13 November 2015

Alessandro Veggie Tomato & Strawberry Nail Cream


U izveštaju sa sajma ste mogli da pročitate da se sada kod nas mogu nabaviti i Alessandro Veggie kremice za nokte. Ova ograničena kolekcija krema za negu noktiju i zanoktica postoji u tri verzije - paradajz & jagoda, pomorandža & šargarepa i krastavac & dinja. Kremice su spakovane u zgodne limene kutijice od 15 ml i koštaju 550 dinara. Možete ih kupiti direktno od uvoznika preko zvanične internet prodavnice.

You may have noticed in my report from the latest cosmetics expo that Alessandro Veggie nail creams are available in Serbia. This limited edition consists of three versions of nail and cuticle creams - tomato & strawberry, orange & carrot and cucumber & melon. Creams come in practical tin pots that hold 15 ml of product and retail for about €5.


Krema koju ja imam je ona sa paradajzom i jagodom. Bogata antioksidantima, opisana je kao krema koja ublažava znake starenja, a kako vremenom ne postajem mlađa mislim da nije loš trenutak da i svojim noktima pružim malo intenzivniju negu. Ova kremica je čvrsta, ali se lako topi i nanosi i pruža veoma ugodan osećaj hidriranja. Naime, iako isprva voskasta, ova krema je veoma vlažna i rekla bih da je proizvođač na dobar način kombinovao sastojke koji će prodreti duboko u kožu i nokat i one koji će ostati na površini, da spreče njihovo isparavanje. Sada tokom hladnih dana koža oko noktiju mi je bila prilično tvrda, a čim bih utrljala ovu kremu odmah bi omekšala, a eponihijum bi se zategao. Krema nije masna sama po sebi, ali ostavlja voštano-masnjikav sloj. Malo proizvoda je potrebno po noktu, a i zbog čvrste strukture se troši sporo.

The cream I have is the one with tomato and strawberry. Rich in antioxidants, it is described as anti-age cream. Since I am not getting any younger, I think this might be a good time to give my nails some extra TLC. This cream is on the firm side, but it melts readily and is easy to apply. It also gives very nice feel of moisture. While waxy at first, this cream is rather wet and I'd say that the manufacturer had combined deeply penetrative ingredients with those that will stay on surface, preventing the former ones from evaporating. During these colder days, skin around my nails has gotten quite tough, but as soon as I'd massage this cream into it, it would get soft and my eponychium would get tighter. The cream isn't greasy, but it does leave a waxy-slick layer. Only tiny amount of product is needed per nail.


Preporučeno je da se Alessandro Veggie kreme mažu svakog jutra, ali meni to nije dovoljno pa je svoju mažem više puta dnevno. Zapravo nije mi nedovoljno da je mažem samo jednom po danu već ne mogu da se zasitim prijatnog osećaja koji ova kremica pruža. Takođe mislim da je po hladnom i vetrovitom vremenu potrebno često hidrirati zanoktice, a posebno ako često perete ruke. Sve tri kreme sadrže ši buter, glicerin, lanolin, ulje/buter manga, jojobino ulje, suncokretovo ulje i ekstrakte lista čaja i cveta lotosa. Miris Tomato & Strawberry kreme me podseća na punjene tvrde bombone od jagode. Pakovanje je malo i zgodno je za tašnu, a kutijica se zatvara zavrtanjem tako da ste sigurni da se neće sama otvoriti.

It is recommended to use Alessandro Veggie every morning, but that isn't enough for me so I use it several times a day. I actually don't need to use it that often, I just can't get enough of that lovely feel of hydrated skin that this cream gives. I also think that our hands and nails do require more hydration during cold and windy days, and especially if you wash your hands often. All three creams contain shea butter, glycerin, lanolin, mango butter, jojoba oil, sunflower oil and tea leaf and lotus flower extracts. Smell of Tomato & Strawberry cream reminds me of hard candies with strawberry filling. The package is small and great for purse, and the pot closes with a screw-lid so you can rest assured that it won't accidentally open on its own.

Sastojci/Ingredients: Aqua (Water), Isopropyl Palmitate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glyceryl Stearate, Glycerin, Lanolin, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Palmitic Acid, Stearic Acid, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Ethylhexylglycerin, C13-14 Isoparaffin, Xanthan Gum, Butylene Glycol, Disodium Edta, Laureth-7, Camellia Sinensis Leaf Extract, Benzyl Benzoate, Amyl Cinnamal, Linalool, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Eugenol, Tocopherol.

Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

24 comments:

  1. I have to look up for this product here in our country, it sound fantastic!

    ReplyDelete
  2. The combination sounds very interesting :)

    ReplyDelete
  3. Krastavac dinja mora biti moja :)
    Zvuci odlično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam znala da će se tako brzo rasprodati, ja bih još na sajmu uzela sva tri jer sva tri deluju veoma zaniljivo.

      Delete
  4. Zvuči odlično, a još i to super pakovanje... Ne znam da li bih se odlučila za ovu ili pomorandža/šargarepa kombinaciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma najbolje izbeći sve nedoumice i uzeti sva tri. :D

      Delete
  5. I love reading it - especially the part "I'm not getting younger" :D
    My old friend Vedrana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well it is true - none of us is getting younger. :D
      I don't feel old, but I started working with a bunch of great young people, who sometimes make me feel old because I remember well some things that happened before they were born or when they were very little.

      Delete
  6. Čim sam videla pakovanje, pomislila sam: molim te da je dobra stvar, želim ovu kutijicu. :) Red je da počastim malo i zanoktice, ide zima, nege nikad dosta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, dakle imamo isti "problem". Limnka je važna, sadržaj nešto manje. :D
      Na svu sreću ovde je i sadržaj dobar. :)

      Delete
  7. Jao bre Cajo sad nam pravis zazubice! :D
    Zelim i ja ovu kremicu.

    ReplyDelete
  8. Ovo mi je definitivno potrebno! :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i da ti nije potrebno, potrebno ti je. :D
      Prilično je dobar proizvod.

      Delete
  9. Što ovo super zvuči! Obožavam ovakva pakovanjca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palo mi je na pamet da bi se tebi moglo svideti. :D

      Delete
  10. Verovatno bih je više mirisala nego mazala. :D Sve tri kombinacije zvuče primamljivo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, meni miris i nije toliko privlačan. Valjda mi evocira ukus tih tvrdih bombona, koje su meni bile preslatke.

      Delete
  11. baš bih rado probala kombinaciju naranča-mrkva, odlično zvuči :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni sve tri deluju odlično. Druge dve nažalost nisam probala, a baš tu i neću imati prilike da probam jer je već rasprodata. :(

      Delete
  12. Zvuci sjajno, a pakovanje me je privuklo jos kad sam gledala slike sa sajma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da u te limenkice mogu da stave šta god i opet bi se super prodavalo jer je limenkica. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...