01 August 2014

Jul


Moji julski noviteti su skromni po količini, ali ne i po kvalitetu. Opet sam se okrenula sajtu Moje krpice i došla do nekih rariteta ili kod nas nedostupnih lakova. Nabavila sam svoje prve HE lakove po odličnim cenama, još jedan Layla hologramski lak i veselog Flormar žućka. Zdušno preporučujem saradnju sa ProdajemSminku, doroti i cuvita ako ste korisnik Krpica. Takođe sam tamo ponudila neke svoje lakove pa ako želite da im pružite nov dom možete da bacite pogled na Cajkine krpice. Na testiranje sam dobila Essie Quick-e, lak Sixteen Cosmetics 492 i novitet ekskluzivno u Lilly drogerijama - Body Resort kremu za ruke sa mirisom kruške. Iskoristila sam sniženje cena pojedinih Essie nijansi da uzmem Vested Interest. Morala sam da obnovim zalihu turpija, a uzela sam da probam i tufere za nokte koji ne ostavljaju vlakna i time sam završila ovomesečne kupovine.

This July's new-in is modest, but it doesn't lack quality products. I looked for good deals on second hand website and found some great deals, including some HTFs. I bought my first HE polishes at unbelievable price. I also got another Layla holographic polish and a cheery yellow Flormar polish. I got Essie Quick-e, Sixteen Cosmetics 492 and a new product on the market - Body Resort pear-scented hand cream to review. I also took the opportunity to get Essie Vested Interest at recent sale. I also had to renew my nail file stash and I decided to pick a pack of lint-free nail wipes.


Noviteti u prodaji su Sixteen lakovi, koji su ubačeni umesto Flormara u Lilly drogerije. Ovi lakovi se prodaju po ceni od 229 dinara. Na istom mestu je do 3. 8. Rimmel na platiš 2 nosiš 3 akciji, koju možete iskoristiti za lakove ili tretmane za nokte. Morgan Taylor Neon Lights i Island Treasures kolekcije su sada u prodaji. Više informacija možete dobiti u GP Contour centrima u Novom Sadu i Beogradu. U Aluni je Jessica program na posebnoj akciji - lakovi su po 828 dinara, a uz svaki kupljeni lak se dobija mini pakovanje Jessica Nourish kreme. U julu su u Unitech stigle nove boje CND Vinylux lakova, kao i veliko pakovanje SolarOil (68 ml, 887 dinara). Sephora lakove trenutno možete kupiti po ceni od 139 dinara, što je sjajna ponuda u poređenju sa njihovom redovnom cenom od 520 dinara. U avgustu očekujemo da stignu novi Trind proizvodi, a ja se posebno radujem novim bojama lakova i staklenoj turpiji.

New products in our stores are Sixteen polishes, that are to take place of Flormar polishes in Lilly drugstores. Morgan Taylor Neon Lights and Island Treasures collections have arrived. We expect new Trind products to arrive as well, and I am especially looking forward to trying new shades of Caring Colours and glass file.



18 comments:

  1. A modest month is good, especially when it's quality products that you like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was a great month. I was thinking of you while I was browsing HE polishes. I was hoping I might find something from your CH wish list.

      Delete
  2. Vested interest, joj koliko dugo ga želim <3 Nadam se da ćeš ga lakirati uskoro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu da ga lakiram uskoro, ali problem je što mi je pukao nokat na palcu pa ne verujem da ću raditi skoro članak o njemu :(

      Delete
  3. Nisam čula za sajt, vidim da imaju dosta toga lepog. :D
    Lep je ovaj Sixteen, totalno sam neobaveštena, nisam znala da u Liliju neće više biti Flormar lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima baš svačega, samo treba proveriti utiske o prodavcu pre ikakve saradnje.

      Delete
  4. Great products. I am very curious about all of them, but in particular essie interests me very much!

    ReplyDelete
  5. Probrano ovog meseca. Zanimace me utisci o tuferima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poneću ih na druženje. Potpuno su drugačiji od vatice, ali odlični su mi za brisanje noktiju pre svočovanja ili između dva nail arta jer zaista ne ostavljaju vlakna za sobom. Možda ću idući put kupiti veće pakovanje.

      Delete
  6. Bas sam danas skenirala ove Sixteen lakove, a s obzirom na to da su Grci, podsetili su me na Seventeen :D
    A vise volim sve u sesn'es' nego sedamn'es' :DDD
    Videla sam mnogo lepih boja iskrena da ti budem, ali sam nekako odolela :)
    Za sada, mislim za ovaj dan :D
    Super ti je sve ovo, mala ali odabrana ekipa, svidja mi se veoma :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilično sam sigurna da su namerno išli na tu sličnost. Ne znam šta se uopšte dešava sa kompanijom Seventeen. Ja sam videla par Sixteen lakova koje bih rado imala, ali pričekaće da prvo malo pročistim kolekciju od postojećih stvari.

      Delete
  7. ajmeee totalno zavidim na lalya lakiću *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu da prežalim što ih prošle godine nisam uzela više tako da nisam mogla da propustim da uzmem ovaj.

      Delete
  8. divan ti je izbor. ne znam da li da ti čestitam ili da te te upozoravajuće potapšem po ramenu zbog prvih he :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je upozoravajuće tapšanje sasvim na mestu :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...