12 October 2014

Matching Manicures - žuto


Danas smo se užutele. Pošto mi se mramoriranje prošle nedelje svidelo odlučila sam da pokušam da ga izvedem sa žutaćima, ali ovog puta manje uspešno. Zato sam odlučila da umesto nail arta pokažem lak koji dugo nisam nosila - NailsIT Daisy. Ovo su dva sloja preko jednog sloja OPI I Just Can't Cope-acabana.

We're turning yellow today. Since I liked last week's water marbling I decided to give it another go, but this time with less success. So insteda of doing nail art I decided to show you a polish I haven't worn in a long time - NailsIT Daisy. This is two coats over a coat of OPI I Just Can't Cope-acabana.


Šta su druge blogerke napravile možete videti na linkovima ispod.

You can see other bloggers' designs at the following links.





18 comments:

  1. This combo is like "Instant Easter" in a bottle LOL - I almost see the Easter rabbit jump on your nails ;)

    ReplyDelete
  2. Kao (ne)ljubitelj žutaća ipak moram reći da je lakić baš dopadljiv, pravi maslačak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preko drugog žutaća izgleda tako. Inače liči na kajganu sa začinima :D

      Delete
  3. Bas je neobican taj Daisy, savrseno se uklopio u priliku. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, obožavam ga i ne znam što ga ne nosim češće :D

      Delete
  4. odlično je, ja sam razmisljala da stavim TC sa glitterima ali nisam i sad mi je zao

    ReplyDelete
  5. Slatko sam se nasmejala tvom komentaru da liči na kajganu sa začinima. :D
    U ovoj kombinaciji izgleda interesantno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad liči :D Ja inače volim žutaće koji vuku na žumance, ali takvi koje ja imam obično ne pokrivaju dobro i izgleda kao da sam umočila nokte u jaje.

      Delete
  6. nije ti loša ova daisy, da znaš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam :D Samo mi je krivo što se ne setim češće da je nosim.

      Delete
  7. Copacabana sa zacinom, mljac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U kontekstu Kopakabane ovo su komadi razbijenih flaša :D

      Delete
  8. ovo mi se baš i ne sviđa (sry), ne volim lakove u kojima je nešto (da mi se svidi takav lak mora biti extra lijep)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...