29 March 2015

Matching Manicures - gradijent


Nije prošlo ni šest meseci od poslednjeg usklađenog gradijenta, a već ponavljamo temu i ovo je tema koja se najčešće javlja. (Kliknite na tekst u boji da vidite prethodna tri gradijenta koja smo radili u sklopu Matching Manicures) Popularnost ove teme ne čudi jer je u pitanju tehnika koja je jednostavna, a stvara veoma zanimljiv i lep efekat.

Not six months have passed since we last did a matching gradient manicure and we are already repeating the theme and this is the theme we do most often. (Do click on text in colour and have a look at previous three takes on Matching Manicures gradient) It isn't strange that this technique is so popular as it is quite a simple yet very effective technique.



Ovom prilikom sam želela da se vratim "svojim bojama". Čini mi se da dugo nisam radila crveno-crni manikir pa sam ovog puta odabrala da upotrebim Aura Hot & Chili, China Glaze Short And Sassy i Don Juan OC229. Koje su kombinacije boja druge blogerke odabraler možete videti na linkovima dole.

This time I wanted to return to "my colours". I think I haven't done a red and black mani for some time so I chose to use Aura Hot & Chili, China Glaze Short And Sassy and Don Juan OC229 for this theme. You can see what other bloggers have come up with at the links below.







26 comments:

  1. Moram priznati da izgleda veoma interesantno.

    ReplyDelete
  2. Kombinacija boja je odlična. Vrlo lepo izgleda . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mnogo volim ovu kombinaciju boja, ali ne stižem da je nosim onoliko često koliko bih želela.

      Delete
  3. WOW - I love this bold and very vampy gradient!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. Maria. :D I am so glad you like it.

      Delete
  4. Drago mi je da si se vratila svojin bojama, ja te znam i pamtim po ovakvim kombinacijama. :D Prekrasno ko i uvik, jedna metal manikura :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram malo :D imam utisak da sam zapostavila svoj stil zarad raznovrsnosti ponude na blogu.

      Delete
  5. super kombinacija boja :D me gusta :D

    ReplyDelete
  6. predobro! ja gradijent nisam radila od jednog davnog neuspešnog pokušaja, pa mi frka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sasvim je jednostavan, posebno sada kada sam počela da koristim PVA lepak da se ne zamažem.

      Delete
  7. Odličan gradient, jako mi se sviđa kombinacija boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Mateja. Drago mi je što si nam se ovog puta i ti pridružila.

      Delete
  8. hehe, totalno tvoje boje, a crvena i crna su zbilja moćna kombinacija, me love it <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Žana. Obožavam crveno-crnu kombinaciju.

      Delete
  9. Sviđa mi se zona između dve boje, super je ispao taj prelaz! Fantastično izgleda :)

    ReplyDelete
  10. boje su prekrasne a tehnika mi se sviđa i necudi sto se ponavlja :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...