08 January 2014

Layla Hologram Effect 08 Flash Black


Naravno, sada kada nema više sunca meni je naspelo da mažem holo lakove. Sva je sreća pa ovi lakovi koje imam pokazuju dugu i kada nema jakog svetla. Flash Black je jedan od Layla lakova koje sam letos kupila u predivnoj radnji Layla Land u Milanu. Layla Hologram Effect lakovi sadrže 10 ml i koštaju oko 12 €. Layla lakovi se mogu naručiti sa njihovog sajta, a i neke druge online prodavnice drže Layla proizvode.


Surely, now that there's no sunshine I want to wear holo polishes. Fortunately, the polishes I have show full rainbow even when there's no strong light. Flash Black is one of Layla polishes I bought this summer at the lovely Layla Land store in Milan. Layla Hologram Effect polishe come in 10 ml bottles and cost about 12 €. Layla polishes can be ordered from their website and some e-tailers carry them too.


Flash Black uprkos imenu nije crn lak. U pitanju je grafitno siv linearni holo lak koji pokazuje veoma jaku dugu. Sjaj mu je viši od onog koji imaju Hologlam lakovi ili Nfu.Oh holosi, ali ne tako visok kao kod Dance Legend New Prism i Color Club Halo Hues lakova. Nisam pokušavala da nanesem nadlak preko ovog laka jer sam se plašila da ću time umanjiti holo efekat. Kako izgleda u poređenju sa drugim sličnim lakovima iz moje kolekcije možete videti u članku o Color Club Beyond.


Despite its name, Flash Black isn't a black polish. It is a graphite grey liner holo polish that show very strong rainbow. It is glossier than China Glaze Hologlam polishes or Nfu.Oh holos, but not as glossy as Dance Legend New Prism or Color Club Halo Hues. I didn't even try to top this polish off with top coat because I was afraid it would tone down holo effect. You can see how it looks compared to other similar polishes I own in my article on Color Club Beyond.


Za razliku od svih drugih holo lakova koje imam, Layla Hologram Effect lakovi sadrže holo čestice koje se sležu na dnu bočice i zato je veoma važno dobro ih promućkati pre upotrebe. Kada sam nosila ovaj lak pratila sam priozvođačevo uputstvo i lak sam nanela na gole ispolirane nokte. Rezultatom nisam bila sasvim zadovoljna. Nanela sam dva sloja laka, a ni treći ne bi bio na odmet za potpuno pokrivanje. Konzistencija mu je prilično retka i lak treba nanositi veoma pažljivo, ali četkica je zgodne veličine i oblika tako da olakšava mazanje laka. No preko vodene baze se maže mnogo bolje, lakše i ravnomernije. Kako nisam nosila nadlak, a ni bazu, počeo je da se krza veoma brzo - bela linija mi se pojavila istog dana, a narednog dana mi se stanje pogoršalo.


Unlike other holo polishes I own Layla Hologram Effect polishes contain holo particles that tend to fall to the bottom of the bottle and it is important to shake the bottle well before use. When I first wore this polish I followed the manufacturer's instructions and I applied it over bare buffed nails. I wasn't pleased with the result. I had applied two coats of polish, but I could have easily applied the third one in order to get full coverage. The formula is rather thin and goes on patchy if you don't take care, but the size and the shape of the brush make the application somewhat easier. However, this polish goes much better, easier and more even over water-based base coat. When I wore it without base or top coat it started to chip very soon. I had some tipwear the first day, and the situation worsened the next day.


Prvih pet slika je snimljeno na dnevnom svetlu, a preostale četiri na veštačkom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam bazu ni nadlak.


The first five photos were taken in natural light and the other four were taken in artificial light. I have two coats of polish and neither base nor top coat.


18 comments:

  1. This is such a "Vedrana" color - it looks great on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I'm glad you think it is a "me" colour.

      Delete
  2. Ma to ti hoces mene da mucis sa svm tim holo lakovima! Mnogo su divni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ne bih ja da mučim ljude nego su svi ovi lakovi zaista napravljeni da ih odmah poželiš i da patiš za njima, kao što sam ja patila.

      Delete
  3. Wow :o zelim ovo u svojoj maloj kolekciji. A i nokti su ti divni kao i uvek. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Tu su bili baš lepezasti, što će reći zreli za skraćivanje.

      Delete
  4. Holo, pa još duga = <3, svidja mi se kako ti stoji. :)

    P.S. Počinjem da dozivam sunce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti poći za rukom jer imam još neisprobanih holosa. Imam i neke isprobane u šteku za objavljivanje :D

      Delete
  5. Jedan od lepših holo lakova koje sam videla do sada, a za fotografije svaka čast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je Beyond neuporedivo lepši pa ti predlažem da baciš pogled na njega ako nisi ranije.

      Delete
  6. ja mrzim sve cure koje imaju layla lakove ;)
    krasan je, zbilja šteta što nema sunca da se pokaže u svoj svojoj ljepoti, ali i zadnjih par fotki odlično izgleda *.*
    ovo je definitivno tvoja boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žana, vodala sam preumornu majku po Milanu u poteri za Layla radnjom. Sva je sreća pa se radnja nalazi u centru i što su mi devojke iz Sefore pokazale tačno gde je inače bih verovatno odustala i vratila se bez Lajlica i mrzela sve cure koje ih imaju.

      Delete
  7. Kada sam videla ove poslednje slike bas sam se odusevila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je što nije bilo sunca za slikanje, ali duga se zaista tako vidi na suncu.

      Delete
  8. Hmmm, nesto mi fali kod njega. CC imaju lepse varijate. :)

    ReplyDelete
  9. zanimljivo ovo za šljoke koje padnu na dno. lep je, ali su mi drugi tvoji slični holo lepši!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I to je tipično za sve Layla holose - slegnu se lako, ali lepo se i umešaju.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...