07 June 2015

Matching Manicures - cveće


Tema ovonedeljnog usklađenog manikira je cveće. Pošto sam nedavno koristila suvo cveće za usklađeni manikir, ovog puta sam se iznenađujuće odlučila za pečatiranje. :D

This week's Matching Manicures theme is flowers. Since I've recently used dry flowers for a Matching Manicure, I've surprisingly decided to do a stampicure this time. :D



Dugo sam merkala Born Pretty pločicu BP28, ali je dugo bila rasprodata. U aprilu sam konačno uspela da je ulovim i taman mi se sada uklopila u temu. Za pečatiranje sam upotrebila Golden Rose Rich Color 60 preko OPI You're So Flippy Floppy. Šta su druge blogerke spremile možete videti na sledećim linkovima.

I've had my eyes on Born Pretty BP28 stamping plate, but it has been sold out for quite a long time. I finally managed to get it in April and it had lent itself perfectly for this theme. I have used Golden Rose Rich Color 60 as a stamping polish over OPI You're So Flippy Floppy. You can see what other bloggers have come up with at the following links.







14 comments:

  1. Ovo je divno, svaka čast svakoj curi koja ume ovako nešto a tebi skidam kapu za sve manikire koje do sad videh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nije ovo neka veština, ali drago mi je da ti se sviđa.

      Delete
  2. It was really lucky that you managed to get it after all :) Pretty flowers...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. I was so happy to have gotten it in the end.

      Delete
  3. sviđa mi se kombinacija, opić je baš zgodan :D
    p.s. i ubaci se u inlinkz, nemoj da tamo stojim sama :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubacih se. To sam potpuno zaboravila jutros da uradim.

      Delete
  4. baš je lijepa manikura =) boje me posjećaju na suncokrete lol

    ReplyDelete
  5. Kako ovaj Golden Rose izgleda skroz drugačije preko žutog. Sviđa mi se kako sve zajedno izgleda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne samo zato što je preko žutog nego i zato što je pečatiran izgubio je dosta i na intenzitetu boje i na metalik sjaju.

      Delete
  6. super kombinacija boja, odlična manikura

    ReplyDelete
  7. Baš si lepo ukombinovala boje i motiv je zaista lep! Volim kad ima detalja na laticama.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...