24 August 2014

p2 Volume Gloss 180 Miss Velvet


Još jedan lak koji mi je Luchessa poslala prošle godine je ovaj p2 lakić. Već sam imala jedan (Sweet Darling) iz iste linije, što je uspeh kada se uzme u obzir koliko linija lakova p2 ima. Volume Gloss lakovi imaju 12 ml, skoro kockastu bočicu i verovatno najsavršeniju četkicu koju sam do sada imala prilike da probam. Na žalost, dostupni su samo u Nemačkoj i Austriji.


Another polish I received as part of my swap with Luchessa is this p2 nail polish. I have already had some experience with one of Volume Gloss polishes (Sweet Darling), which I think is a feat in itself as p2 has so many different nail polish lines. Volume Gloss polishes come in 12 ml almost cubic bottle and have the single greatest brush I have tried to date. Unfortunately they are only available in Germany and Austria.


Miss Velvet je lak koji me po boji dosta podseća na Fashion Make Up 31 i Maybelline Cherry Sweet, ali je neuporedivo kvalitetniji. Boja je ciklama roze i u bočici se vidi veoma fin šimer, ali na noktu ovaj lak deluje kao crelly lak bez ikakvog šimera. Pigmentacija mu je odlična (na slikama imam samo jedan sloj), a sjaj je neverovatno visok. Spomenula sam savršenu četkicu. Znam da još neki proizvođači imaju sličnu ili istu četkicu, ali ja ranije nisam imala iskustva sa četkicom koja je pljosnata, široka i zaobljena, ali se sužava ka vrhu. Dior četkica u ovom Blushnglow postu je ista kao četkica p2 Volume Gloss lakova. Ovakva četkica zaista olakšava nanošenje laka. Kako sam imala potrebu da nanesem samo jedan sloj (planirala sam da pečatiram veliki motiv sa MoYou Nails 22 table) lak osušio veoma brzo.


Miss Velvet is a polish that resembles Fashion Make Up 31 and Maybelline Cherry Sweet in terms of colour, but is of incomparably better quality. It is fuchsia pink and bottle shows very fine shimmer, but on nail this polish looks like regular crelly without any shimmer. It is very well pigmented (I have only one coat of polish in photos), and gloss is unbelievable. I have mentioned the perfect brush. I know some other manufacturers have similar or same brush, but I haven't had experience with flat and wide brush with rounded edge that is tapered before. Dior nail polish brush in this Blushnglow post is the same as p2 Volume Gloss brush. This sort of brush really makes the application a breeze. Since I didn't need to apply the second coat (I had planned to stamp a large image from MoYou Nails 22 plate over it) the polish had dried very fast.




18 comments:

  1. Divan je! Ovo im je najbolja linija lakova, ne znam ni koliko ih imam, skoro sve sam pokupovala. Jedino je "problem" što stalno izbacuju nove boje, pa je bolje kupiti rezervu ako ti se neki lak baš svidi, jer možda ga kroz koji mesec više ne bude.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje da ne razmišljam o tome kada već nisu dostupni ovde.

      Delete
  2. Replies
    1. Lepota je u oku posmatrača (ovo baš nije moja boja), ali je veoma kvalitetan.

      Delete
  3. The next time I go to Germany I am so going to buy this one - it's gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Zalim sto i mi nemamo P2 stand u DM-u. Vidi se da je kvalitetan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se mene tiče sutra mogu da izbace She štand i da ubace p2 :D

      Delete
  5. imam i ja dva iz ove linije, moj je dragi tačno pogodio koji bi mi se mogli svidjeti :D
    ali ni ovaj nije za odbaciti, naprotiv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepo od tvog dragog. Vidi se da te dobro zna.

      Delete
  6. Da li je glupo reći da se kvalitet vidi na fotografijama? Ali zaista tako mislim, savršen je!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li se vidi kvalitet sa slika, ali drago mi je ako kažeš da je tako.

      Delete
  7. Imam isti i mnogo ga volim. Kao i nijansu Cute girl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakav je Cute Girl, ali deluje mi nežno.

      Delete
  8. Vidi se kvalitet ja mislim po tome što lak ne izgleda bledunjavo iako je ove boje, posebno što je namazan samo jedan sloj. Tako je sočan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja mu je baš puna iz dva sloja, ja samo nisam imala strpljenja da maem dva sloja kada će ionako uglavnom završiti pod drugim lakom :D

      Delete
  9. Hi hon, how didn't i see your swatch of this one?! Looks great on you. I find all the deeper colors suit your hands really well actually. Do you have a current fall favorite?
    xo
    Luchessa @ http://luchessa.org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, thank you. I hope you had missed it because you had been on some lovely journey :D
      I don't have seasonal favourites because so many things affect my choices. For autumn I prefer bright shades, especially yellow and orange, to get me out of my autumn blues.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...