16 June 2016

Makeup Revolution lakovi


Za zimske praznike sam od sjajne Male Palčice dobila između ostalog i tri laka meni novog brenda. Makeup Revolution je britanski brend poznat pre svega po svojim paletama senki i dok nisam dobila ova tri nisam ni znala da uopšte imaju lakove za nokte u svojoj ponudi. Dugo sam se premišljala da li da ih uopšte predstavim na blogu jer su mi, uprkos Suzaninim najboljim željama i namerama, zapala tri izrazito loša laka. Kasnije sam u razgovoru sa njom saznala da im kvalitet varira od nijanse do nijanse i da je bez čitanja recenzija konkretnih boja koje nas zanimaju nemoguće proceniti da li će lak biti dobar ili ne. No, znamo da je pažnja ono što se računa, te sam ja svakako srećna što sam imala priliku da probam proizvode brenda koji nije dostupan u Srbiji. MUR se može naći u Crnoj Gori i Hrvatskoj, a čitateljke iz Bosne, Makedonije i ostalih zemalja iz komšiluka molim da jave da li se MUR prodaje i kod njih.

For winter holidays Male Palčica had sent me, among other things, three polishes from a brand that was new to me. Makeup Revolution is best known for its eyeshadow palettes and I was unaware that they have nail polishes before I'd gotten these. I deliberated long and hart if I should show them on my blog in the first place because, despite Suzana's best intentions, the three polishes that came to my possession are of quite low quality. After talking to her I learned that their quality varies from shade to shade and that it is impossible to say if the polish will be good or bad without reading reviews of particular shades that we're interested in. However, it is the thought that counts and I am happy to have had a chance to try products from a brand that is unavailable in Serbia.

Makeup Revolution Take Me

Makeup Revolution Take Me je divan ljubičasti lak ispunjen šimerom. Divnoća se završava kod boje jer je izuzetno retke konzistencije i čak ni sa tri sloja nisam mogla da postignem punu pokrivenost. Kruta četkica mi nije olakšala mazanje i možete videti da je čak uspela da mi ostavi brazde u laku. Sa mekšom četkicom bih možda dobila bolje i ravnomernije pokrivanje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Makeup Revolution Take Me

Makeup Revolution Take Me is a gorgeous shimmery purple polish. Its beauty ends there because it has particularly thin formula that couldn't give me full coverage in three coats. Stiff brush was of no help either and you can see that it has left marks in polish surface. If it were softer I might get more even coverage. Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.

Makeup Revolution Find True Love

Makeup Revolution Find True Love je klasična crvena krema plastičnog sjaja. Ovde zapravo nisam imala problem sa samim lakom već samo sa nerazumno tvrdom četkicom koja može da posluži za oranje. Dva sloja su potrebna za punu boju i pokrivanje, mekša četkica je neophodna za iole pristojno nanošenje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Makeup Revolution Find True Love

Makeup Revolution Find True Love is a classic red creme with plastic shine. I have not had issues with polish itself, but with unreasonably firm brush, which could be used for plowing. It takes two coats for full colour and coverage, softer brush is necessary for decent application. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

Makeup Revolution Trust Me

Makeup Revolution Trust Me je od ova tri laka najbolji. U pitanju je blago prigušena rezeda krema visokog sjaja. Gušći je od prethodna dva i pigmentacija mu je bolja. Ipak je i ovde četkica suviše čvrsta i ostavila mi je ureze u laku pri vrhu noktiju. Dva sloja su dovoljna za punu boju i pokrivanje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Makeup Revolution Trust Me

Makeup Revolution Trust Me is the best of the three polishes. This is a bit muted teal glossy creme. It has thicker formula than the previous two and is more pigmented. However, it also comes with a stiff brush and you can see the furrows it had made at the tips of my fingers. Two coats were enough for full coverage and even colour. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

18 comments:

  1. It's nice to see them - even if hey have various kinds of problems in quality or brush.
    The colors are nice all of them!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Suzana has chosen lovely colours for me, but brushes are really bad and I can't get over them.

      Delete
  2. U BiH postoje "facebook prodaje" MUR kozmetike ali paletu koja u Hrvatskoj košta 40Kn, odnosno 10KM, mi u BiH možemo kupiti za 25KM, osnosno oko 100Kn.
    Sminkerice iz Hrvatske imaju i Pink pandu na kojoj sam vidjela sniženu paletu MUR-a za oko 20kn, to je u BiH 5KM pa nam se i ne isplati kupovati iako kvalitet ne izostaje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurno i kod nas postoji takva švercerska prodaja. To ne uzimam u obzir jer su to obično derikože, što primer koji si navela i pokazuje.

      Delete
  3. Ovaj zeleni mi je najljepši, baš bih ga mogla isprobati s obzirom na to da nije skup! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelenko je i meni najlepši i od ova tri najupotrebljiviji. Nadam se da će tebi biti bolja četkica. :)

      Delete
  4. Šteta što im je četkica toliko gruba. Take Me je predivan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njemu je nažalost i formula problematična.

      Delete
  5. šteta što je prvi ćelav. treći je nijansa po mojoj meri.

    ReplyDelete
  6. You know that I am a big green nail polish fan but this time I like better the beautiful purple one! Great swatches!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Purple one has great colour, but sadly bad formula.

      Delete
  7. It's really a shame the purple is so sheer because the colour itself is lovely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree. It would be lovely if it were more pigmented.

      Delete
  8. šteta... ali bez obzira na kvalitet uvijek je dobro probati nešto novo :D
    na moju veliku sramotu upravo sam skužila da te do sad nisam pratila preko gfc... sramota ispravljena :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar je važno kako me pratiš? Hvala u svakom slučaju. :*

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...