25 November 2013

Essence Nail Art Glow In The Night Top Coat 18 Fly firefly fly


Essence Nail Art Glow In The Night Top Coat je jesenji dodatak stalnoj postavci Essence kozmetike koji sam silno želela, ali nisam očekivala da će nam stići jer spada u topere, a topera kod nas nije bilo otkad nemamo duple štandove. No Radix i DM su me prijatno obradovali kada su odlučili da nam ponude ceo asortiman topera. Essence toperi se mogu naći samo u DM radnjama. Imaju 8 ml i koštaju 249 dinara.


Essence Nail Art Glow In The Night Top Coat was part of the autumnal Essence products range change and I wanted it so much, but I never dreamed it will ever arrive in our stores because we don't have double Essence counters. The importer and DM stores, however, surprised me pleasantly when they offered us the entire range of toppers. These toppers come in 8 ml bottles and cost about 2 €.


Fly firefly fly je nadlak koji svetli u mraku pošto je prethodno bio izložen svetlu. Nije potrebno UV svetlo da bi se efekat video. Svetli jače ako ga nosite preko svetlih lakova nego preko tamnih. Proizvođač savetuje nanošenje dva sloja nadlaka za najbolji rezultat, ali sa slike ispod možete videti koliko ovaj nadlak menja boju laka. Ne želim da zamišljam kako bi izgledao sa dva sloja svetlećeg nadlaka umesto samo sa jednim. U početku jak, efekat se na žalost veoma brzo gubi. Već posle dva minuta sjaj je jedva vidljiv. Fly firefly fly ima teksturu poput papira. Meni to nije smetalo pa zato ne znam da li dodavanje običnog nadlaka može da utiče na gubljenje efekta.

bez nadlaka - sa Fly firefly fly - bez nadlaka - sa Fly firefly fly

Fly firefly fly is a glow in the dark top coat which means it glows after it was exposed to light. It doesn't need UV light to show the effect. It glows stronger when applied over lighter shades than over darker ones. The manufacturer says that two coats of this top coat for best results, but you can see from the photo above how much it changes the colour of polish. I can't imagine what it would look like if I had two coats of top coat instead of one. While quite strong at first, the glow unfortunately quickly becomes very faint. It gets barely visible after only two minutes. Fly firefly fly has paper-like texture. I didn't mind it so I can't tell if a coat of regular top coat would affect the effect.


Prvi put sam ovaj svetleći nadlak nosila preko tamnog laka, ali za ovaj članak sam ga namazala preko Essence Nude Glam Cafe Ole. Ovaj lak se više ne proizvodi i nema svrhe da mu posvećujem zaseban članak. Uživajte u ove dve sličice. Prve tri slike su snimljene u mraku, preostale tri na dnevnom svetlu. Na poslednje dve slike imam dva sloja Cafe Ole, a na prve tri imam i sloj Fly firefly fly. Te tri slike su snimljene tokom dva minuta te možete lepo videti koliko brzo ovaj nadlak gubi sjaj.


I first wore this top coat over a dark polish, but for this article I wore it over Essence Nude Glam Cafe Ole. This polish has been discontinued and there's not much use to do a separate post about it. Enjoy these two photos. The first three photos were taken in dark, the other three in daylight. I have two coats of Cafe Ole in the last two photos and a coat of Fly firefly fly over it in the first three photos. Those three photos were taken in the course of two minutes so you can see how fast this top coats loses its glow.


32 comments:

  1. Super je sam efekat, ali nema baš neku poentu ako se tako brzo izgubi.

    ReplyDelete
  2. Deluje mi zabavno za Halloween, maskenbale i slične prilike, ali šteta što je slab efekat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugarici sam radila nail art sa detaljima premazani ovim lakom i to je delovalo zabavno.

      Delete
  3. I like the fact that it doesn't make the polish beneath weird to look at :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It actually does, but it isn't that noticeable on this nude polish.

      Delete
  4. Zar toliko kratko traje efekat? Steta :( Bas zelim jedan toper ovog tipa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se nadala da će biti baš impresivan, ali nije.

      Delete
  5. Koja je poenta ako tako gubi efekat. Mogli su se malo vise potruditi ovaj put :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Baš su mogli da ga naprave boljim. Istina, ne znam koliko traje efekat kod drugih lakova ovog tipa.

      Delete
  6. Prekul, pa koliko traje da traje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makar neko da je zadovoljan. Ja sam očekivala više.

      Delete
  7. šteta, gubi se smisao ako tako kratko traje :/
    žao mi je što ovaj nudač nisam skužila dok je bio u ponudi, baš je lijep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ga primetila tek kada su ga povukli.

      Delete
  8. Ne volim taj glow in the dark efekat, nikada nisam videla poentu nošenja takvog nadlaka, ali žao mi je što su ti utisci loši. Valjda će se potruditi oko njih u budućnosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poenta takvog nadalaka meni je da se dete u meni raduje :D Ja nisam imala one zvezdice na plafonu, ali imala sam lego duha koji svetli.

      Delete
  9. Baš sam želela da ga probam ali sad sigurno neću.

    ReplyDelete
  10. Mene zanima da li svetli ako se ponovo "napuni" svetlom? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da. Svetli posle ponovnog "punjenja", ali iz cuga svetli kratko.

      Delete
  11. Šteta, ja sam ga baš planirala kupiti :/

    ReplyDelete
  12. dvaput sam ga lakirala ali nijednom nisam uspjela pofotkat, aparat odbija poslušnost :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš ovde uputstvo kako da slikaš ove koji svetle u mraku http://www.willpaintnailsforfood.com/2013/10/beginning-bloggers-bootcamp-week-four.html

      Delete
  13. ih, šteta što se tako brzo gubi efekat!

    ReplyDelete
  14. That glow in the dark effect is really cool, even if it just lasts for a few minutes. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is quite bright at first, but I wish the effect lasted longer.

      Delete
  15. Ovo me podseća na žurke u osnovnoj školi, kada su nam zubi i sve belo sijali u mraku :D

    ReplyDelete
  16. aa imam ovaj lak, volim kako svijetli, =D meni je cool =D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...