22 September 2014

piCture pOlish Solar Flare


Koristim ovo sunce koje se povremeno promalja da nosim (i slikam) lakove koji zahtevaju snažno osvetljenje da bi se pokazali u punom sjaju. Jedan od njih je Solar Flare - jedini piCture pOlish lak iz LE kolekcije koji sam uzela i sada kada je kolekcija maltene svuda rasprodata ne mogu prežaliti što ne uzeh i Illusionist. Solar Flare se još uvek može nabaviti kod nekih distributera piCture pOlish lakova. Izgleda da nije bio među popularnijima.


I want to use the sunlight we've been having these days in between spells of murky weather to wear and photograph polishes that require strong light in order to show their true colours. One of them is Solar Flare - the only LE piCture pOlish nail polish I got. Now that the collection has been sold out almost everywhere I want to eat my heart out for not getting Illusionist as well. Solar Flare can still be found at some e-tailers'. It seems to be less popular.


Solar Flare je nazvan po sunčevim bakljama, snažnim eksplozijama u Sunčevoj atmosferi. Ovo je multihrom toper sa rasutim holo česticama koji menja boju od bordo preko bakarne do zlatne i zelene. Preliv, odnosno razlika u boji u zavisnosti od ugla gledanja najbolje se vidi na prvoj slici. U senci izgleda skoro braon sa srebrnim česticama, a na direktnom suncu izgleda slično, samo što šimer u njemu oživi i izgleda užareno.


Solar Flare is named after strong burst of energy that happens in solar atmosphere. This is a multichrome layering polish with scattered holo particles. IT changes colour from maroon to copper to gold and green. The shift, difference between colours depending on the angle can best be seen in my first photo. In shade it looks almost brown with silvery flecks and in direct light it is similar, but the shimmer looks like burning embers.


Ovo je moj drugi piCture pOlish lak i nisam znala šta od njega da očekujem po pitanju aplikacije jer se drastično razlikuje od Mallard. Nije predviđen da se nosi sam već preko crnog laka, mada bi verovatno zanimljivo izgledao i preko nekog laka u srodnoj boji, recimo braon ili zlatnog. Dovoljno je naneti jedan sloj za pun efekat. Može se nadograđivati, ali onda nećete imati zacrnjene ivice, a boja će biti punija. Ja na domalom prstu imam nešto deblji sloj laka i razlika je vidljiva. Solar Flare se maže divno i lako jer je dovoljno tečan da se lepo može rasporediti po noktu. Suši se brzo i ima veoma glatku površinu.


This is only my second piCture pOlish polish and I had no idea what to expect in terms of application because it is drastically different from Mallard. It is not meant to be worn on its own, but layered over black polish, although it would probably look interesting over some similar colour, brown or gold for instance. One coat is enough for full effect. It can be built up, but then you won't have blackened edges and the colour will be deeper. I have somewhat thicker coat on my ring finger and you can see the difference. Solar Flare goes on like a dream because it is thin enough to spread over entire nail easily. It dries fast and to a smooth finish.


Ukoliko ne možete da naručite Solar Flare, maltene isti izgled možete dobiti kombinovanjem Alessandro Go Magic Heavy Metal Knockin On Heaven's Door i Zoya Storm. Ja ću morati da se utešim što sam propustila Illusionist tako što ću preko Storm mazati Alessandro Go Magic Heavy Metal Rock It Baby.


If you are unable to get your hands on Solar Flare you can get the same look by layering Alessandro Go Magic Heavy Metal Knockin On Heaven's Door over Zoya Storm. I'll have to console myself after failing to obtain Illusionist by layering Alessandro Go Magic Heavy Metal Rock It Baby over Zoya Storm.



Prvih šest slika je snimljeno na indirektnom dnevnom svetlu, naredne dve u senci i poslednje dve na direktnom suncu. Imam jedan sloj piCture pOlish Solar Flare preko Don Juan OC229 i nemam nadlak.


The first six photos were taken in indirect natural light. THe next two were taken in shade and the last two were taken in direct sun. I have one coat of piCture pOlish Solar Flare over Don Juan OC229 and I have no top coat.


30 comments:

  1. Solar Flare is my absolute favorite from this collection! It looks amazing on your nails!

    ReplyDelete
  2. GAHH, it's gorgeous in every possible way!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Daa! Ima te divne prelive i šljokice i svraka u meni se silno raduje :D

      Delete
    2. Mozda nije popularan kao ostali ali je svakako prelep! :) Odlicno si ga uslikala.

      Delete
    3. Hvala, Meri. Bilo bi mi žao da ga nisam uzela.

      Delete
  4. I ja bih ga nosila - dovoljno rečeno.

    ReplyDelete
  5. Prva slika ostavlja bez daha!!! Uslikala si ga na toj prelepo! A i poslednja odaje utisak gledanja u univerzum. Zbog ovakvih lakova vredi imati samo 20 lakova i pariti oči do besvesti i uzdisati nad ovakvom lepotom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da imam samo dvadeset lakova sigurno bih stigla da neki i potrošim, a plašim se da bi to bile ovakve predivnoće :D

      Delete
    2. Bolje 20 lakova ovakve preprepredivnoće i lepote nego 1000 ovih običnih. :D Lepi su i oni, ali ovo... Božanstvo!

      Delete
    3. Ali 20 će se potrošiti :cry:

      Delete
    4. Ali se mogu obnoviti zalihe sa još dvadeset, ovako božanstvenih i očaravajućih lakova. *Obnavljanje zaliha kada su ove stare do pola potrošene :D

      Delete
  6. Na poslednje dve fotografije mi izgleda najlepše.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, tebi se sviđa sunčano izdanje :D
      Veruj mi da je prelep kako god da ga gledaš.

      Delete
  7. Fantastičan, možda čak i najoriginalniji u toj kolekciji. Baš se izdvaja. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedini je koji odudara od plavo-ljubičastog ostatka kolekcije.

      Delete
  8. savršen je! ostala sam bez riječi kad sam ugledala prvu sliku! želim ga i ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokušaj ga nabaviti jer se razlikuje čak i od sličnih lakova koje drugi proizvođači (recimo Dance Legend ili ILNP) imaju.

      Delete
  9. Predivan jeee, i ja bi ga mazala :D Kada gledam ove slike imam osecaj da sam u kamenom dobu sta sam sve propustila od kako nisam pisala blog, ne mogu da se pokupim sta je sada aktuelno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta si propustila, ali s druge strane i ne nešto značajno. Brzo ćeš se vratiti u štos.

      Delete
  10. prelep je i baš bi bila živa tuga da si ga preskočila, skroz je za tebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je po mojoj meri i neizmerno sam ti zahvalna što si mi ga uzela :*

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...