17 February 2016

China Glaze Tongue & Chic


Kako su zaposleni iz NailLanda odlučili da mi treba Tristam, tako su isto prelomili u moje ime i za China Glaze Tongue & Chic, još jedan lak koji mi je dugo bio na listi želja, a koji nisam uzimala samo zato što imam dosta sličnih lakova. China Glaze lakovi imaju 14 ml, kod nas se mogu nabaviti za 498 dinara, a na NailLand sajtu koštaju 4,95 €, s tim što su mnoge boje, uključujući ovu, trenutno na sniženju i koštaju 2,48 €. NailLand šalje robu širom sveta - za Evropu šalju GLS-om (General Logistics Systems) i mađarskom poštom (Hungarian Post), a za ostatak sveta samo preko mađarske pošte. Za Srbiju šalju preko mađarske pošte (sa praćenjem) i poštarina je 10 € za narudžbine do 5 proizvoda, odn. 15 € za narudžbine preko 5 proizvoda, a besplatna je za pošiljke preko 75 € odn. 100 €. Ako se nađete u Budimpešti, možete posetiti i njihovu radnju u centru WestEnd u Váci ulici. Takođe svake nedelje organizuju takmičenja na svom Instagram nalogu u kojima možete osvojiti kupone za popust na njihovom sajtu.


Just the way employees at NailLand had decided that I needed Tristam, they had made the same decision when it came to another polish that was on my wish list for long time - China Glaze Tongue & Chic. China Glaze polishes have 14 ml and cost 4.95 € at NailLand, but many shades, including this one, are currently on sale and cost only 2.48 €. NailLand ships worldwide - from Europe via GLS (General Logistics Systems) and Hungarian Post, and for rest of the world only via Hungarian Post. Shipping via Hungarian Post is with tracking and costs € 10 for orders up to five items and € 15 for orders larger than five items. They also offer free shipping for orders over €75 (up to five items) and € 100 (over five items). If you are in Budapest, you can visit their shop at WestEnd City Center at Váci street. They also organize weekly contests on their Instagram and you can win discount for shopping on their website.


China Glaze Tongue & Chic (81354) lak je iz Autumn Nights kolekcije za jesen 2013. godine. Ovo je plavo-zeleni lak ispunjen veoma finim šimerom u kome se mogu videti tragovi mazanja. Dosta podseća na China Glaze Emerald Fitzgerald i mnoge druge lakove, ali u direktnom poređenju se vide razlike. Od svih koje ja imam se razlikuje po nešto plavetnijem tonu, a konkretno od Emerald Fitzgerald ga najpre izdvaja razlika u tipu, veličini i boji šimera. Veoma je lepo pigmentisan, a verujem da će biti odličan i za pečatiranje (Red-y & Willing, koji je iz iste kolekcije i po svim odlikama se podudara sa Tongue & Chick, do sada mi je bio veoma dobar kao pečatni lak). Jednoslojac je, ali ja iz navike mažem dva sloja. Brzo se suši i traje solidno dugo. Jedina zamerka koju imam je što farba nokte pa sam posle skidanja morala malo žustrije da ribam nokte kako bih uklonila zelene tragove. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


China Glaze Tongue & Chic (81354) was from Autumn Nights collection for fall 2013. This is a blue-toned green polish filled with very fine shimmer which may show brushstrokes. The only reason I didn't get it myself was that I already have several similar polishes mainly China Glaze Emerald Fitzgerald, but also many other. However, when compared directly they do differ - Tongue & Chic is more blue-toned than all the others I have and what sets it apart form Emerald Fitzgerald is the type, size and colour of shimmer. It is highly pigmented and I trust that it'll be great as stamping polish (Red-y & Willing, which comes from the same collection and which has the same characteristics as Tongue & Chick, has so far proved to be an excellent stamping polish). This is a one-coater, but I applied two. It dries fast and has decent staying power. The only complaint I have is that it stains and I had to scrub my nails vigorously to remove traces of green dye. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

China Glaze Tongue & Chic - China Glaze Emerald Fitzgerald - Morgan Taylor The Big Reveal - Aura On the Edge - NYC Money Never Sleeps

28 comments:

  1. The shimmer is beautiful, it looks really good on you!

    ReplyDelete
  2. Divan je, najviše mi se dopada od navedenih slicnih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, blago tebi kada možeš da izabereš favorita. :)

      Delete
  3. NailLand Hungary has amazing nail polishes and this one is a gorgeous one!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They do have rather splendid choice of polishes.

      Delete
  4. Odlican je! I meni je odavno na listi bas zato sto je dobar i za pecatiranje. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još ga nisam isprobala tako, ali moraću uskoro.

      Delete
  5. Lep je zaista, ali Morgan Taylor The Big Reveal ostaje moj favorit.

    ReplyDelete
  6. Divan je, a čim sam ga videla sam pomislila da sigurno farba nokte, žao mi je što sam bila u pravu. Bez obzira, jako je lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreća u nesreći je da ih ne farba trajno i da uklanjanje ne zahteva turpijanje.

      Delete
  7. Jako lijepa boja :)

    ReplyDelete
  8. ma baš je krasan, neka još jedna bočica, već će poslužiti ;)

    ReplyDelete
  9. Volim da kažem da slično nije i isto (nažalost, mnogi ljudi to ne razumeju). :D
    Predivni su i boja i šimer, vredi imati ga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato ja i ne pokušavam to da objasnim, sem ovde. Znam da me vi razumete. :D

      Delete
  10. Zanimljiva je boja, volim te petrolej nijanse.
    A viš nisam imala pojma da se daju osvojiti i kuponi za popust preko Instagrama.
    Ali vidim da je poštarina za Srbiju skuplja nego za RH, šteta... :(

    ReplyDelete
  11. Već dugo nisam vidjela ovako zanimljivu nijansu plave, divna mi je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo je zelen, ali sa jakim plavim podtonom. Kako god, zanimljiv jeste. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...