26 September 2015

MoYou Nails 73


Juče sam morala da uzmem dan odmora, ali zato danas možete da pročitate nešto o MoYou Nails 73 pločici za pečatiranje.

Image plate 73
http://moyounails.com/shop/image-plate-73/

Yesterday I had to take a day off, but today you can read a bit about MoYou Nails 73 stamping plate.

MoYou Nails Yellow i Essence Flashy Pumpkin preko Deborah Sun Power i Maybelline Urban Orange

Kalendarski, a i klimatski smo zašli u jesen, ali pločica MoYou Nails 73 je opisana kao "plažna" pa ću se praviti da je još uvek leto. Na ovoj pločici se nalazi šest sitnih motiva i jedan duži, koji bi mogao da se koristi kod lunule ili na vrhovima noktiju, a na sitnijim noktima bi možda mogao da se rasporedi i na tri nokta. Plažni naziv ova pločica verujem da duguje motivu sunca, školjke i, pretpostavljam, žabe. Preostali motivi su silizovani cvetno-pahuljasti, a jedan me podseća na prikaz atoma.

Deborah Grape Masquerade preko L'Oreal Jet-Set 115

Both calendar and weather are telling that we've entered autumn, but since MoYou Nails 73 image plate is described as beach-themed I shall pretend that it is still summer. This stamping plate has six small designs and a longer one, that could be used either on lunula or as French tips and on smaller nails it could probably be transferred over three nails. I believe that this plate's "beach-themed" description comes from sun, shell and what I suppose is a frog motifs. Other images are mostly stylized snoflakey-floral images and one of those reminds me of atom model.

Aura Hot & Chili i Aura On the Edge preko Deborah Pistache Green

Kvalitet izrade pločice je očekivano dobar. Sve su slike odlično urezane i dobro se prenose. Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Manhattan Liquid Metals 101z preko Essence Date in the moonlight

This stamping plate is well manufactured, as expected. All designs are perfectly etched and they all transfer nicely. You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

8 comments:

  1. Oh I love the green nails with the floral motif along the cuticles...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I thought you might like it. I remember you used to paint flowers in similar manner.

      Delete
  2. Svi mi se dopadaju! Prelepiiii su!

    ReplyDelete
  3. Nešto me nije oduševila ova pločica, imaju oni i boljih. Na svu sreću, ti uvek izvučeš najbolje iz njih pa onda izgledaju bolje. Poslednji manikir mi se najviše sviđa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako imaju boljih, ali mislim da sam najbolje, ili makar meni najzanimljivije, do sada predstavila. :D

      Delete
  4. prva mi je manikura super, to sunčeko mi je najbolji uzorak na pločici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako je ovde prilično tmurno i kišno, i meni je sunce najlepši motiv. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...