05 April 2015

Matching Manicures - distressed mani


Pre par godina je vremešeni izgled postao trend u mnogim oblastima dizajna, a nije zaobišao ni nokte. Raslojeno drvo, ispucala boja koja otkriva starije slojeve boje i tekstura koja se tako dobija meni su veoma privlačni u umetnosti (predlažem da posetite Zepter muzej za dozu domaće savremene umetnosti) te sam se radovala današnjoj temi.

Some years ago distressed look has become a trend in design, including nail art. I find aged wood, cracked paint revealing older layers of paint and thus achieved texture very appealing in art so I was looking forward to this theme for Matching Manicures.



Vremešeni izgled na noktima se dobija dodavanjem jedne ili više boja skoro sasvim obrisanom četkicom. Tako se ne dobijaju blokovi boje već efekat iskrzane, ispucale boje. Meni se za ovu temu savršeno uklopio OPI Little Hulas set, a crni lak je OPI Black Onyx / Lady in Black. Kakve su manikire napravile druge blogerke možete videti na linkovima ispod.

You get distressed look by adding one or more colours over base colour using nearly clean brush, That way you don't get blocks of colour, but ragged look. I found OPI Little Hulas set a perfect fit for this theme and the black polish I used is OPI Black Onyx / Lady in Black. You can see what other bloggers came up with at the following links.







20 comments:

  1. Well now, that's an unusual sight on your blog, and I love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wait till tomorrow - I'll be wearing pink and coral. :D

      Delete
  2. Ovo je baš odlično! Čak mi se naziru i motivi :D Na domalom prstu kao da je plesni par :D

    ReplyDelete
  3. Odlično je ispalo, sviđaju mi se boje :)

    ReplyDelete
  4. Kombinacija boja je prekrasna, ovo malo crne je podiglo manikuru na novi metal nivo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Delovala mi je prazno bez neke tamnije boje, a crna je uvek siguran izbor. :D

      Delete
  5. Lepe boje, lepo ukombinovane. Crveni upotpunjuje manikir. :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Obavezno probaj. Jednostavno je, a efektno, kao što možeš videti.

      Delete
  7. Odlična kombinacija boja, crna ga je baš začinila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Da, bez crne je delovalo nekako bledo.

      Delete
  8. sviđa mi se kombinacija boja :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...