29 December 2014

Kiko 226 Rouge Noir


Na red je stigao još jedan skoro crn lak. Rouge Noir je jedan od najpoznatijih Chanel lakova, a italijanski brend Kiko je napravio svoju verziju. Sudeći po slikama i poređenjima koje sam videla ovi lakovi nisu isti, ali jesu imenjaci i iz iste su porodice boja.


It is time for another nearly black polish. Rouge Noir is one of the most famous Chanel polishes and Italian brand Kiko has its own version. Looking at comparison photos the two aren't dupes, but they are namesakes and belong to the came colour family.


Rouge Noir je zacrnjen bordo lak visokog sjaja. Plašila sam se da će suviše vući na braon, ali na svu sreću to nije bio slučaj. Za razliku od nekih drugih Kiko lakova, sa ovim za čudo nisam imala problema. Prvi sloj jeste bio neujednačen, ali drugi sloj je dao punu boju i ravnomernu pokrivenost nokta. Volela bih da se suši malo brže, ali uz brzosušeće kapi ili nadlak to je zamerka koja se lako da prevazići. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam motiv pečatiran sa MoYou Nails 117 pločice.


Rouge Noir is a blackened burgundy glossy creme polish. I was afraid it would lean too much towards brown, but fortunately that wasn't the case. Unlike some other Kiko polishes, this one gave me no trouble at all. The first coat was a bit patchy and uneven, but the second coat evened colour out and gave full coverage. I wish it dried a bit faster, but with drying drops or top coat this little issue is easily dealt with. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have a design stamped from MoYou Nails 117 image plate.

MoYou Nails 117

14 comments:

  1. It is absolutely gorgeous - and I love all the versions that originate from the 1994 Chanel - it's fascinating!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I haven't heard nice things about Chanel's formula, though.

      Delete
  2. Baš je nekako vampy, sviđa mi se nail art :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pečatiranje preko ovih boja mi je nekako uvek najdraže :D

      Delete
  3. Klasika :) Volim takve lakove na tebi. :)
    Ja bezuspesno trazim bordo, da je taman, ali da ne izgleda crno ni na vestackom svetlu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plašim se da nisam od pomoći, ali javljam ako naletim na neki takav.

      Delete
  4. Uvek mi se dopadaju ove skoro crne, što tamnije nijanse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U tom slučaju potraži Essence Red Ahead. Sličan je i nama dostupan.

      Delete
  5. Prelep je, savršen, mljac! :) Nikad dosta ovakvih nijansi, a ti baš umeš da ih dobro uslikaš, meni ispadnu braon. Drago mi je da nema zamerki na formulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Začudo nemam zamerki. :D Pokazao se sasvim solidno.

      Delete
  6. Vamp nikad nije na odmet. :) A Kiko zna da napravi dobre duplikate, iako to ovde nije slučaj. Ja pronađoh letos i odličan dupe za Vertigo. :

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada sam pravila poređenje i imam samo jedan sličan lak, tako da sam možda posustala sa vampičnim lakovima :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...