01 January 2016

Decembarski noviteti


Srećna Nova godina! Neka vam bude ispunjena radošću i uspesima.
Decembar je bio mesec davanja i primanja, a nemali deo i primljenih i poklonjenih stvari su mi činili upravo lakovi za nokte. Pre svega mi je stigao paketić sa indie lakovima koje sam kupila na jednoj blogorasprodaji i to mi je donelo veliku radost i dobro raspoloženje. :D Onda me je divna Mala Palčica iznenadila neočekivano bogatim prazničnim paketom u kome se između ostalog našlo desetak lakova, od kojih većina ne može da se nabavi kod nas. Onda sam iskoristila što su neke nijanse OPI lakova na sniženju u Prima apotekama i napokon uzela Jade Is The New Black i German-icure By OPI, a potom i Center of the You-niverse. Uzela sam i jedan Essence lak iz trend kolekcije Good Girl Bad Girl. Crn je i bilo mi je teško da mu odolim. :D Halloween pločica sa BPS i nekoliko pečatnih lakova su jedini proizvodi za nail art koji su mi ovog meseca stigli.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on


Happy New Year! May it be filled with joy and success.
December was month of giving and receiving and not so small part of what I gave and what I got is nails-related. Firstly my choice of indie polishes from one blog sale has arrived, which brought me joy. :D Then an unexpectedly rich holiday package arrived from Mala Palčica. It contained among other things about a dozen polishes, most of which aren't available in Serbia. Then I took the opportunity to buy OPI Jade Is The New Black and German-icure By OPI while OPI was on sale, and afterwards I also got Center of the You-niverse. I also took one Essence polish from Good Girl Bad Girl trend edition. It is black and I found it hard to resist. :D Halloween image plate from BPS and several stamping polishes are the only nail art products that arrived in December.


A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on


Nisam primetila mnogo noviteta u ponudi, sem što je sada i u Prima apoteke stigla OPI Starlight kolekcija, kao i raznovrsni OPI setovi (All Stars, Over The Moon For Gold, Catch A Falling Starr, Twinkle Twinkle, Constelation Chic, Cosmic Couple). Stigao je i jedan nov miris Avoplex losiona. U DM je stigla Essence trend kolekcija Good Girl Bad Girl, koja je u svetu bila aktuelna u novembru prošle godine. U njoj se, između ostalog, nalazi šest lakova za nokte i dva topera. U DMu su do 3. januara Flormar lakovi na sniženju i mogu se kupiti za 99 dinara. Pojavile su se najave i za neke nove Golden Rose lakove (Ice Chic), ali još ih nisam videla kod nas. Možda će stići u januaru.



12 comments:

  1. So many beauties - and gorgeous manis!!!

    ReplyDelete
  2. Bas si se lepo podnovila:). Dance Legend i ILNP su moji favoriti iz ove tvoje impresivne kolekcijice za pozavideti. U Skoplju su vec u prodaji ICE Chic.Uzela sam dve metalik nijanse 64 i 65 (kostaju 60 MKD-1 Euro)i mogu reci da su slicne Color Expert i Rich kolor linijama. verovatnu cu ovih dana pazariti neki koji nije metalik, pa cemo videti kakav je. Imaj divnu i uspesnu godinu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na lepim željama. I tebi neka nova godina bude lepa, radosna i uspešna.
      Pretpostavila sam da su ovi novi GR lakovi slični ako ne i isti kao neki iz ranijih kolekcija, ali biće mi zanimljivo da pročitam tvjoe utiske i eventualna poređenja ako ih budeš pravila.

      Delete
  3. Replies
    1. Eh, da si bila na druženju da ih vidiš i uživo... :D

      Delete
  4. Replies
    1. Hvala. Da li će zvučati čudno ako kažem da sam se podjednako obradovala indie lakovima i poštanskim markicama?

      Delete
  5. Joj, kakvi lakovi, već se radujem recenzijama. :)
    Nisam znala da su uvezli ovu Essence TE, upravo mi se proširio spisak za kupovinu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre neki dan sam slučajno u DMu videla da stoji nova kolekcija. Inače ni ja ne bih znala da je stigla. Ne pratim više šta se dešava u Essence ponudi jer ili nude meni nezanimljive stvari ili ono što mi je zanimljivo ne bude uvezeno kod nas.

      Delete
  6. krasni lakići, jedva ih čekam vidjeti u akciji :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...