26 July 2015

Matching Manicures - Glitter Sandwich


Nova je nedelja, nov je usklađeni manikir na redu. Današnja tema spada u ono što ja nazivam lenjim nail artom jer ne zahteva veštinu već samo materijal i zbog svoje jednostavnosti bi trebalo da mi odgovara. Da li je bilo tako možete videti u nastavku teksta.

Another Sunday, another Matching Manicure. This week's theme is what I call lazy nail art because it doesn't require any skill, but only materials and it should suit me because of its simplicity. You can read whether that was the case after the page break.


Za današnju temu jelly lak je jedan od dva klučna sastojka, a drugi je šljokičavi lak. Naizmeničnim mazanjem prozračnog laka i šljokica dobija se posebna dubina i naravno drugačija boja. Meni jelly lakovi ne odgovaraju jer volim da mi lak u dva sloja pokrije ceo nokat. Zato sam one retke koji su zalutali u moju kolekciju brzo prosledila dalje, a ni šljokičavaca nisam ostavila mnogo. Imam nekoliko šljokičavih lakova koji su već sami po sebi jelly, ali njihova kombinacija u ovom slučaju nije dolazila u obzir jer im se boje ne slažu dobro pa sam morala da smućkam svoj jelly lak. I vi možete napraviti svoj ako imate bezbojni lak, praznu bočicu i razređivač lakova. U praznu bočicu je dovoljno da sipate malo bezbojnog laka, nekoliko kapi laka u boji koju želite, a pošto je za sendvič tehniku potrebno da se nanosi više slojeva preporučujem da dodate i razređivač kako biste dobili prozračnost boje, a izbegli debele slojeve. Za ovaj manikir sam kombinovala crni jelly lak iz domaće radinosti i novopridošli toper Lynnderella Ruby Passion, sve u nekoliko naizmeničnih slojeva. Šta su druge blogerke kombinovale možete videti na linkovima ispod.

This weeks theme has two ingredients - a jelly polish and a glittery polish. By layering those two we can get special depth and colour. I am not a fan of jelly polishes because I prefer polish to give me full coverage in two coats. That is why I've passed those rare sheer polishes that managed to find their way to my collection on, and I haven't kept many glittery polishes either. I do have several glitters in jelly base, but combining those was out of the question as their colours don't look good together so I had to mix my own jelly polish. You can make your own if you have clear polish, an empty polish bottle and polish thinner. You can add just a bit of clear polish, several drops of polish in your chosen colour and since sandwich technique requires layering I suggest you add polish thinner in order to get sheer polish that wouldn't look thick on your nails. I have combined my homemade black jelly franken and newly arrived Lynnderella Ruby Passion glittery topper, all in several alternating layers. You can see what other bloggers have combined if you visit following links.







14 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...