21 June 2015

Matching Manicures - pastel


Za neonski tematski manikir predvidljivo nisam imala materijal, ali za pastelni neočekivano imam.

One could rightly expect that I don't have what to make a neon manicure with, but surprisingly I do have means to do a pastel one.


Skoro svi moji pastelni lakovi su mint zeleni, ali nedavno sam uzela ovaj lepi pastelno-žuti Morgan Taylor (Doo Wop) i palo mi je na pamet da bih ga mogla uklopiti sa Essence Hello Spring! (pečatirala sam motiv sa pločice MoYou Nails 305) i nitnama koje sam uzela u obližnjoj kineskoj radnji. Šta su druge blogerke smislile možete videti na linkovima ispod.

Nearly all my pastel polishes are mint green, but I have recently bought this pretty pastel-yellow Morgan Taylor (Doo Wop) so I thought I might i palo mi je na pamet da bih ga mogla uklopiti sa Essence Hello Spring! (I have stamped a design from MoYou Nails 305 image plate) and some studs I have bought at a nearby Chinese store. You can see what other bloggers have come up with at the following links.







22 comments:

  1. Lepe nijanse. Sviđa mi se kako je pečatiranje diskretno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Više volim diskretno od upadljivog pečatiranja, a sa pastelnim bojama drugačije od diskretnog i ne može biti. :D

      Delete
  2. prekrasno, nekako sam se nadala da ćeš ti iskopati kakvog žuću :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mogu ili žuću ili zelenka. Druge pastelce i nemam. :D

      Delete
  3. That sure is a rare sight on your blog LOL - but a very pretty sight!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I thought you might like pastel yellow mani. :D

      Delete
  4. Moram priznati da mi je ovo ovonedjeljni favorit!
    Sviđa mi se kombinacija boja, diskretno pečatiranje kao i minimalizam...
    Usudila bi se reći da je ovo netipična manikura za tebe i baš mi je zbog toga posebna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :*
      Pustila sam unutrašnje dete da se poigra. Drago mi je da je rezultat naišao na pozitivne komentare.

      Delete
  5. Kako je ovo slatko! Ceo manikir mi se sviđa i boje i kako si ih uklopla i motiv i divan cvetić! Odlično ti stoji!

    ReplyDelete
  6. Dopadaju mi se žute nijanse. Izgleda da ti žuta ovo leto ne gine :D

    ReplyDelete
  7. lijepo i njezno a opet ljetno :)

    ReplyDelete
  8. Moram priznati da je i meni ovo najdraža ovotjedna pastelna manikura :) Jako lijepe nijanse žute, a ideja sa zakovicama je za 10 :D

    ReplyDelete
  9. Baš su lepi <3 Sada zbog tebe moram da kupim žuti lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako treba da ima barem jedan žuti lak. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...