04 September 2015

Aura baza i nadlakovi


Poslednji novitet u Aurinoj ponudi proizvoda za nokte su oni namenjeni za početak i završetak manikira. Do sada je postojao par Aurinih baza, Jelly nadlak i matirajući toper. Zamenjeni su jednom bazom, parom nadlakova i matirajućim toperom. Svi proizvodi su spakovani u iste bočice kao i Amazingly Resistant lakovi, imaju 11 ml i koštaju 309 dinara.

The last piece of new Aura nail polish collection I get to show you are the products that a mani starts and ends with. Up until now Aura has had a couple of base coats Jelly top coat and Matte top coat. They've been substituted for a base coat, a couple of clear top coats and a matte top coat. They come in the same 11 ml bottles as Amazingly Resistant polishes.

Aura Instant Base sastojci: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Benzophenone-3, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, CI 60725.

Aura Instant Base podloga za lakše mazanje laka je prilično tečna i brzo se suši. Koristila sam je kao podlogu za sve Amazingly Resistant lakove i nisam imala problema sa probijanjem boje. Nije dovoljno gusta da bi popunila dublje brazde, ali daje lepu glatku površinu po kojoj lak fino klizi. Elastičan je te ne puca. Na ovoj bazi mi je nail art trajao pet dana bez krzanja, a očekivala bih zbog broja slojeva da počne da puca posle par dana. Veoma sam zadovoljna jer me podseća na Zoya Anchor i ova baza od mene dobija preporuku.

Aura Instant Base for easier colour application is quite runny and fast drying base coat. I have used it as base for all Amazingly Resistant polishes and I had no trouble with staining. Now, this base isn't thick enough to fill in deeper ridges, but it does give a nice smooth surface for polish to glide over. It is flexible so it doesn't crack. I was wearing nail art on this base for five days without any chipping and I thought that it'll chip after only couple of days because of the layers. I am very pleased with this base as it reminds me of Zoya Anchor and I recommend it.

Aura Up to 10 Day Wear Top Coat sastojci: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Heptane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Benzophenone-1, CI 60725.

Aura Up To 10 Days Wear je nadlak za produženje trajnosti laka. Nažalost nisam mogla da mu testiram dejstvo jer se suši predugo, satima, i ceo manikir mi se njime upropastio. Naime, ovaj nadlak mi je, namazan preko suvog laka, potpuno ugnjecavio lak. Redak je i tečan. Ma koliko se trudila nisam uspela da četkicom ne skinem i malo boje sa noktiju, što nije dobro jer ako ne očistite četkicu pre nego što je umočite nazad u bočicu brzo će se i preostali sadržaj bočice obojiti. Nije dobar ni za nail art jer razmazuje boju. Za mene je ovo protraćen proizvod koji ću moći da koristim samo da zalivam šljokice i možda za pravljenje pečatiranih dekala.

Aura Up To 10 Days Wear is extended wear top coat. Unfortunately, I couldn't test its durability because it dries too long, for hours, and it ruined my entire mani. When I applied it over completely dry polish it made that polish very squishy. It is runny and thin. Sadly, it picked up polish from my nails despite my trying to avoid that. This isn't good because, if you don't clean the brush each time before you put it back into bottle, it will transfer colour to top coat. It isn't good for nail art either as it smudges colour. For me this is a failed product that I'll only be able to use for thirsty glitter and maybe for stamped decals.

Aura Shine Top Coat sastojci: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Isopropyl Alcohol, Sucrose Benzoate, Acetyl Tributyl Citrate, Benzophenone-3, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, CI 60725.

Aura Shine je nadlak za visok sjaj laka, mada ne daje onaj "debeli" gelirani izgled. Redak je i tečan i daje lepu glatku površinu, čak i malo čvrstine. Poput Up To 10 Days Wear povlači boju i razmazuje nail art. Treba mu barem jedan sat da se osuši. Ne može zameniti brzosušeći nadlak, ali mu se manje nepravilnosti, otisci, zarezi, mogu prilično lako "ispeglati" dok se ne osuši potpuno.

Aura Shine is a high gloss top coat, but it doesn't give that thick gel look. It is thin and runny and gives nice smooth glossy surface, even a bit of firmness. Like Up To 10 Days Wear it picks up polish from nails and smudges nail art. It dries in about an hour. It can't replace a quick-dry top coat, but minor smudges, prints and indentations can be smoothed out before it dries completely.

Aura Matte sastojci: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Silica, Acrylates Copolymer, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Steralkonium Bentonite, Etocrylene, CI 60725.

