07 November 2014

Essence Flashy Pumpkin


Essence Flashy Pumpkin je jedan od lakova koji je zimus povučen iz asortimana i uzela sam ga jer nisam imala tako intenzivno narandžast lak. Onda sam zaboravila na njega. Danas ga izvlačim iz kutije da vam ga pokažem jer se može ispostaviti da je ovo vaša savršena narandžasta, a još uvek može naći u nekim Lilly drogerijama po ceni od 129 dinara.


Essence Flashy Pumpkin is one of discontinued Essence polishes I got only because I haven't had such a vibrant orange nail polish. Then I had forgotten about it. I am de-vaulting it today.


Flashy Pumpkin je prilično jarka, skoro neonska, narandžasta krema. Lak je veoma dobro pigmentisan i može proći kao jednoslojac, posebno na kraćim noktima. Brzo se i suši. Pošto nije u pitanju boja koja mi se dopada kako mi stoji nisam bila spremna da testiram postojanost ovog laka i ne verujem da ću ga ikada više nositi samog, ali mislim da će biti odličan za nail art. Naravno, nisam odolela porivu da ovoj bundevici dam tradicionalno Jack-o'-lantern lice. Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam motiv pečatiran sa pločice QA26 i zamatiran Miss Sporty Check Matte nadlakom.


Essence Flashy Pumpkin is very bright, almost neon, orange creme. It is well pigmented and can be a one-coater, especially on shorter nails. Its drying time is good too. Since I don't like how this polish looks on me I wasn't keen on testing its durability and believe I shan't wear it in a full mani ever again, but I think that it will be great in nail art. Off course, I couldn't resist the urge to give this pumpkin a proper Jack-o'-lantern face. Photos were taken in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped a design from QA26 image plate and a layer of Miss Sporty Check Matte top coat.

pečatirano motivom sa pločice QA26

18 comments:

  1. Replies
    1. HVala ti. Ja ne volim što mi se na toj dužini nokti upadljivo šire.

      Delete
  2. That's a really great pumpkin color - and the faces are cool :)

    ReplyDelete
  3. Najdraza narancasta u mojoj kolekciji, takodjer ga nikada ne nosim samoga, ipak je malo previse, ali za mix'n'mach i haloween temu savrsen.

    ReplyDelete
  4. Ima Essence lepih boja ali mene izludjuju jer su uglavnom slabe pigmentacije i brzo se krzaju :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam primetila da su slabo pigmentisani. Posebno pošto sam poslednjih dana naišla na dva jednoslojca. Ne mogu da pričam o postojanosti jer često menjam lak, ali čitala sam da nisu kvalitetni po tom pitanju.

      Delete
  5. Mislim da je tesko naci lepu narandzastu, ali ova je bas dobra. :) Mislim da bih je i ja nosila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da je teško naći dobru narandžastu. Ja sam još u potrazi za savršenom nnijansom za sebe, ova mi je suviše jarka.

      Delete
  6. Imam ga, probala sam ga jednom i utisci su nam isti, čini mi se da ti lepše stoji nego meni. Mnogo mi se dopada kad je matiran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sviđa mi se na mene jer je suviše jak. Mat je dobar.

      Delete
  7. Ja se zaljubim u narandzaste nijanse, a onda se nekako razocaram na noktima. Ne volim kako mi stoji. Zbog oblika, duzine, sta li... Na tvojim noktima definitivno izgleda odlicno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mislim da je sa narandžastima isti problem kao i sa žutima - teže je naći pravu nijansu nego sa nekim drugim bojama.

      Delete
  8. Ipak mi je mnogo drečav, neću se vratiti po njega. Uz motiv sa pločice je skroz adekvatan.

    ReplyDelete
  9. meni se sviđa, kakve ste zle ti i sofi :p volim te tikvice, i ne zanima me kako mi stoje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar je on, ali u malim dozama ili za nal art.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...