06 June 2015

MoYou Nails 301


Znate da nisam baš ženstvena devojka i zato sam isprva za predstavljanje ove tematske pločice iz MoYou Nails Concept kolekcije htela da uradim svega dva manikira. Tema pločice je prilično ženstvena, pomalo klinačka, što zaista nije moj fazon i plašila sam se da neću imati inspiraciju za više od par manikira. No sama me je pločica povukla i nadam se da će vam se svideti šta sam uradila.

MoYou Nails Image Plate 301
http://moyounails.com/shop/image-plate-301/

You know I am not a girly girl and that is why at first I had planned to do only two manis to showcase this MoYou Nails Concept Collection stamping plate. The theme of this image plate is very feminine, a bit childlike, which really isn't my thing and I was afraid I won't be inspired to do more than a couple of manicures. However, this plate turned out to be quite inspiring and I hope you'll like what I came up with.

China Glaze Red-y & Willing preko OPI Suzi Shops & Island Hops

MoYou Nails 301 za temu ima bajkovite motive - Zvončicu i jednoroge, ali i ruže koje me naravno u ovom kontekstu asociraju na Trnovu Ružicu. Tu su i zvezde kao pozadina za jednoroge i pahuljasto-cvetna pozadina za Zvončicu. Za ovu pločicu nisam morala da koristim šablon koji sam napravila za MoYou Nails 300 jer se motivi nisu toliko preklapali, ali imam zamerku na dve slike. Zvončica je prevelika i teško ju je lepo uklopiti, a uz to zaklanja motiv s leve strane, zadire u njega tako da ta slika ne može da se upotrebi za ceo manikir jer je nemoguće naći dovoljno velik komad da pokrije nokat srednje veličine. Ruže, zvezde i jednorozi su nasuprot ovome savršeni jer se mogu upotrebiti i kao detalj i u punom manikiru, a najveći jednorog savršeno staje na dva nokta srednje dužine. O kvalitetu izrade mislim da znate sve ako ste čitali bilo koju prethodnu recenziju MoYou Nails pločica - pločica je besprekorno napravljena i svi motivi se divno prenose.

China Glaze Emerald Fitzgerald preko Color Club Golden Girl

MoYou Nails 301 has fairytale motifs for a theme - Tinkerbell and unicorns, but also roses that in this setting remind me of Briar Rose. There are also stars as background for unicorns and snowflakey-flowery background for Tinkerbell. This time I didn't have to use the stencil I made for MoYou Nails 300 because there wasn't as much overlapping, but I do have two complaints. Tinkerbell image is too large, difficult to fit on nails nicely. It also covers part of the background motif, cuts into it in such a way that it is impossible to use that image for a full mani since there is no part of that image that can cover a medium sized nail. On the other hand, roses, stars and unicorns are perfect as they can be used both as accents and as full manis and the largest unicorn fits two nails without any trouble. If you've ever red one review about MoYou Nails stamping plates you know everything you need to know about their quailty - it is flawlessly manufactured and all motifs transfer perfectly.

Essence Where's the party i Essence I Love Magic preko Flormar 400

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Essence Where's the Party, Chic Reloaded, Power Girl i Over The Rainbow preko Flormar 398

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

12 comments:

  1. This time the pink combo stole my heart - even if they all are beautiful!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was surprised to have used pink polish :D

      Delete
  2. Današnji favorit mi je jednorog. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A rekoh svojevremeno da jednoroge neću koristiti. Bila je druga pločica u pitanju, ali... :D

      Delete
  3. Ja rijetko komentiram tvoje postove, ali to ne znači da te redovito ne pratim!
    Pravi si genijalac kada je manikura u pitanju :)

    ReplyDelete
  4. Nisam ni ja baš nešto ženstvena, ali budući da većinom nosim crno onda barem nokti mogu biti veseli :D
    Prva manikura mi je favorit :)

    ReplyDelete
  5. šteta što je zvončica tako velika, ja bih radije šetala nju nego cvijeće, eli desi se i to koji put ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih je rado šetala da je manja. Ovako zaista ne znam kako da je uklopim.

      Delete
  6. Za jednoroga se živi! <3 Zaista šteta što motivi Zvončice i šljokičavog jednoroga nisu manji da mogu stati na jedan nokat, tada bi se moglo nositi svaki dan na jednom prstu, pa imati malo magije i vilinskog praha svakog dana uza se. Ruže su predivne i odlično si ukombinovala boje, kao i na poslednjoj slici, svetlucavo :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...