21 May 2014

Bourjois 1928 Soir de Paris


Prošle godine je kompanija Bourjois obeležila 150 gidina postojanja tako što je izbacila kolekciju od 15 mini lakova od kojih svaki predstavlja važnu tačku u radu kompanije. Kombinacija male bočice (3 ml) uz koju neminovno ide i mikroskopska četkica i cene koja ih je po ml činila skupljim od OPI lakova me je odbijala od njih, ali pošto su već dugo u Jasminu na sniženju od 50% onda sam u trenutku lakoneizdrža kupila dva.


Last year Bourjois had celebrated their 150th anniversary by releasing a collection of 15 mini polishes, each of which represents a company's milestone. I gave them a miss because I didn't like the combination of small bottle (3 ml), which is inevitably followed by a tiny brush, and price that made them more expensive than OPI, but they have been on 50% discount for some time now and I gave in got myself two.


Bourjois 1928 Soir de Paris je lak koji slavi uspeh istoimenog parfema, predstavljenog 1928. godine. Bočica i kutija ovog parfema su ultramarin plave te je i lak ultramarin plav sa finim šimerom. Ovo nije neka posebna boja, sasvim obična metalik plava kavu ima manje-više svaki proizvođač lakova. Veoma je dobro pigmentisan, a nije pregust, tako da je i jedan sloj dovoljan za punu boju i pokrivenost. Drška četkice je veoma kratka i meni krajnje nepraktična za upotrebu, a sama četkica je malo kruta za moj ukus, ali sasvim dobra za nanošenje ovog laka. Osnovno sušenje je prilično brzo, ali treba mu dosta vremena da se potpuno osuši. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Bourjois 1928 Soir de Paris is a polish that celebrates success of fragrance of same name, created in 1928. Bottle and box of this perfume are ultramarine so this polish is also ultramarine, but with fine shimmer. This isn't some special shade, it is your run of the mill metallic ultramarine that almost any nail polish manufacturer has. It is well pigmented and it isn't too thick, so a single coat could be enough for full and even coverage and colour. Brush handle is very short and I found it very difficult and impractical to use, and bristles are a bit too firm for my taste, but quite well for use with this polish. It takes little time to get touch-dry, but it takes really long time to get fully dry. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

28 comments:

  1. Too bad about the brush - but OH my, what a depth in this beauty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really is lovely, but, my, it cracks like glass.

      Delete
  2. mrzim kada cetkice prave problem, ili kad su guste formule u pitanju, ali sta sve necemo raditi za lepe nokte :)) boja je divna

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mom slučaju nedovoljno divna da ga zadržim. Ima sličnih lakova kod drugih proizvođača, a boljeg kvaliteta.

      Delete
  3. Predivna je boja, bas sam se zazeljela ovako lijepih dubokih plavih no nesto ih slabo vidjam u zadnje vrijeme po policama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam utisak da ih ima baš svuda. Možda ne u drogerijskom rangu, ali China Glaze, OPI, Zoya, Morgan Taylor sigurno imaju nekoliko takvih lakova.

      Delete
  4. Jao jao, divan je! Uspjela sam samo jednog (crnog) uhvatit u dm-u, ne znam kako su mi ostali promakli... Obožavam metalik plave, pogotovo kad su ovako duboke i intenzivne... Tu boju inače od milja zovem "T.A.R.D.I.S. bleu" <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, nisam Whovian. Čak nisam odgledala nijednu epizodu. Mada jeste boja tardisasta :D

      Delete
  5. krasan je *.*
    podsjeća me na catrice-ov 'it blue my mind' kojeg čuvam kao oči u glavi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh te boje koje prestanu da proizvode... Ja sam uvek slaba na njih.

      Delete
  6. Prosto je neverovatno da ja nemam bas ni jedan Bourjois lak. Ovo je svakako moja boja a tebi odlicno stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne bih imala nijedan da me nije uhvatio neizdrž. Mislim da je izesno da neću kupiti neki uskoro.

      Delete
  7. Nemam nijedan njihov lak, što zbog cene što zbog toga što me do sada nisu privukli nijansama. Ovaj je prelep, ali nekako "već viđen". Čini mi se da je sličan Essence The boy next door.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da. Nije neka originalna boja. Od sličnih imam već Essie Aruba Blue, a Essie je daleko kvalitetniji.

      Delete
  8. Ajme, ovo je baš divna plava nijansa! :)

    ReplyDelete
  9. Meni se sviđa boja, podseća me na jedan Nails Inc koji imam i volim. :) Ni ja nemam nijedan B. lak, a nadam se da će tako i ostati...

    ReplyDelete
  10. Krasan je, hmmm čini mi se da mu je L'Orealov Mystic Blue na tragu (a taj imam!) :)

    ReplyDelete
  11. Bas volim ovakvu elektricnu plavu! Moze super da razbije neke autfite.

    ReplyDelete
  12. electric blue, uvek padam na takve nijanse. nisam probala ni jedan b. lak, i sve mi se čini da ni neću

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa ne propuštaš, posebno pošto imaš pristup znatno zanimljvijim brendovima.

      Delete
  13. Predivan je!!!

    Mislim da cak ni nemam nista slicno, ako imas neki predlog tu sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ni ja nešto toliko ultramarin (nisu to moje boje), a od sličnih imam samo reči hvale za Essie Aruba Blue.

      Delete
    2. Ipak bih malo tamniji, ali hvala na predlogu. :)

      Delete
    3. Žao mi je što ne mogu biti od veće pomoći.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...