Aura Matte je, naravno, matirajući nadlak. Nova verzija ima drugačiju formulu od starog Aurinog mat topera i iskreno ne bih govorila o tome da li je jedan bolji od drugog jer su za mene ovo dva sasvim različita proizvoda. Kao što na slici ispod možete videti, efekat je upadljivo različit. Dok je stari mat nadlak davao dramatičan mat efekat, ovaj novi daje daleko blaži izgled i volela bih da zadrže obe verzije. Efekat se javlja relativno brzo, ali kod starog se javljao brže.

Aura Matte is, of course, a matte top coat. This new version has different formula from the old Aura matte top coat and to be honest I wouldn't talk about which one is better because to me these are two entirely separate product. You can see in the next photo how the effects are remarkably different. While the old version gave that dramatic matte effect, the new one gives much softer look and I wish they would keep both versions. It starts to work fast, but the old one was faster.


I na kraju samo da spomenem četkicu, koja je ista u svim ovim lakovima. Ona je srednje dužine i širine, pljosnata i ravno rezana. Nešto je kraća, šira i deblja od četkica u starim Aurinim bazama i nadlakovima. Volela bih da je malo tanja jer imam utisak da ne mogu njome dobro da priđem bočnim ivicama nokta. Ne uzima previše laka, ne širi se mnogo i solidno raspoređuje lak po noktu. Nije loša, ali ona u Nail Beauty lakovima mi je bolja.

And for the end I have to mention brush, which is the same in all these polishes. It is medium length and width, flat and straight cut. It is somewhat shorter, wider and plumper than old Aura brushes. I wish it were a bit thinner because I have a feeling I can't get as close to lateral folds as I should. It doesn't pick up too much polish, it doesn't splay much and it spreads polish nicely. It is not bad, but I prefer the one in Nail Beauty polishes.


Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

39 comments:

  1. Hvala što si ispisala sastav :)
    Uporedila sam i baza nije istog sastava kao Strong Hardner, ali kad nju potrošim, na tvoju preporuku, uzimam ovu da isprobam.
    A što se top-ova tiče, ne zvuče primamljivo. Tu ću morati da se bacim u potragu za nekim koji daje dugotrajnost a nije mučan za korišćenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova baza je za sada pristupačnija verzija Anchor-a tako da mislim da nećeš pogrešiti sa njom.

      Delete
  2. Zanimljivo kolika je razlika između stare i nove verzije mat nadlaka! Nova mi se više sviđa, ali u pravu si kad kažeš da bi trebalo da zadrže staru, dva su različita efekta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nova je sasvim dobra, samo potpuno drugačija od stare. :D

      Delete
  3. Wow super si sve opisala. Dakle bazu hocu da uzmem. A ovaj mat je stvarno zanimljiv kako se razlikuje od atarog. Mada ja volim kad bas dobro matira tako daaaa stara verzije za mene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvataj stari dok još može da se nađe. Meni on najbolje matira od svih koje imam, sem možda od Trind matirajućeg.

      Delete
  4. Ovaj deo kolekcije me je najviše zanimao. Nadlakovi zvuče razočaravajuće, ni blizu Jelly-ja, moram napraviti zalihe. Možda jedino bazu probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedino pravo razočaranje je Up to 10 Days nadlak. Shine nije loš, ali nije za brzo sušenje.

      Delete
  5. E šteta! Za Jelly mi je najviše krivo, obožavala sam ga i sad moram da jurim dok ga još ima :(
    Isto ovaj novi mat top coat nema veze sa starim, ovakvih kao gumiranih ima milion na tržištu, ovaj stari je baš bio poseban :/
    Baš su upropastili top coatove :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja Jelly već dugo ne viđam po drogerijama tako da ti želim sreću u potrazi za njime.
      Videću da napravim novo temeljno poređenje matirajućih nadlakova, da vidimo gde se ovaj novi nalazi u poređenju sa drugima.

      Delete
  6. Bazu cu sigurno kupiti nekad, a jelly moram da ulovim dok ga jos ima, jos ga nisam probala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar ga ima još uvek? Ja ga već dugo nisam videla.

      Delete
  7. Baza obećava. Novi matirajući nadlak mi se dopada, ali efekat starog obožavam i za mene su to dva potpuno različita proizvoda. Ostali nadlakovi su beskorisni, jer nisu brzosušeći, nema zamene za Jelly. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema zamene za Jelly, ali nadam se da će ubaciti i nešto što bi mu bilo slično.

      Delete
  8. Do sada nisam uzimala auta mat nadlak jer kao imam flormar, ali sad kad vidim sta su uradili moram pod hitno naci stari. Ne razumem koja je poenta napraviti nadlak kakav ima vecina brendova, onda je sve jedno koji cu brend uzeti. Sto se ostalih nadlakova tice iskreno sam se nadala da su jelly samo prepakovali u novu ambalazu :( Isto tako se iskreno nadam da oni koji su ti poslalali lakove na recenziju citaju ove komentare i da ce vratiti jelly. Ako nista drugo posle lose prodaje novih nadlakova bice im jasno da su omanuli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Će da im javim utiske. :D
      Pojuri stari mat nadlak jer njega baš vredi imati.

