03 March 2014

Kiko 644 Blu Mare


Letos sam u Milanu sa uživanjem isprobavala Kiko lakove. Jedan od lakova koji mi je tada privukao pažnju bio je Blu Mare iz Sugar Mat kolekcije. Sugar Mat je bila sezonska Kiko kolekcija koja se sastojala od 16 teksturisanih lakova - 8 lakova sa šimerom ili šljokicama i 8 jednobojnih lakova bez ikakvog šimera. Ovi lakovi se više ne mogu nabaviti, makar ne pojedinačno. Redovna cena im je bila oko 5 €, ali ja sam ih uhvatila na sniženju za 1,5 €. Pakovanje je od 11 ml.


I enjoyed trying out Kiko polishes last summer in Milan. One of the polishes that had caught my eye was Blu Mare from Sugar Mat collection. Sugar Mat was a seasonal collection that consisted of 16 textured polishes - 8 with shimmer or glitter and 8 without any shimmer. These can't be found any more, at least not individually. Their regular price was around 5 €, but I bought this one at sales for only 1.5 €. The bottle holds 11 ml of polish.


Blu Mare je prilično lep srednje-plavi teksturisani lak sa hladnije plavim, skoro srebrnim šimerom. Tekstura je nešto grublja nego kod drugih teksturisanih lakova koje sam isprobala. Šimer laku daje hladan, skoro vlažan izgled. Nanosi se bez problema. Puna pokrivenost i ujednačena boja se dobijaju iz dva sloja. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Blu Mare is rather lovely medium-blue textured polish with cooler blue, almost silver shimmer. The texture is a bit grittier than other textured polishes I have tried. The shimmer gives this polish cold, almost wet look. It goes on without any trouble. It takes two coats for full coverage and even colour. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

24 comments:

  1. I love the color and the glittery texture of this polish is beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Did you get any of Sugar Mat polishes? I love this one.

      Delete
  2. All though I don't like textured polishes on myself, I love seeing them on others - and this is so pretty on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love textured polishes so much. They have brought much needed refreshment to the nail polish world. I do, however, understand how some people might not like them, especially if they are used to really smooth glossy nails.

      Delete
  3. Replies
    1. Alkatraz je lepši i nadam se da ćeš ga uloviti.

      Delete
  4. Replies
    1. Ja ih ne volim previše (zavisi od nijanse), ali ovaj je baš dobar te sam morala da ga podelim.

      Delete
  5. Bas je lep :)

    Vidis da ti stoje plavi lakovi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nikome ne stoje sve nijanse neke boje :D

      Delete
    2. Meni stoje sve nijanse crne :P
      Kod plave mi je najteže da nađem odgovarajuću nijansu.

      Delete
  6. Odličan, mnogo mi se više sviđa od onog crvenog bez šljokica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne znam zašto sam uzela onaj. Ovaj sam uzela jer sam mogla da ga probam u radnji.

      Delete
  7. http://www.youtube.com/watch?v=qMoRThceWM8

    I eto mene, putem tebe, na Santoriniju ;)

    Predivno ti stoji, prava morska-santorini boja <3

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još jedna topla letnja pesma. Hvala ti, treba mi nešto da me ugreje jer sam se smrzla danas.

      Delete
  8. Predivan je! Bas je po mom ukusu. :) Zao mi je sto nisam zatekla ni jedan u Kiko radnji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja kada sam išla bio je slab izbor + veliko sniženje. Tebi bi ovaj savršeno išao uz stil.

      Delete
  9. fantastičano je uklopljen sa šimerom, ja oduševljena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šimer je totalno dobar i drago mi je što te je oduševio.

      Delete
  10. Jao sto je lep, rado bih oavakav pronosala :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...