01 November 2015

Matching Manicures - Studded Nails


Pošto sam uspela da se zeznem i omašim manikir za ovu nedelju, na brzinu sam htela da smislim nešto što zapravo odgovara današnjoj temi.

Since I managed to mess up and do a wrong mani for this week, I wanted to do something fast that actually matches this week's theme.


Nemam mnogo šta da kažem o ovom manikiru sem da sam za njega imala lak savršenog imena - CND Vinylux Grommet. Kako je u pitanju CND htela sam da napravim nešto što bi se svidelo Jan Arnold, ali da bude nosivo. Zato sam kombinovala nitne, šiljak i lanac. Nadam se da vam se sviđa ovaj brzi manikir, a ne zaboravite da bacite pogled na radove drugih blogerki.

There's not much to say about this mani. I started with quite appropriately named polish - CND Vinylux in Grommet. As it is CND, I wanted to do something that Jan Arnold might like, but wearable so I combined studs, a spike and chain. I hope you'll like this quick manicure and don't forget to have a look at other bloggers' manis.







26 comments:

  1. Predivno, ovako nešto i ja želim na noktima! R'n'R!!!

    ReplyDelete
  2. Pretty, I'm not convinced by the spike :P
    Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not sold on this spike either, bu the smaller ones I have ordered still haven't arrived.

      Delete
  3. super, malo rokerski ali u svakom slučaju super! like it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da su rokerski. Pa ja sam ih pravila. :)

      Delete
  4. OK, I'm not picking a fight with you while you wear these studs LOL
    Cool mani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was hoping you wouldn't want to pick a fight with me anyway. :)
      Thanks.

      Delete
  5. Odlicno! :) Bas je lep taj CND. Moracu i ja da nabavim siljke pa da imam za neki gotik iako bas i nije u mom stilu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naručila sam 2x100 manjih spajkova sa BPS. Uzela sam hrom i gunmetal. Samo još da mi stignu.

      Delete
  6. Prljava metalika kaznit će te bog :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bih u slučaju da se to desi možda i prihvatila njegovo postjanje. :P

      Delete
  7. Ovo je moj stil totalno :D Sve sto i inace volim u modnim detaljima, tamno, srebrno, siljci i lanci hehe

    ReplyDelete
  8. Spikes and chains, really appropriate for Halloween! I like the outcome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes. This wasn't really meant to be for Halloween, bu I guess it can fit there as well.

      Delete
  9. Ko kaže da treba komplikovati da bi manikir bio fantastičan. Totalno mi se sviđa. Šiljak moćno izgleda, moram i ja nabaviti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo su ovi krupni prilično nezgodni za nošenje. Ima manjih, njih čekam da mi stignu. :D

      Delete
  10. Replies
    1. Dakle niste nezadovoljni? :D

      Delete
    2. ma jok, šetala bih ovo svaki dan :D

      Delete
    3. I ja bih, ali se plašim već u prevozu da bih nekoga ubila. :D

      Delete
  11. Zanimljivo, ovak nekaj sam očekivala kod tebe i Mile :)
    Super izgleda, iako osobno ne bih baš sve nosila :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad je bal, a ja ne umem da plešem, nek makar imam dobar izgovor zašto ne igram - da ne bih povredila druge. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...