      Delete
  9. Isti slučaj kod mene sa Shine, ne može da se poredi sa Jelly. Samo sam ja u brzini uspela da vratim četkicu u bočicu i ode mast u propast. Mislila sam da sam nesposobna da namažem toper, a nokte mažem 18 godina. Sada mi je laknulo, nije do mene definitivno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije do tebe. Neki nadlakovi su jednostavno takvi.

      Delete
  10. Pa sto su tako ispali bez veze, da povuku te dobre proizvode tj da zamene losijom varijantom?? Meni je stari za matiranje bio ocajan... ali vidim da taj Jelly devojke hvale i taj mat koji meni nije odgovarao. Ovde izgleda jedino baza valja, trebalo je da sastave neku komisiju pred izbacivanje ovakvih proizvoda, mnogo mi je krivo sto je procenat vise na negativnoj nego na pozitivnoj strani, ali recenzija ti je sjajna i vrlo iskrena. Uzecu bazni, jer zaista nemam nijedan dobar :/
    Alekta***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam upućena u njihove metode poslovanja, ali sigurno su imali svoje razloge za ovakav potez. Nadam se da će sada saslušati i reakciju korisnika i na osnovu nje vratiti očigledno voljen proizvod.

      Delete
  11. Odličan članak! Taman sam imala u planu uskoro da probam neku novu bazu i probaću upravo ovu aurinu, olakšala si mi izbor. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam mogla da budem od pomoći. :)

      Delete
  12. Baš sam danas razgledala nove Aura ponude kada su lakovi u pitanju. Iskreno - na prvi pogled nisam bila oduševljena, sve mi je nekako već viđeno, ali priznajem da sam naletela na par zanimljivih primeraka u tvojim postovima :) Ovaj novi "mat" nadlak mi deluje više kao "leather" nadlak i mogli su ga prodavati pod tim imenom, a ostaviti stari mat... Eto, raspisah se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno se raspiši, volim da čitam sadržajne komentare. :D
      Za matirajući si sve u pravu - efekat je više "leather" i bilo bi lepo da su ga tako nazvali, a stari zadržali.

      Delete
  13. Bazu cu probati, zvuci mi bas dobro, a za tc-ove ne znam sta bih rekla.
    Sat vremena cekati da se lak osusi, to nisu uslovi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam danas pisala kako meni inače ne smeta čekanje da se lak osuši sem kada sam baš u žurbi, ali činjenica je da ne želim da mi izbor bude da čekam dugo ili duže.

      Delete
  14. stara verzija mat nadlaka je bomba *.*
    ovaj novi bi trebao ići pod velvet ili satin look ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni velvet više vuče na šljokice, šimer. Ovaj je baš za "leather" efekat.

      Delete
  15. Po tvojim utiscima rekla bih da je Jelly nadlak bio mnogo bolji? A bazu vredi probati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelly nisam probala, ali je za prilično kratko vreme stekao toliko poklonika koji su hvalili njegovu brzinu sušenja po kojoj nijedan od ova dva ne može da se poredi.

      Delete
  16. Ne čini mi se kao da novi mat nadlak matira u potpunosti, više je neka suede završnica, stari matira potpuno ali kao da dodaje neku belinu i crni lak uopšte ne zadržava boju koju imaš na kažiprstu (nešto kao Golden Rose matte nadlak). Dopada mi se baza, nju ću da probam kad istrošim zalihe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što je jači mat efekat, to se bazna boja više menja. Pomisli samo na crne teksturce koji postaju sivi kako se suše. :)

      Delete
    2. Sem dugog susenja shine nadlaka, zanima me njegova postojanost? Jelly je odlican... Steta. Pozdrav

      Delete
    3. Postojanost mu nisam testirala. Čim ne može da se osuši brzo, meni presedne ceo taj manikir.

      Delete
    4. :-), isto.. Hvala na odgovoru!

      Delete
    5. Nema na čemu. Žao mi je što nisam od veće pomoći.

      Delete
  17. Od pomenutih sam samo probala Aurinu bazu i bas sam zadovoljna njom. Brzo se susi bas, drzi lak na noktima fino. Probala sam je sa vise razlicitih lakova i svi se jednako dobro mazu preko nje, tako da zaista vredi probati je. Primetila sam i da malo ucvrsti nokte nakon mazanja sto je jos jedan plus.
    Od nadlakova iz Aurine ponude sam probala Jelly i on mi je posle seche vite po kvalitetu i postojanosti. Jedina mana mu je sto se malo duze susi, a i nije fleksibilan, pa vec treceg dana popuca. Ali i pored toga na noktima stoji fino cak nekad i 7 dana, tako da je svakako ok.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...