06 May 2015

China Glaze Choo-Choo Choose You


U mesečnom pregledu sam spomenula neočekivani poklon od Jelene. U pitanju je veoma neobičan China Glaze lak, koji mi je zadovoljstvo da vam danas pokažem. China Glaze lakovi koštaju 498 din, a možete ih nabaviti preko Alexandar Cosmetics i njihovih distributera.


I have mentioned in my monthly overview an unexpected gift from Jelena. It was an unusual China Glaze polish that I am happy to show you today.


China Glaze Choo-Choo Choose You (81852) jedan je od dvanaest lakova iz All Aboard kolekcije za jesen 2014. godine. Boju mi je veoma teško da opišem. Najradije bih rekla da je boje patine, ali nisam sigurna da biste da to čujete kao opis imali istu sliku kao ja. Zato ću reći da je ovo prozračan sivo-lila lak ispunjen zlatastim šimerom koji pri različitim uglovima menja boju u zelenu, a baza deluje skoro bronzano. Zbog te kombinacije bronzane i zelene imam asocijaciju na patinu. Prelivanje dosta podseća na Max Factor Fantasy Fire, ali je prigušeno, kao da postoji neka koprena preko laka. Lak ima veoma dobru formulu i lepo se maže. Tri sloja su potreba za punu neprozirnost. Brzina sušenja mu je prosečna, a sjaj visok. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


China Glaze Choo-Choo Choose You (81852) is one of twelve polishes from last autumn's collection All Aboard. It is very difficult to describe. If I said that it looks like patina I am not sure you'd envisage the same thing that I have on my mind so I'll say that it is violet-grey jelly polish filled with duochrome shimmer that shifts from gold to green with bronzy base. This combination of bronze and green evokes thoughts of patina. The shift resembles Max Factor Fantasy Fire, but it is muted as if there were a shroud over it. In trems of formula this is a really good polish and it goes on smoothly. It takes three coats to get full opacity. Drying time is average and gloss is high. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

10 comments:

  1. Dugo ga već gledam i premišljam se, sve slike koje sam videla su bile sasvim različite i nisam uspela da odlučim, ali sad sam rešila - to je to :) :) :) Divan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što sam mogla da ti pomognem oko izbora. Veoma je neobičan i sasvim zanimljiv lak.

      Delete
  2. podsjeća me na nešto što imam doma... još kad bih se mogla sjetit na što bilo bi super ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sumnjam da imaš nešto slično, ali sada me zanima šta je to. :D

      Delete
  3. Ovo definitivno nije moja boja :P
    Ali kaj je da je - tebi super stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja sam se baš prijatno iznenadila lakom jer mi je daleko lepši na noktima nego u bočici.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...