06 April 2015

OPI Hawaii - Little Hulas


Napokon su stigle nove kolekcije OPI lakova, uključujući i letnju kolekciju, inspirisanu Havajima. Osim dvanaest pojedinačnih lakova u prodaji se nalazi i set od četiri mini laka. Meni se ovakvi setovi dopadaju jer mi daju priliku da isprobam boje koje inače ne bih ili da imam mikro pakovanje nekog laka koji mi treba za nail art, a ne bih ga koristila često. Ovaj set se zove Little Hulas, sadrži četiri mini laka (4 x 3,75 ml) sa OPI ProWide četkicom i košta 1560 dinara. Ove ste boje juče mogli da vidite zajedno u usklađenom manikiru, a danas svaku predstavljam pojedinačno.

At last the new OPI collections have arrived, including Hawaii collection for this summer. Along twelve individual full size polishes it also contains a four piece mini set. I love this sort of nail polish sets because they give me opportunity to try colours I normally wouldn't or to own a micro package of a polish I'd only use for nail art and seldom at that. This set is called Little Hulas and it contains four mini polishes with OPI ProWide brush. You have seen all these colours in my yesterday's mani, and now I show them individually.

OPI Suzi Shops & Island Hops

Suzi Shops & Island Hops je bledo ružičasti, skoro pastelni krem lak. Veoma je pigmentisan i malo gušći, tako da isprva nisam mogla lepo da ga namažem. Dva sloja nisu bila dovoljna za ravnomernu boju i pokrivenost, ali treći sloj je sve ujednačio. Sjaj mu je veoma visok. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Suzi Shops & Island Hops is a pale pink, nearly pastel creme polish. It is well pigmented and on the thicker side so the application was tricky at first. Two coats weren't enough for even colour and coverage, but the third coat evened things out. It is quite glossy. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

OPI Aloha From OPI

Aloha From OPI je jarka koralno-crvena krema visokog sjaja koja čak i meni stoji dobro. Maže se veoma lepo i dva sloja su dovoljna za punu boju i pokrivenost. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Aloha From OPI is a bright coral glossy red creme that looks good even on me. The application was smooth and it took me two coats for full coverage and even colour. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

OPI Lost My Bikini In Molokini

Lost My Bikini In Molokini je ljubičasta krema koja više naginje plavom delu spektra. U celom setu ovo je lak najređe konzistencije. Mada se puna boja postiže iz dva sloja mislim da su tri sloja bolja za ravnomernu pokrivenost i dodatnu dubinu. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Lost My Bikini In Molokini is a blue-leaning purple creme polish. It has the thinnest formula of all polishes in this set. While it does give full colour in two coats, I'd suggest adding the third one to get more even coverage and additional depth. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

OPI That's Hula-rious!

That's Hula-rious! je mint zeleni, skoro pastelni lak. Poput Suzi Shops & Island Hops, ima malo nezgodniju, gušću formulu pa su potrebna tri sloja da se dobije ujednačena boja i ravnomerna pokrivenost. Svetliji je i intenzivnije boje od China Glaze Re-Fresh Mint, a zeleniji i manje prašnjav od Morgan Taylor Mint Chocolate Chip. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

That's Hula-rious! is a mint green, nearly pastel polish. Like Suzi Shops & Island Hops it has a trickier, thicker formula so it takes three coats to get full colour and even coverage. It is lighter and has stronger colour than China Glaze Re-Fresh Mint, and it is more green and less dusty than Morgan Taylor Mint Chocolate Chip.

OPI That's Hula-rious! - China Glaze Re-Fresh Mint - Morgan Taylor Mint Chocolate Chip

Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

16 comments:

  1. In general I dislike small bottles, especially for photos hahaha - but also sometimes the formula behaves differently than in a big bottle.
    These colors are adorable, my favorite is clearly That's Hula-rious! <3

    ReplyDelete
  2. Sve su boje lepe, ali definitivno su najbolje That's Hula-rios i Lost My Bikini In Molokini. Simpatične su te male bočice ali meni bi bilo žao da ih trošim, samo bih isprobala lak i čuvala. :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno tako sam se i ja osećala kada sam dobila prve OPI bebe - deo Go Goth seta. Unripened se ne proizvodi u punoj veličini pa mi je bilo žao da ga koristim. Ostali mogu da se nabave u punoj veličini pa mi nije toliko stalo da ih čuvam.

      Delete
  3. Aloha je zvezda kolekcije! :) Lep mi je i roze, ljubicastim nisam nesto raspamecena, previse je vec vidjeno, a mint kao sto si vec uporedila previse lici na re fresh mint.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se - Aloha je zvezda i od ova četiri najkvalitetniji lak.

      Delete
  4. Gde ima za kupiti ovaj mini set?
    Da li postoji jos neka kombinacija boja(ja bih i belu medju njima :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba da ga ima u Primax apotekama, a možda i u drugim apotekama koje drže OPI.
      Za ovu kolekciju je ovo jedini set, ali neke ranije kolekcije su imale setove sa belim lakom.

      Delete
  5. Crveni i mint su mi prekresni!!! :D :D
    I ja isto preferiram manja pakiranja lakova.

    ReplyDelete
  6. ne volim male bočice, ali se brže potroše, barem tu prednost imaju ;)
    zgodne bojice, premda mi se nijedna ne čini nešto posebno unikatna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo je da su za ovaj set odabrali te "već viđene" boje, a u kolekciji ima par zaista originalnih primeraka.

      Delete
  7. Jako lepo izgleda ovaj set. Priznajem da nisam oduševljena ovom kolekcijom mada mi je znatno interesantnija od Essie. Ljubičasti i mint mi se najviše dopadaju od ovih nijansi koje si predstavila mada mi je i roze jako lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintać je baš lep, ali mu je formula tipična za pastelne lakove.

      Delete
  8. Po prvi put da mi se najvise dopada roze lak. Prosto ne mogu da verujem :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...