Problem je nastao kada sam lak već namazala. Suši se brzo, ali kako se sušio tako su počeli da mi se pojavljuju mehurići i nastavili su da mi se pojavljuju sigurno dva sata nakon mazanja, kada je lak bio uveliko suv. No drugi put kada sam ga mazala nije bilo nikakvih mehurića tako da prvi slučaj pripisujem vrućem i sparnom vremenu. Treba nositi dva sloja baze ispod ovog laka jer lak ostavlja fleke.<



Application was free of any trouble. The polish isn't very thick, but it took me two thin coats for full coverage, although not for the complete evenness of the colour, but this unevenness is visible only in photos. The problem occurred after the polish was on. It dries fast, but as it dried it started to bubble up and it continued to do so for about two hours, well after it was dry. But the second time I wore this polish I had no bubbling at all so I put the first issue down to hot and humid weather. This polish needs two coats of base coat because it stains.


Prve dve slike su snimljene u senci, ostale na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


The first two photos were taken in shade, the others were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.



27 comments:

  1. Boja je savšena! Obožavam zelenu, a ova je baš nekako bogata zbog tih tamnih primesa. Uzela sam Miss Sporty matirajući, oduševljena sam efektom! Hvala na preporuci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako voliš tamne zelene mislim da ćeš se ove jeseni radovati jer trenutno imam dva takva laka da predstavim, a ko zna koliko ću ih još nabaviti :D
      Drago mi je što si zadovoljna mojom preporukom.

      Delete
  2. Predivan je, bas je nekako moćan :)

    ReplyDelete
  3. Odlicna boja! Svidja mi se sto ima taj maslinasti ton. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene je to privuklo, a i što nije klasična maslinasta zelena.

      Delete
  4. Jao što ti je dobar prsten, baš ide uz ovaj lep lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Prsten sam ranije često nosila, a onda sam batalila skoro sve prstenje pa mi je stajao zaboravljen u kutijici.

      Delete
  5. Super je boja! Ja nisam primetila taj sitan simer na tvojim noktima. Jedino mi se ne dopada sto boji nokte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma šimer se jedva nazire na baš jakom svetlu. Tek u Kiviju sam ga spazila.

      Delete
  6. jesam li ja stvarno skroz oćoravila, jer ja ne vidim prsten?
    stvarno je poseban, nije ni čudo da ti nije trebalo previše da me ubediš da otrčim da ga uzmem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, zaboravi, sad ga ugledah :D

      Delete
    2. Eto šta nauka učini od čoveka.
      Uzela si ga? Baš mi je drago.

      Delete
  7. It's a very beautiful blackened green, lovely swatches!

    ReplyDelete
  8. Sa dolaskom jeseni me je uhvatilo intersovanje za tamnije zelene lakove, tako da se radujem unapred tim postovima.

    Simer u laku ne vidim, ali nije bilo sanse da mi prsten promakne! ;)
    Prestala sam da kacim onoliko prstenje kako sam pocela cesto da menjam lakove i prosirila svoju uobicajenu paletu boja i finisa, tako da odaaavno nisam imala vise od jednog prstena na ruci, sto ce uskoro da se promeni :) posto imam dosta zelenog prstenja koje bi dobro izgledalo u kombinaciji sa tamno zelenim lakovima.

    Meni se ne svidja kod tamnijih Zoya sto nemaju neki sjaj... Mislim da bi i Envy bio lepsi sa nekim nadlakom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se kod Envy dopada što je tako voskast jer baš liči na žad. Nisam htela da stavljam nadlak tako da zapravo ne znam kako izgleda sa dodati sjajem. Možda se šimer tada vidi.

      Delete
  9. Stvarno je pravi jesenji ali velika steta sto ostavlja fleke :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mu jeste mana. Dva sloja baze rešavaju taj problem.

      Delete
  10. Nisam mislila da ću to ikad reći, ali previše je taman. Nekako bih voljela da se samo makar mrvicu više primijeti da je zelen (mada isto je moguće da sam pomalo slijepa). U prsten ću gledati još pola sata. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Envy je još i dobar. Vidi se da je zelen. Ovaj novi Essence je suviše taman, što mi je veoma žao jer bi bio prelep da je trunku svetliji.

      Delete
  11. This is a true fall green, no doubt about it! And it looks so sophisticated on you! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  12. nisam od zelenih lakova, ali ovaj je divan jer nije klasičan zelembać <3

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Thanks. It is lovely when there is sunshine too.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...