11 March 2015

Cuccio Dubai Me An Island


Videli ste u izveštaju sa 25. dodira Pariza da su mesto u mojoj kolekciji našla i četiri Cuccio laka za nokte. Ranije sam slušala pohvale na račun Cuccio sredstava za negu, a jesenas sam se upoznala i sa njihovom ponudom lakova za nokte, delom na 24. sajmu kozmetike, a delom kroz emisiju Nail'd It. Cuccio je američka firma koja proizvodi profesinalne proizvode za manikir i pedikir, a nama su ovi proizvodi dostupni kroz Aluna centre. Iako je sajam prošao lakovi su i dalje na popustu i koštaju 600 dinara, a redovna cena im je u rangu sa Jessica lakovima. Pakovanje je od 13 ml, a lakovi su 3-free i, prema tvrdnji sa zvaničnog sajta, nisu testirani na životinjama.


You could see in my report from 25. Touch of Paris that four Cuccio nail polishes have found a place in my collection. I've been hearing praises about Cuccio hand and feet care products, and last fall I had a chance to get to know their nail polish range, partly through 24. beauty expo and partly through Nail'd It. Cuccio is an American brand that makes professional manicure and pedicure products. Cuccio Colour nail polishes come 13 ml bottles, they are 3-free and according to official website they are not tested on animals.



Volim kada kompanija ima prepoznatljiv način imenovanja svojih proizvoda. Cuccio lakovi za nazive imaju imena mesta, uglavnom i aliteraciju, a ponekada i igru reči. Dubai Me An Island je deo Eye Candy in Miami kolekcije, koja sadrži zelene, plave i ljubičaste tonove. Ovo je prašnjava, maskirno-zelena krema visokog sjaja. Četkica Cuccio lakova je široka i ravno sečena, poput OPI i Morgan Taylor četkica, ali je nešto uža od njih. Prilično je mekana pa ne ostavlja brazde u laku, a i da ih ostavlja one se bi videle jer je lak samoravnajuć. Pigmentacija je odlična - puna boja se dobija iz jednog sloja, a puna pokrivenost iz dva. Lak se na noktu suši nešto tamnije nego što deluje u bočici. Suši se duže od većine lakova koje imam, ali ne dugo kao Jessica lakovi. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I like when companies have a distinctive way of naming products. Cuccio polishes have place names for names, often with alliteration and sometimes in a wordplay. Dubai Me An Island is part of the Eye Candy in Miami Collection, that contains green, blue and violet hues. This is a glossy, dusty, camo green creme. Cuccio Colour brush is wide, flat and cut straight, similar to Morgan Taylor and OPI brushes, but it is not as wide as those. It is quite soft and doesn't leave marks, but even if it did it wouldn't matter as formula of this polish is self-leveling. Pigmentation is great - you get full colour in a single coat and even opacity in two coats. It dries somewhat darker than it looks in the bottle. It takes longer time to dry than most of my other polishes, but not as long as Jessica polishes. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

Cuccio četkica - Morgan Taylor četkica - OPI četkica

24 comments:

  1. This green looks absolutely gorgeous on you!!

    ReplyDelete
  2. Naziv je fenomenalan xDD

    Bas je lep lak, malcice me podseca na moj voljeni Kiko 387.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lep je taj Kiko. Ovaj je prigušeniji i zeleniji.

      Delete
  3. Vala jesu im domišljata imena. Boja je vrlo lepa, dobro vam pristaje. :)

    ReplyDelete
  4. Nijansa je zaista zanimljiva i sviđa mi se što daju imena :) Lepše je nego broj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Američke firme retko daju brojeve umesto imena.

      Delete
  5. Volim kad se brendovi igraju imenima, tako se sva ova ljubav prema lakovima diže na neki drugi, interesantniji nivo. :)
    Padan na zelene, ovaj je prekrasan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da kod mene zeleni polako počinju da dominiraju nad crvenim i ljubičastim lakovima.

      Delete
  6. preelepa boja!!! :D Nadam se da ce biti i tekst o Cuccio Beijing night glow ;)
    I jedno pitanjce: da li bi mogla da mi ga uporedis sa MT Vixen in a mask :D
    (posto sam Short and sassy, na zalost propustila :( )
    unapred, hvala! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da će biti tekst o Beijing, jedva čekam da ga nosim. :D
      Biće i poređenje, ali na prvu loptu mogu da ti kažem da nije toliko sličan sa Vixen/S&S. Manje je ljubičast i taman se nalazi između OPI Sanguine/RRR i Trind Caring Color 119.

      Delete
  7. Replies
    1. Vredi da probaš ovaj. Uzela sam još jednog Cuccio zelenka.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...