29 January 2017

Matching Manicures - Inspired by Jewellery


Nakit je jedna od stvari koje mnogo volim. Godinama nisam mogla da nabavim nakit kakav mi se sviđa pa sam počela sama da ga pravim (Cajkin kovčežić sa blagom). Danas ipak imamo daleko veću ponudu nakita i prošle godine sam naišla na ženu koja pravi zaista fantastične stvar od stakla, plemenitih minerala i mesinga, pod imenom Art Manufaktura Gea. Brzo sam skupila pravu malu kolekciju i znala sam da će mi ovaj nakit biti inspiracija za današnju temu. Ukoliko se i vama sviđa, možete ga stalno naći na Katapultu u Knez Mihailovoj 5.

Jewellery is on of the things I really like a lot. For years I've been unable to find pieces to my taste so I started making it myself (Cajkin kovčežić sa blagom). These days however we have much wider variety of jewellery and last year I found a woman who is making these amazing pieces from glass, minerals and brass, called Art Manufaktura Gea. I have easily created quite a nice collection and I knew that this jewellery will be my inspiration for today.


Konkretni komadi koje sam odabrala da predstavim na noktima su prsten i privezak od granata u mesingu. Osnovna boja laka mi je OPI Midnight in Moscow preko koje sam pečatirala motive za koje sam mislila da će odgovarati prepletima mesinga. Na kažiprstu i malom prstu sam koristila vinjetu sa MoYou Nails 75, a na preostalim noktima motiv sa MoYou Nails 220. Za pečatiranje sam koristila Essence Wish List Secrets!. Radove ostalih blogerki možete videti na linkovima ispod.


The particular pieces I chose to showcase are garnet ring and pendant in brass. Base polish is OPI Midnight in Moscow over which I stamped swirly designs I thought migh match those brass swirls. I used an image from MoYou Nails 75 on my index finger and pinkie, and one from MoYou Nails 220 over my other nails. I used Essence Wish List Secrets! for stamping. You can check out other bloggers' manis at the links below.






8 comments:

  1. Otmena kombinacija boja. Baš je lepo ispalo. :)

    ReplyDelete
  2. Divna kombinacija, vrlo elegantno! :-)

    ReplyDelete
  3. U svakom slučaju, mislim da si pogodila!!!
    Super je ispalo.
    Da si išla nešto komplicirati i kemijati nisam sigurna bi li bilo toliko efektno! ;)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...