16 September 2015

Lynnderella Ruby Passion


Kada nadlak pokvari lak, šljokičavi toper može brzo da popravi stvar. Većinu takvih topera koje sam vremenom nakupila sam u proteklih par godina i razdelila, ali u julu sam imala sreću da dobijem jedan Lynnderella toper koji se pokazao savršenim za ovu situaciju. Lynnderella lakove možete nabaviti direktno od same Lynn preko njene StoreEnvy prodavnice ili možete okušati sreću u nagradnoj igri koju svake nedelje organizuje na Facebook stranici.


When a top coat messes up your polish, a glittery topper can salvage the mani. In the last couple of years I have passed on most of glitter toppers from my collection, but I got one Lynnderella topper this July and it turned out to be the perfect choice for this situation. You can get Lynnderella polishes from Lynn via her StoreEnvy shop or you can enter weekly giveaway on her Facebook page.


Ruby Passion je deo Talismans & Birthstones kolekcije za proleće 2013. godine i predstavlja dragi kamen ljudi rođenih u julu. Ovaj lak ste već videli u "usklađenom sendviču". :D Ovo je toper prilično bogat ljubičastim, crvenim i ružičastim šljokicama različitih oblika i veličine, od sasvim sitnih komadića do povećih okruglih, šestougaonih i romboidnih. Na moju sreću, celokupan utisak je ljubičast pre nego roze, a neke šljokice čak imaju hologramsko prelivanje. Zbog tolike količine žednih šljokica, potrebno je dosta nadlaka da se površina uglača. Na slikama imam jedan sloj Ruby Passion preko Aura Amazingly Resistant Broken Paradise, a preko imam još dva-tri sloja Essence Gel Look nadlaka.


Ruby Passion was part of spring 2013. collection called Talismans & Birthstones and it represents July birthstone. You have already seen this polish in my "matched sandwich". :D This is a topper filled with magenta, red, purple and rose glitters that come in many different shapes and sizes - from tiny shimmers to large round, hex and diamond ones. Fortunately for me, the overall feel is more purple than pink and some particles even have holographic rainbow effect. Because there is so much glitter in it, and it being quite thirsty, it takes quite a lot of top coat to quench it. I have one coat of Ruby Passion over Aura Amazingly Resistant Broken Paradise, with two-three coats of Essence Gel Look top coat over it.

16 comments:

  1. Kako je dobar, volim ovakve šljokice. Neobična je malo kombinacija boja ali se sve lepo stopilo i uklopilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koja ti je kombinacija čudna - samih šljokica ili topera i baze - ali slažem se da se sve uklapa. :D

      Delete
    2. Mislila sam na boje - crvenu i ljubičastu, pa i ružičastu, ne viđaju se često zajedno. :D

      Delete
    3. Pretpostavila sam da misliš na to, ali nisam bila sigurna. :D

      Delete
  2. Super izgleda preko crnog, ali dva-tri sloja nadlaka - jeeezooš bi rekli mi u Međimurju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sa šljokičavcima moram uvek barem tri sloja nadlaka da stavim. I onda još da dodam narednog dana. :D

      Delete
  3. Izgleda baš moćno ta kombinacija

    ReplyDelete
  4. It's a beautiful glitter - a bit too big in the glitters for me, but I love the color.
    Great that it could salvage the mani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The glitters are quite chunky, which is not that great, but I still, surprisingly, like this polish. :D

      Delete
  5. OMG, that glitter topper is wonderful. I usually proceed the same way when I don't like a base gradient or shade!

    ReplyDelete
  6. predobro izgleda, kombinacija me podsjeća na catrice plum fiction :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ove ljubičaste šljoke su baš na tu foru.

      Delete
  7. Baš su mi interesantne ove Linderelice. Mislim da je ona jedna od najoriginalnijih indie proizvođača.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li je najoriginalnija, ali mislim da je najkonstantnija. Ona pravi lakove sa šljokicama i toga se drži.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...