25 May 2015

Dior Liquorice


Možda ste primetile da u kolekciji uglavnom imam drogerijske i salonske brendove lakova za nokte, a high end brendove skoro i da nemam. To ne znači da mi se ponekada neki od takvih lakova ne svidi već samo mislim da su preskupi, ali kada neka od mojih internet-poznanica oglasi da prodaje HE lak ja obratim pažnju. Tako sam za daleko manje novca nego što bi to pod redovnim uslovima bio slučaj uspela da nabavim i ovaj prelepi raritet - Dior Liquorice.


You may have noticed that I mostly have drugstore and salon brands of nail polish in my collection and that high end brands are almost nonexistent here. That doesn't mean that I don't like some of those polishes, I just find them too expensive, but when some of my internet-acquaintances happen to sell their HE polishes I pay attention. That I how hard to find Dior Liquorice came to my possession.


Dior Liquorice/Réglisse (972) bio je deo ekskluzivne kolekcije za Nordstrom s proleća 2008. godine. Ovo je šljivasto-ljubičast lak ispunjen raskošnim šimerom zbog kog sam čekala sunčano vreme da nosim ovaj lak. U zatvorenom lak deluje tamno braon ili tamno ljubičasto, ali na direktnom svetlu šimer prosto bljesne i osvetli lak iznutra. Za razliku od većine mojih tamnih šimera, ovaj nema zacrnjene ivice već mu je ravnomerno svetla/tamna boja celom površinom. Plašila sam se da mi se zbog toga možda neće svideti koliko bih htela, ali sam ipak veoma zadovoljna kako mi stoji. Pošto je ovo polovan primerak nisam sigurna kakva mu je bila originalna konzistencija, ali sada je malo teža za rad. Lak nije gust, ali se ne nanosi ravnomerno. Računam da je to problem koji se da rešiti uz nekoliko kapi razređivača. Dva sloja su potrebna za punu boju. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i sloj IBD Air Dry nadlaka.


Dior Liquorice/Réglisse (972) was part of Nordstrom exclusive limited edition for spring 2008. This is a plum purple polish filled with rich shimmer that made me wait for sunny days to wear this polish. Indoors it looks dark brown or dark purple, but in direct light this shimmer becomes alive and lightens the polish from within. Unlike most of my dark shimmers, this one isn't blackened at the edges but keeps rather even lightness of colour over entire surface. I was afraid that because of that I might not like it as much as I wanted to, but I am very happy with how it looks on me. Since this is a second-hand bottle I am not sure what was its original formula like, but now it is a bit difficult to apply. Polish isn't thick, but it goes on unevenly. I guess that this issue can be sorted out with several drops of thinner. It takes two coats to get full colour. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and a layer of IBD Air Dry top coat.

http://cajkinekandze.blogspot.com/2015/05/darivanje-darivanje-darivanje.html

Ne zaboravite da još uvek možete da se prijavite za neku od pet nagradnih igara koje organizujem povodom tri godine blogovanja.

Don't forget that you can still enter to win one of five prizes in my third blogaversary giveaways.

20 comments:

  1. Yes, this is a true beauty, I'm so happy to have it :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. To je bila i moja reakcija kada sam ga prvi put videla. :D

      Delete
  3. Prelep i klasican :)

    ReplyDelete
  4. Lepo ti stoji, kao i sve varijacije na tu temu. A mene zanima kako ti se cini Air Dry? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Air Dry mi je mišljenje još uvek nedefinisano. Super mi je kada treba da uglačam manikir od prethodnog dana, sam se brzo suši mada nisam sigurna koliko brzo suši druge lakove (uglavnom sam ga koristila sa lakoviam koji se ionako brzo suše), ali je krt i brzo puca.

      Delete
    2. To mi je dovoljno da ga ne uzimam, a bas sam se nadala da ce on biti dobar.

      Delete
    3. Pa jeste dobar, ali zavisi za šta ti treba :D
      Meni se sviđa što nije gust i ne daje geliran izgled noktima. Ne sviđa mi se što puca.

      Delete
    4. Ne podnosim te koji popucaju. Trazim dobru zamenu za inm out the door, koji je savrsen, tanak, brzo susi, ne puca, produzava trajnost. Trenutno ga koristim cesce nego poshe.

      Delete
    5. Za Out The Door sam čula samo pohvale, ali nisam ga probala, kao ni Poshe. Imam toliko nadlakova i baza da se ne usuđujem da kupim neki nov.

      Delete
  5. Lak spada u grupu onih divnih lakova sa šimerima i plus koji imaju dubinu, poput mora, i nikad mi neće dosaditi da ih gledam :) Prelep je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Lak zaista ima dubinu, ali zahteva sunce da bljesne punim sjajem.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...