16 July 2015

Catrice Jade Is Not My Name


Kada sam pre nekoliko meseci od drage Baby's Dolce Vita naručila lakić koji je ponudila za prodaju, u paketiću mi je stigao i neočekivani poklon u vidu jednog od starih Catrice lakova, koji se više ne proizvode. To da je u pitanju stari lak vidi se po obliku četkice koja je ravno rezana, a ne zaobljena kao kod novijih kolekcija. Ne znam ima li među novijim lakovima nečeg sličnog ovom laku, ali ako ima predlažem vam da ga uzmete.


Several months ago I ordered a polish from Baby's Dolce Vita and with it came an unexpected gift - one of the old, discontinued Catrice polishes. It is apparent that it is old because it has old straight cut brush instead of the rounded one that can be found in new Catrice collections. I don't know if there is something similar to this one among the new polishes, but if there is I suggest you take it.


Catrice (590) Jade Is Not My Name je prilično dobro imenovan jer mislim da niko ovu boju ne bi mogao opisati kao žadno zelenu, ali možemo se zadržati u geološkoj sferi opisati je kao prigušenu tirkizno zelenu kremu. Da nije prigušen, prašnjav ovaj lak bi brzo napustio moju kolekciju jer meni otvorene tirkizne nijanse ne stoje, bez obzira na to da li vuku na plavo ili na zeleno. Ovako se ipak bolje uklapaju i sa mojim tonom kože i sa mojim stilom i sa mojim ukusom. U kolekciji imam različite nijanse zelenih lakova, ali nijedan nije ni blizu ovom da bih mogla da ga preporučim kao zamenu. Formula je solidna, ali nije samoravnajuća pa mi se vide tragovi mazanja. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Catrice (590) Jade Is Not My Name is well named because I think that no one could describe this colour as jade-green, but we can go with geological theme and describe it as a muted turquoise green creme. If it weren't muted, dusty, this polish wouldn't stay in my collection as turquoise shades (both blue and green ones) don't suit me. This way the colour fits me better, it suits my skin tone my style and my taste. I have different shades of green polishes in my collection, but nothing close to this one so I can't even suggest a dupe for it. In terms of formula it is good, but not self-leveling so you can see some streaks. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

BP-L022

18 comments:

  1. Predivna boja , dobro ti stoji. :)

    ReplyDelete
  2. I love that name :D
    The teal is a bit too strong for me - but it looks perfect on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I am happy you think so. :)
      It is dusty so I can see how it might not appeal to you, but it is dusty so I definitely like it. :D

      Delete
  3. Imam ovaj lak, iako nisam neki preterani ljubitelj zelenkastih nijansi...ovaj je jako lep i neobičan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilično je neobičan, to sigurno doprinosi njegovoj lepoti ili makar zanimljivosti. :)

      Delete
  4. Malo je plavlji za moj ukus al sa pecatom je vec druga stvar. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste malo petrolejast, ali nije loš uopšte. Drago mi je da ti se pečatiranje dopada. :)

      Delete
  5. prelepa boja, sviđa mi se što je prašnjav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I meni se ta prašnjava nota sviđa. :D

      Delete
  6. Lep je, podseća me na moj voljeni GR 19, ali malčice prašnjaviji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesmo li beše poredili GR RC19 sa nečim na nekom okupljanju?

      Delete
  7. This is my kind of color and I love the crisp stamping on it!

    ReplyDelete
  8. nije loš, premda je meni nekako ispao iz vida pa ga ni nemam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čudi me da ga ti kao ljubiteljka ovakvih boja nemaš, ali ne sumnjam da imaš nešto slično. ;)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...