20 January 2014

Morgan Taylor Wonder Woman


Jesu li vam dosadili crveni lakovi? Meni nisu. Morgan Taylor Wonder Woman (50031) je lak koji mi je baš zapao za oko kada sam u prijatnom ambijentu GP Contour birala lakove za recenzije. Ko zna za moju ljubav prema Aura Hot & Chili razumeće zašto mi se ovaj lak dopao. U pitanju je savršena zamena za mog ljubimca koji se više ne proizvodi. Oba su veoma pigmentisani crveni šimeri i jedina razlika koju mogu da vidim je što Wonder Woman ima veću sklonost da u šimeru pokazuje tragove mazanja. Namazan u debljem sloju bi komotno mogao da se nosi kao jednoslojac, ali onda su tragovi mazanja vidljiviji. Na direktnom svetlu ovaj lak deluje kao crveni saten, a na indirektnom svetlu deluje kao da iz njega isijava skrivena vatra. Sjaj laka je metalik ka staklastom. Za staklastiji ili gel izgled treba naneti gušći nadlak.


Are you bored with red polishes? I am not. Morgan Taylor Wonder Woman (50031) is the polish that caught my eye while I was picking polishes for review. Those who know of my love for Aura Hot & Chili shall understand why I like this polish. It is a perfect dupe for my discontinued favourite. Both are well pigmented red shimmery polishes and the only difference I can see is that Wonder Woman tends to show brush strokes in shimmer. Applied in thicker layer it could pass as a one-coater, but then it is frostier. In direct light this polish looks like bright red satin and in indirect light you can see the hidden flames shining through. It dries to metallic to glassy shine. For gel or more glassy look you will need a thicker top coat.


Što se formule i aplikacije tiče, ovaj lak se nanosi veoma lepo, ali četkica je nešto čvršća i elastičnija nego što bih volela. Nije bila kruta kao u Royal Treatment, ali bi mi bilo prijatnije da je malo mekša, kao što je u bazi i nadlaku. Dva tanka sloja ili jedan deblji su dovoljni za punu pokrivenost i ujednačenu boju. Suši se veoma brzo, brže nego sa Need for Speed nadlakom.


As far as formula and application go, this polish goes on really nicely, but the brush is a bit firmer and springier than I'd love it to be. It isn't as firm as the one in Royal Treatment, but I'd prefer it to be a bit softer, as are the ones in base and top coats. It takes one thicker or two thinner coats for full coverage and even colour. It dries quite fast, faster than with Need for Speed top coat.


Morgan Taylor lakovi ne sadrže formalin, dibutilftalat i toluen i ne testiraju se na životinjama. Bočice su od 15 ml. Za sada se proizvodi ove firme kod nas mogu naći samo kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu po ceni od 864 dinara, a učvršćujuća baza košta 1110 dinara. O novinama se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

18 comments:

  1. Why do I don't own any Morgan Taylor polishes?
    I honestly do not know, I drool every time you show them on your blog - and this is is magnificent!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't know what are you waiting for :) If you can't get them in Denmark, I could send several over to you.

      Delete
  2. predivna je boja i jako ti lijepo pristaje uz ten :)

    ReplyDelete
  3. Mene ova nijansa iz nekog razloga asocira na Kruelu De Vil. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz moju skoro so i biber kosu nije nelogična asocijacija :D

      Delete
  4. Da dosadi crveni lak? Tesko ;)

    ReplyDelete
  5. Odličan je, crvena nikad ne može da dosadi. Sreća pa sam se snabdela sa sličnim OPI nijansama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreća moja pa nemam ni približno sličan OPI :D

      Delete
  6. Uh, prelep je :) Predivno je i ime, a boja je klasika,u pozitivnom smislu.
    Jel stvarno ovako upečatljiv i uživo? Dosta crvenih na svočevima bude nekako jarkije na svočevima nego u bočici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je jedan od retkih crvenih lakova koji se veoma verno slikaju. Ovo što vidiš na slikama je ono što ja vidim na noktima.

      Delete
  7. Stvarno su jako slicni! :)

    Meni crvena moze da dosadi :D Nekad je bas dosta mazem, a nekad bude i po par meseci da ne namazem crveni lak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se desi da je dugo ne namažem, ali to ne bude zato što mi je crvena dosadila nego zato što su mi neke druge boje zanimljivije u tom momentu :D

      Delete
  8. uuuuuuuuuuu metalik crvena, bih lajk *.*

    ReplyDelete
  9. Odmah sam se setila kuckanja o Aura Hot & Chili, drago mi je sto si nabavila dostojnu zamenu.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...